Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BUBUBU ++ paragraf 402 o apartheidu!
Autor: Palach (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 19.1.2022 > nudla jedéé!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 19.1.2022 > JÁ JSEM ZÁKON!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 19.1.2022 > zatím to zrušili, ale ona se ta klička vždycky ukáže až z odstupem... tohle není vítězství, jestli si to naivně kdokoliv myslí!

<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.1.2022 >


Mimozemšťani mi říkali, že NWO už nemá koncepci na další rok 2022, že de facto skončili, jsou rozbitý!
Dění tomu odpovídá.
Najednou otočka a Anglie ruší restrikce, u nás se ruší povinné očkování .... takže z té jejich snahy o 5G totalitu snad už nic nezbude.



<reagovat 
Čtenář - 19.1.2022 > Edvard Beneš, Jan Palach a škrhola Julián - zasloužili se o stát. Na to je zákon!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 19.1.2022 > čtenář> Bohuňo! To zase budeš opakuvat rok, tuhle blbost, nebo kdy ti dojde, co to je za volovinu? Už se tě tu někdo ptal, co že to je za zákon? Ty jsi fakt chudá duchem.
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.1.2022 > a ještě pro pozorné, kteří film Palach viděli. V které hospodě se odehrávají scény?
JISTĚ! U vola! Jen ty číšníci nejsou autentičtí... tj info pro fajnšemry!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.1.2022 > Hele liii, zatímco vy si myslíte, že vše se v lepší obrací, tak ten darebák Smejkal v ČT př¨rávě burcuje a rozlévá nenávist mezi očko a neočko, že za nás nebudou platit PCR testy.
TY ZMRDE fašistickej-NIKDO na tobě testy nechce, kriple, ty potřebuješ provaz!

A tady máte celý znění Trestního oznámení na FIALU+ znění ZÁKONA, paregrafu 402!

Důchodce Antonín Minarský podal trestní oznámení na premiéra Petra Fialu
Od
Redakce
18. ledna 2022

Bývalý podnikatel, dnes důchodce z Karlových Varů, který patřil k předním osobnostem karlovarského Občanského fóra v listopadu 1989 a dnes opět stojí odhodlaně proti nastupující totalitě, která nám pod pláštíkem zdravotní agendy ukrajuje svobody a lidská práva, kterých jsme v listopadu 1989 dosáhli, signatář Manifestu D.O.S.T. Antonín Minarský, napsal předsedovi vlády Petru Fialovi otevřený dopis. Redakce Paralelně jej vzhledem k závažnosti uvedených faktů uveřejňuje v plném znění.


Antonín Minarský jako Blanický rytíř při Svatováclavské pouti na Říp
Otevřený dopis předsedovi vlády České republiky

Dobrý den pane Fiala,

jsem 66 letý neočkovaný důchodce a vinou vládních nařízení jsem široce diskriminován, je se mnou zacházeno jako s občanem druhé katogorie.

Jste vzdělaný člověk, držitel mnoha akademických titulů a přesto dopouštíte, aby se pod Vaším vedením v naší krásné zemi provozoval apartheid a diskriminace nebývalých rozměrů.

Vzhledem k Vašim dobrým kontaktům s Berndem Posseltem předpokládám, že vládnete německým jazykem a nedělá Vám problém přečíst si předválečné protižidovské vyhlášky v Německu či protižidovské vyhlášky z doby Protektorátu Čechy a Moravy.

Srovnáte-li je se současnými vyhláškami proti neočkovaným u nás, jde takřka o totožné omezování lidské svobody.

Jako neočkovaní nesmíme do kina, nesmíme k holiči, nesmíme do bazénu, nesmíme do divadla, nesmíme do restaurace, nesmíme na sjezdovku, nesmíme na hokej, nesmíme do kavárny.

Vládní nařízení nás neočkované občany segreguje, vystavuje nás ponižujícímu zacházení a uvádí nás do těžkých životních podmínek.

A to vůbec nemluvím o bezprecedentním návrhu na povinné očkování.

Před volbami v loňském roce jste nám sliboval změnu a čeho jsme se od Vás dočkali?

Ponižování, segregace, apartheidu.

Se svým ministrem zdravotnicví dále brutálně porušujete § 402 našeho trestního zákona a k jeho porušování nutíte i provozovatele divadel, bazénů, sjezdovek, restaurací a mnoho dalších.

Zde uvádím § 402 v plném znění, aby jste si uvědomil, co na nás neočkovaných pácháte.

§ 402 Apartheid a diskriminace skupiny lidí

(1) Kdo uplatňuje apartheid nebo rasovou, etnickou, národnostní, náboženskou nebo třídní segregaci nebo jinou podobnou diskriminaci skupiny lidí, bude potrestán odnětím svobody na pět až dvanáct let.

(2) Odnětím svobody na deset až dvacet let nebo výjimečným trestem bude pachatel potrestán,

a) uvrhne-li činem uvedeným v odstavci 1 takovou skupinu lidí do těžkých životních podmínek, nebo

b) vystaví-li takovým činem takovou skupinu lidí nelidskému nebo ponižujícímu zacházení.

(3) Příprava je trestná.

Odpusťte si prosím moralizování o tom, že to vše děláte pro naše dobro a že očkování je jediná možná cesta k normálu. Tyto lži již posloucháme téměř dva roky a opravdu Vám je už nebudu věřit ani já, ani mnoho dalších spoluobčanů.

Ještě v opozici jste Babišově vládě pomáhal v prohlasovávání brutálních omezení našich občanských svobod a jste tak plně spoluodpovědný za vznik této odporné Covidtotality.

Jako předseda vlády jste mohl hned první den v úřadě všechny ty nesmyslné vyhlášky a nařízení zrušit, to by byla ta změna, kterou od Vás lidé čekali.

Protože jste to neudělal, podal jsem na Vás a na ministra zdravotnictví Válka v pondělí 17. ledna 2022 na Policii ČR trestní oznámení pro porušení § 402 trestního zákona.

Karlovy Vary 17. ledna 2022

Antonín Minarský, důchodce

(Red – PA)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Palach (Občasný) - 19.1.2022 > přesně tak, každý by rozdával vakcíny druhým, ale sami nic.

<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.1.2022 >

zrušili to, zrušili.
Protože covid agenda byla povolená do konce r. 2021, jak jsme to chrabře vybojovali ve válce.

Teď už jenom nechat přistát alieny, odhalit NWO.
Přilítne vesmírná policie a odveze si vás drahouškové.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

někdo kvůli tomu přišel o práci, někdo o rodinu, někdo o poslední důvěru v lidi, ... jak blaženi jsou ti, co přišli jen o práci

Těm očkovaným asi nikdo žádný odškodný nedá, co?


<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 19.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> zrovna ty, že jsi tak naivní...

Mě vyhodlili z práce, ale já jsem zvyklý, takže ok.
Naprosto nesouhlasím s tím, že by to mělo končit, stačí si přečíst Seznam. Už straší s dalšími mutacemi, lidi prudí, obviňují neočkované ze smrti jiných, daleko důležitější než zrušit povinné očko je zrušit restrikce a do toho se Fialům nechce! Teď nechtěli vyvolávat ostrý souboj, já bych se nenechal ani kdyby bylo povinné, ale je to jen příprava na tzv. Europskou armádu, nebo policii-jak to chce kdo nazvat, tohle je jen odsunutí. Mrtví budou i kdyby Bohuňa na kozách jezdila! Lidé jsou nepoučitelní a mají krátkou paměť. TY JSI SNAD NEČETLA AGENDU 30? TAM to je popsané,-cukr a bič, začnou zavírat nepohodlné, cenzura, omezování internetu a když oslabí odpor, znovu udeří, ale tentokrát už natvrdo!
Ale ok, myslete si co chcete, mě už se to fakt netýká, já za ovce už bojovat nechci, tedy i já jsem došel k nějakému poučení... Další věc je, že zrovna v den kdy Pfizer nedostal definitivní požehnání a stále zůstává experimentem, to prostě udělat nemohli povinným. Všechno jede v souvislostech, jenomže lidi si vyberou jen co chtějí, do souvislosti to nedají, protože nejsou bystří a pak už jen čumí. Protože zrovna sleduji film Palach, tak si vzpomínám na 68, kdy národu sice svitla naděje, ale s dnešními zkušenostmi, které 60ti letí v té době také měli, bych okupaci předpokládal. 99% lidí ne!
Vždycky jsem to těm "dospělým" vyčítal, ale zase nejsem tak primitivní, abych si myslel, že nevím, že jsme neměli žádnou šanci, což ukázalo MLR 56, Mnichov, padesátá léta atd. DNES je ta síla covid fašismu ještě ucelenější a silnější, než SSSR. Tohle, když si uvědomíte, tak vám dojde, že tahle "revoluce" musí být shora, a že lidi nic nezmůžou. Ale nechci dělat paniku a vést poraženecké kecy, jen se prostě nemám z čeho radovat, jako lidi na chatech...

Ten plakát je supr.
Body: 5
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.1.2022 > j.f.julian> 

Když já tuhle věc vnímám od začátku jiným zorným úhlem, z hlediska multidimenzionální války a okolností, které vnímám mimosmyslově. Když propukl covid, měla jsem za sebou půl rok děsivé války, kdy nikoho nezajímalo, jestli přežiju a lidí jsem se musela stranit, byli nebezpeční, musela jsem se smát, jak pak šíleli z covidu, že to je jak válka, i jsem jim přála, ať si zaryjou držkou v zemi.
Dnes jsou oočkovaní a já jim to opět přeju.

Myslím si, že kdyby mohlo NWO řádit, jak chtěli, tak by povinné očkování nerušili, že se zkrátka celá ta agenda rozpadá.

Odpovídá to záležitostem, které jsem navnímala.
Nevěřím, že bude NWO plán dále probíhat a už vůbec ne v těch čistokrevných formách typu agenda 20-30.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Byla to strašná válka, zkomplikovaná vnitřní infiltrací a zradou, prodloužená o X let.
Už se ale konečně daří, NWO je rozflákaný na kousky.

Lidi tomu ale nepomohli, naopak, šli s NWO, po pomocních hodili klacek...
tomu zkurvenýmu davu, jak se smál propojení 5G v magnetickou sračkou v krvi, jak se smáli do ksichtu, že chtěj tu bestii 666, tomu davu se nedá odpustit.

a prosím ať zdechnou ať se nezmění na nějaký biorobotický zrůdičky, ať jenom normálně zdechnou


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

největší šok, kterým museli všichni s duší projít, byl fakt, kolika lidem je přítomnost totality ovládající mysl po vůli a nic jim na tom nevadí.

není dostatek cyklonu, je dostatek vakcín.
Nikdy jsem s tím nesouhlasila víc.
To už nejsou lidi, to je jenom odpad.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Podmínky covid teroru a vakcinace, které si prosadilo NWO byly následující:
vakcína bude zabiják a propaganda musí být otevřeně debilní a nápadná


To se splnilo a splní.
Pokud je v populaci takové množství lidí, kteří mají dostatek inteligence, aby pochopili možnost ovládání mysli přes magnetizující srajdy v krvi a 5G a NEVADÍ JIM TO a ty, co o tom mluví, považují za blázny ... tak se vůůůbec nedivím, že vůbec vznikly kosmologické podmínky pro tak rozsáhlou zradu a infiltraci do GF.

Protože bez té zrady a infiltrace jsme to otočili už 2015/2016 a teď už by byla pohoda.

Jenže s tak velkým počtem bezcharakterních a bezpáteřních a bezduchých v lidské populaci by to zkrátka nebylo fér...


<reagovat 
Čtenář - 20.1.2022 > https://fb.watch/aEEma6W26K/

Pro vyšší dobro!?????
<reagovat 
Palach (Občasný) - 20.1.2022 > julián má asi pravdu, dneska doktor Svoboda z ODS říkal, že je pravděpodobný, žr povinné očkování bude za měsíc.
Tak to je ta klička, kterou julián zmiňoval, oni si jen připraví noty, svině!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.1.2022 > Palach> 

Kdyby chtěli za měsíc zavést povinné očkování pro všechny, jak v sousedním SS Rakousku, tak by nerušili tuhle vyhlášku, ale naopak by už ukrajovali salámek na 50+

Naopak vypadá jako pravdivá nadějná mimozemská verze.
NWO je v podstatě už nefunkční.
Naplnila se karma, největší nápory ve věci očkování, v nespravedlivosti a šílené debilitě systému, se zdá už převalily.
Zdá se, že už v pozadí nefungují NWO páky, resp. že se mění prudce struktury. Jak rychle se rozpustí iracionální obludnost a chaos a nepřehlednost a nedůvěra, to už je na lidech a jejich vládách.

Takže, Austrálie bude koncentrák už asi na věky, DNA původního obyvatelstva zločinecké kolonie, avokádo a hranolky.


<reagovat 
Čtenář - 20.1.2022 > (nekomentovat, jen sledovat, tydýty v praxi)
<reagovat 
 Čtenář - 21.1.2022 > čtenář> takže tě máme sledovat? tak prosím nějakou fotku, já si tě představuju jako fousatou cikánku, je to tak dobře?
<reagovat 
 Palach (Občasný) - 21.1.2022 > čtenář> tak makej, sledujeme tě!!!
<reagovat 
Čtenář - 25.1.2022 > Ja som za slobodu slova, ale vás za toto by mali snáď zavrieť
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter