Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jdou lidé z n-s-
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 15.3.2022 (00:45:17)


Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 15.3.2022 >

Ad cesta ve zlínském (tehdy ovšem gottwaldovském) parku, jedno ráno roku (asi) 1988, ..., cesta z (anebo teprve na směnu?) Barum Rudý říjen Otrokovice.. .


((...)).


<reagovat 
Joneli (Občasný) - 16.3.2022 > Nic ve zlém, ale neumíš jednoduše odprezentovat dílo.
To je strašnej zmatek. Co je tvoje? Co je původní? Proč ty ikonky dole? To je součást, nebo jen lenost odříznout? Co ty závorky?
Jinak ta báseň je výborná. I v sorele jsou věci, který rozhodně mají svou hodnotu.
<reagovat 
 Čtenář - 16.3.2022 > Joneli> Jo, tak deset let už ta to tady snad každej sere, když tu nejsou diváci
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 17.3.2022 > Joneli> 

Joneli, ..čtenář má docela pravdu; -ne snad ..přímo deset let -ale pět až sedm určitě- chodí sem ..tak málo lidí (nebo, pouze, tak málo lidí zanechává tu po sobě stopu v podobě komentáře?), že člověk ..jaksi už nemá tu dřívější snahu o preciznost.. (nemluvě o tom, že ..mé současné prohlížeče nedovolují mi zde už dávno provést jakoukoliv opravu, takže bych to jedině musel vkládat ..znova a znova..)

PS: ano, zde jsem si ..při ořezu jaksi nevšiml té linky dole (na druhou stranu, myslím si, že nějak ..zásadně to nevadí),..., a , za 2), ano, ..báseň je ..moje ((pokud bych, z jakéhokoliv důvodu, vložil ..něco neautorského, jsem ..zvyklý se k tomu přiznat :) ))


((...)).

((PS 02: předejdu, možná, Tvému dalšímu dotazu, a povím ještě: ..dvojtečka před slovem nahrazuje kurzívu či uvozovky, jelikož ty už také zde ..dosti dlouho udělat nemohu :) ))






<reagovat 
Čtenář - 17.3.2022 > Zeanndrichu drahý, souputníku na cestě nekonečnou Nocí! Znám ten pocit, kdy dotyk vlahé hlíny na rukou vybízí k Tvorbě - a je jedno, jestli jsi hrnčíř, tesař, malíř, spisovatel, nebo třeba kovář.

Když září na nebi ta správná souhvězdí (a Cassildina píseň zní duetem s vodopády Carcossy), tak jsou ti, kdo jsou spalováni Horečnatým Dílem vždy současně kováři a současně rozhavenou matérií na Kovadlině, kterou je samotný svět. Do každé rány kladiva úsilí, soustředění a talentu je třeba dát všechno, a každá rána současně roztříští kosti i svaly, ze které vzešla její síla, a kovář tak opracovává své vlastní hořící Já, až dojde k transmutaci, člověk se promění v jinou verzi sebe sama, možná lepší, možná horší (podivné termíny).... a další den je možné prostě psát o kousek lepší texty, očekávat víc by bylo neskromné, troufalé... a nebezpečné.

A nic si nedělej z těch, kteří by tvé křehké příběhy chtěli řezat na kusy jako řezník bourá prasečí mrtvolu na různé typy masa, na které se pak narazí cenovka. Však on je za to Dionýsos potrestal tou nejstrašnější kletbou - dal jim okusit jen doušek ze svého opojného vína, takže tuší, jak sladké je odevzdání se a ztracení se ve víru tvorby, kdy tělem pohybuje neznámý rytmus, ústa volají slova, kterým nikdo nerozumí a ruce kreslí ve vzduchu podivně cizokrajné, a přesto důvěrně známé symboly, které rozkvétají všemi barvami duhy, a co runy, glyfy nebo písmena se skládají do příběhů, které pak vítr roznáší do celého světa. Nicméně jejich džbán je prázdný, a jsou tak odsouzeni stát venku s palčivě jasnou hlavou a pocitem neuhasitelné žízně. Dionýsos je věru bůh, kterého neradno zbytečně dráždit Apollonovými šípy pozbíranými po kdejakých zapomenutých bojištích, protože božských zbraní by se ruce smrtelníků neměly ani dotknout.
<reagovat 
 Čtenář - 17.3.2022 > čtenář> Tohle bychom tu od tebe nečekali, Juliáne
<reagovat 
Peslov (Občasný) - 17.3.2022 >
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 17.3.2022 > Ale zase se musí chrápat přes den
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 19.3.2022 > Závěr: "...půl života..."
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Wiktorek - 19.3.2022 > No vidíš -vzpomínka na doby, kdy toto by tu bralo nejméně 15-20 déček..

Proč tu jinak (dosti často) máš teď spíš humus?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter