Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Některé zásady dobrého chování na Totemu
Autor: pervol (Občasný) - publikováno 26.4.2003 (20:40:36)

 

 

NĚKTERÉ ZÁSADY DOBRÉHO CHOVÁNÍ NA TOTEMU

 

 

1) Příspěvky jiných autorů hodnoť podobně jako ti, kteří je hodnotili před tebou. Pokud byl autorův příspěvek oceněn již několika jedničkami, přidej i tu svoji.

 

2) Pokud to neodporuje první zásadě, oceň každého autora stejnou známkou, jakou dal on tobě. Pokud jsi od nějakého autora dostal jedničku, připiš jedničku i ty jemu, abys stejnou známku mohl obdržet i příště. Pokud byl tvůj příspěvek hodnocen záporně, dej danému autorovi špatnou známku i ty. Tak se mu dostatečně pomstíš a naznačíš mu, aby si příště nevyskakoval.

 

3) Jsi-li prvním, kdo hodnotí příspěvek jiného autora, máš svobodu v rozhodování. Nečti ale dílo pozorně. Dobré dílo by totiž mělo upoutat i nepozorného čtenáře. Anebo nečti příspěvek vůbec a hodnoť jej podle toho, jak byly hodnoceny autorovy předchozí příspěvky.

 

4) Vytvoř si více přezdívek, abys mohl jedničkami těšit i sám sebe. Řekni svým přátelům, aby ti také připsali pár jedniček.

 

5) Ve svých dílech pěstuj skrytý pathos, piš pokud možno krátce, tajemně a nesrozumitelně. Máš v sobě kus filozofa, aniž o něm víš.

 

6) Nepiš pod titulek svého příspěvku “tohle si určitě přečtěte,” napiš něco o vzdechu, zoufalství, bezradnosti atp. Ukaž ostatním autorům svoji upřímnost a nevtíravost. Budeš víc čten.

 

7) Obdivuj autory ověnčené jedničkami. Povídej si s nimi na chatu a nezapomínej s nimi horlivě souhlasit na diskusním fóru.

 

8) Autory ověnčené jedničkami nekritizuj. Hodnotíš-li jejich příspěvky, nepiš jen “líbí se mi to,” lepší bude, když napíšeš, že daný příspěvek je natolik krásný, že ti zcela vyrazil dech. Z daného příspěvku ocituj krátký úryvek s tvrzením, že toto místo tě úplně dostalo. Máš-li potřebu nutně kritizovat, nezapomeň vždy připojit alespoň jednoho smajlíka.

 

9) Jsi-li autorem ověnčeným jedničkami, nachystej si vtipné, stručné a originální reakce na alpinismy druhých autorů. Vytvoř kolem sebe legendičku. Fráze typu “já tebe taky” respektive “ty mně taky” jsou už otřepané.

 

10) Všichni autoři Totemu jsou geniální. I ty.

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Felipe (Občasný) - 26.4.2003 >
Body: 5
<reagovat 
afro (Občasný) - 26.4.2003 > Naprosto a bez výhrad souhlasím s bodem 10!!!
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 26.4.2003 > Tos ani nemusel psát...
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 26.4.2003 > A BOD OSM!!!! Ja snad umru!
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 26.4.2003 > Naprosto a bez vyhrad slouhlasim s a-frontem
<reagovat 
 afro (Občasný) - 26.4.2003 > Filip Sklenar> Tak jo, kam jí mam šoupnout? :-)
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 26.4.2003 > Kdyby ses zeptal kam HO mam soupnout, byla by mi otazka jasnejsi.
<reagovat 
 afro (Občasný) - 26.4.2003 > Filip Sklenar> Jsem prostě tajemnej.
<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 26.4.2003 >

Jen toho Gutha tu bylo nějak málo. Asi bych ho zrovna dneska potřeboval...

 

A jak mám ohodnotit tohle ? No, vlastně jen 1000x opakovaná pravda, ale poprvé to tu někdo vystavil takhle.


<reagovat 
rabako (Občasný) - 26.4.2003 > z 10 poznámek je 5 se slovem jednička, nejde Ti jen o ně, viď? ;o)))
<reagovat 
 pervol (Občasný) - 26.4.2003 > rabako> Právě, že už vůbec ne :-))))))
<reagovat 
Pavel Šavel (Občasný) - 26.4.2003 > chtěl jsem dát za pět, ale když je tady ta jednička přede mnou..... naprosto a bez výhrad souhlasím sám se sebou. a ty mi tady děláš mluvčího...
Body: 5
<reagovat 
Tomsus (Občasný) - 26.4.2003 >

Tak za to bys měl dostat nulu

Nebudu přece dávat jedničku po Filipovi, podle bodu 1)

Asi bych se měl stát autorem, abych byl taky genitální


<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 26.4.2003 > teda propral´s to docista do cista... a pobavilo...
Body: 5
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 27.4.2003 > Šestka bohužel platí pro dost autorů.
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 27.4.2003 > Tak to mě pobavilo. Hodně z toho je tady na Totemu běžné.
<reagovat 
centaur (Občasný) - 27.4.2003 > Souhlasím s 1. a 5.-10. zbytek je trochu přehnaný. No jo, bavte se tu geniální přátelé,...
<reagovat 
jezevec (Občasný) - 27.4.2003 >

Více masek - tváří - aliasů. A kam potom dál?

Jezevec as Zdenda Benda Pardubice
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 28.4.2003 > Hele, pervole, co mám teď udělat podle tvých prravidel, když jsem ti semtam dala jedničku??? A co uděláš ty??? ;o))))
jdu si povídat na Pokec se svmi dalšími nicky... Jo a pervol to jsem taky já ;o))))))
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 28.4.2003 > nojo, mas recht...a co jako ?
Body: 1
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 27.4.2003 >

jo, spousta věcí fakt sedí

ale spíš mi to přijdě jako zpověď autora,  který závidí oněm "ověnčeným"


<reagovat 
 pervol (Občasný) - 28.4.2003 > Dommi> MOžná trochu...
Ale kdo by nezáviděl?
Rozhodně to pro mne není to hlavní.
A trochu sebeironie neškodí.
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 28.4.2003 > Kelly - nelzi, prava identita nicku je znama.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 29.4.2003 > Filip Sklenar> To jseš ty, Filípku???? :-)))))
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 29.4.2003 > Ne - ale slibil jsem, ze neprozradim. Promin.
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 29.4.2003 >

výborně výborně... konečně někdo vystihl podstatu totemu... občas mám pocit, že to tu funguje právě tak

 

ještě doplním

 

bod 11 - Počítej s tím, že někteří autoři i kritici nerozlišují mezi kritikou díla a kritikou autora.

 

bod 12 - Není nad to, napsat: tohle se mi opravdu stalo... je to z mého deníčku... bééééé bbéééé  namísto kritiky příspěvku obdržíš spoustu projevů účasti

 


Body: 5
<reagovat 
 j'en ai marre (Občasný) - 29.4.2003 > Quotidiana> Přesně tak! Bod 12 je bohužel dost užívaná technika "psaní". (viz. Judy, Yfča...)
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 7.5.2003 > podnětné... a funguje to? :o)
<reagovat 
Pavel Šavel (Občasný) - 16.8.2003 > ještě mam bod devět bé: vždy u sebe nos nůžky, abys mohl řiťolezcům znesnadňovat úkol.
<reagovat 
g morr (Občasný) - 22.10.2003 >

- pěkné pravdy, jsou nové?
- ne, vyprané v pervolu

hezky zformulovaný. je teda pravda, že se ti tam trochu často opakujou některý slova. jako jednička, autor, příspěvek ;))
ale za tohle: “já tebe taky” respektive “ty mně taky”, máš ode mě bůra (dříve tuším jedničku), protože to je kulervoucí (tohle adjektivum milovníci severské mytologie ocení:), fakt mě to dostalo do kolen.

Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter