Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
COPAK JE TO za...++ dr.Peková odkrývá pravdu o pandemii a důvod PROČ jsou RUSOVÉ NA UA!!!
Autor: Palach (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Palach (Občasný) - 18.5.2022 > jestli se vám zdá, že válka nesouvisí s covidem, tak jděte na posilovačku, máte nejvyšší čas!

NATO a UA! Tady je PRAVDA! https://fb.watch/d4C-uWqTOy/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 18.5.2022 > dobře ty!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 18.5.2022 > Neuvěřitelná arogance moci, celé dnešní i minulý vlády, o těch rádoby lékařích ani nemluvím, to bych se rozčílil tak, že tolik sprostejch slov zná asi jen julián!
Jako, jestliže nás tohle čeká, tak to jsme v prdeli!
<reagovat 
Čtenář - 18.5.2022 > Budoucnost covidu-neuvěřitelné, co na nás zase chystají ti vrazi!

https://fb.watch/d50nTtTjNg/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 19.5.2022 > SCHWAB je šváb! Zašlápnout!

https://fb.watch/d5NA7NQbzA/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 19.5.2022 > https://www.facebook.com/photo/?fbid=148516501040069&set=a.104273965464323

USA a EU plánuje spustit akci NEŠTOVICE do každé rodiny!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 20.5.2022 > Jak my chytřejší víme již dávno, tak Fialový HNUS leze do zadku EU a Německu! Tady v tom příspěvku Německé političky je vlastně vše, co byste měli vědět, aby jste pochopili, že je chudoba úmysl mocných prachčů a že na obyčejné lidi zase upletli PAST! A my? Jako vždycky, moře, chata, UA vlaječky, jak idioti stojící nad propastí...

https://fb.watch/d7gf_IXcWI/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 20.5.2022 > Doktorka SOŇA PEKOVÁ nám zde odkrývá, to, co říkáme od začátku "pandemie" a UA války o důvodu proč RUSKO MUSELO vletět do UA a rozbít BIOLOGICKÉ laboratoře speciální vojenskou operací! Lidé, kteří se těchto nezákonných zločinů výroby smrtících virů a nemocí účastnili chce postavit před soud a patrně popravit! Proti takovému blaholibému postupu nemůže žádný soudný člověk na planetě říct ani popel!

A ti, co to kritizují se veřejně přiznávají k podpoře fašistů a vrahů!

Nepřeslechněte jméno BIDEN, chytřejším jistě nemusím napovídat, že za svého syna bude prezident USA rozdávat na úkor svých občanů! To bohužel ještě není všechno, až budu mít články o atomové hlavici, kterou USA dopravili do Mariopolu z Rumunska a pak se jí snažili "nenápadně" odvézt zpět mimo hranice UA, aby ji Rusko nemohlo předložit jako důkaz, tak přidám!

Je nad všechny pochybnosti jasné, že Putin zachránil miliony životů před dalšími pandemiemi a biologickými zbraněmi, před atomovou válkou, protože to právě NENÍ srab, blázen a podobně, jak se vám snaží namluvit fašisté, tak by samozřejmě musel reagovat!..

Kdo i nadále bude zastávat postoj válečných štváčů by to měl 2x zvážit, voda se opravdu vaří a jestli neprovedem očistu své země MY, tak denacifikace stejně proběhne, ale bude nás bolet 100X víc a to bohužel nejen na hmotných statcích! Tato vláda má totiž jasný úmysl postupovat jako AZOV a brát si lidi za živé štíty, jako rukojmí, jako oběti! Česká tv vám pak dá hezkou reportáž, jak ČEŠI trpí, ale že trpí, protože jste se, VY_OVCE, ještě nepoučili z genocidy covidu už vám neřeknou...

Nu, to jen tak při pátku, kdy místo abyste v neděli šli bojovat na demonstraci pojedete jistě k vodě, že...

https://www.facebook.com/1045994561/videos/1368276920316383/
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.5.2022 > Palach> 

Dobře řečeno. Jak média pronásledují Pekovou, je vrchol trapnosti. Na začátku té války bylo naprosto jasné, o co jde, o Bidenovic famílii. Synáček nechce do vězení, tak radši válku, to USA vyhovuje. Zbrojní průmysl se točí, Bidenovic famílie je v klidu, lidi umírají. To jim vyhovuje.

<reagovat 
Čtenář - 20.5.2022 > famózní

https://fb.watch/d7BM2chuhb/
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter