Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Já ze dvou číší piji lásky víno
Autor: El condor (Stálý) - publikováno 27.5.2022 (06:38:15)

Já ze dvou číší piji lásky víno,
ty číše, to jsou krásné oči tvé,
líbám ty rty a tělo milenčino
ve svitu luny je tak mámivé...

Něžně se svíjí jako tělo hadí,
já krásou jeho jsem teď okouzlen,
dotýkam se jej, zpočátku jen kradí,
vždyť v náruči mám nejkrásnější z žen!

Ruce mé bloudí v slastných křivkách lásky,
prsty mé jsou již touhou opilé,
já bohat cítím se tu bez nadsázky
jak král, když laskám tělo ztepilé...


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 24.7.2022 > To je těžký: sou lidi, který považujou psaní a defakto umění ánblok za promrhanej čas. A nejsou to zrovna hloupý lidi. Pak je zas druhej extrém - lidi dělaj jen to svý umění a maj, co se týče světa kolem, klapky na vočích.

No a pak sou ty skupiny někde mezi tim - některý trvaj na tom, že se ten a ten kumšt má dělat jen tak a tak, páč pak už to nejni kumšt, ale jen parodie na něj. Může to potlačovat takový to tvůrčí myšlení, abych tak řek. A pak třeba zase další považujou za umění kdeco.

Abych mluvil čistě za sebe, nedávno sem třeba viděl nějaký pokroucený kusy plechu, prej ženská a čáp, nebo co. No, musel bych se sjet jak nutrie, pak bych to v tom možná viděl. A viděl sem nádhernou sovu ze svařenejch šroubků, matiček, podložek a podobně. Jen vzlítnout. Takže... závěr je ten, že nějak osciluju mezi těma skupinama mezi. Asi je to blbý, ale taky dělim ty věci na "líbí" a "nelíbí".
<reagovat 
El condor (Stálý) - 16.9.2022 > Náhodou jsem sem zabloudil a přemítám, co si z toho tvého elaborátu mám vlastně vybrat. Libí, nelíbí nebo vlastně nemáš názor? Je asi specialitou tohoto portálu, že tu mohou komentovat nepřihlášení čtenáři, kteří zřejmě sami nic nestvořili a nejsou ani rozlišitelní. Měl jsem jich už na jedné stránce víc, taky tam byl, tuším, "náhodný čtenář", ale ani ten tu neměl profil jako to bývá jinde, kde podle konkrétního nicku aspoň člověk ví, s kým komunikuje a třeba vidí, že sám zatím jen čte. Jinak se tu adi stále nic moc neděje. Na písmáku je aspoň kvartální poetická soutěž, součást celoroční. Na piste-povidky zase zítra tématický den "Srdce." A každý měsíc se drabblí na zadání! Tady jen se to občas pomalu načítá a jinak asi nic...


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter