Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KUBKOVÉ zase lezou z díry!
Autor: Revival Anála+jfj (Občasný) - publikováno 1.7.2022 (11:15:12)
Našli jsme jeden zajímavý komentář jfj na síti a protože Kubek a covid vrazi už zase rozjíždí covidpodvod, tak tady je!

MOHL by mi někdo, kdo zastává očkování, tedy patrně informovanější a chytřejší člověk, než zkušený chlap se 2 VŠ, který píše poesii a filosofické knihy, říci, KDO a JAK zjistil, že ti očkovaní na covid jsou chráněni před těžší variantou a průběhem!?!? Skutečně mě to zajímá, nějak to nemohu rozluštit! Copak na jednom a tomtéž člověku proběhla nějaká studie, kdy prodělal covid jako neočkovaný a v té samé chvíli i jako očkovaný? A jestli mi začneš vyprávět o protilátkách, tak jistě víš, že ty nejsou pro covidáře důležité, jinak by k nim přihlíželi, že?! Budeš-li tedy argumentovat nějakou hromadnou studií, tak nám dej ODKAZ, protože jediná studie byla, pokud vím, na krysách a opicích a ty ze 100% do 2 měsíců chcíply. Ale jak říkám, myslím to seriózně, připouštím, že mně chybí nějaká podstatná informace, a vlastní inteligencí na odpověď pro přínos očkování prostě nedosáhnu! Nicméně, když už se ukázalo jako hoax tvrzení o bezinfekčnosti, hadrech na ksichtě, možnosti se nakazit i smrtnosti, o tvrzení, že covid je pandemie, pak že to je pandemie NEOČKO, tak japa jste na to přišli - papouškuje to Babiš, Fiala, Zeman a covid Bílá mafie stále dokola, ale NIKDO mi není schopný dáti odpověď, abych porozuměl i já, patrně omezený a jednoduchý prosťáček. Já ti za to mohu slíbit, že, přesvědčíš-li mě, tak okamžitě půjdu na 3 tečky najednou a přemluvím i svých 10 dětí, které to také nemohou rozlousknout (asi zdědily mé chabé IQ).
A ještě malá poznámka-nyní se nově mezi covidáři argumentuje pro očkování tím, že NEOČKO jsou proti Omikronu zcela nechráněni! AHA, a na to zase přišli jak??? Já mám přeci svoji vlastní vrozenou imunitu, kterou posiluje každá prodělaná nemoc?! Nebo snad nemám žádnou imunitu?!?
Budeš-li té dobroty, tak já ti za to prozradím, jak se pozná hloupý od chytrého... Chytrý o sobě pochybuje, ptá se, a především se pídí po poznání. HLOUPÝ dělá opak, tedy na nic se neptá, nepřipouští jiný názor a NIKDY o sobě nepochybuje... nu, a také odpovídá otázkou, protože ve skutečnosti nemá odpovědi, tak se snaží najít díru na druhé straně!
Tak díky, pouč hloupé covid antivaxery!


Poznámky k tomuto příspěvku
Palach (Občasný) - 1.7.2022 > taky jsem zaregistroval Kubka a další šmejdy!
Dobře to julián napsal.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.7.2022 >

Když budeš mít čas, mrkni na toto video, je to docela fajn povídání, na dvě hodiny, mluví tam i o očkování, že na uznávaném medicínském webu, jehož jméno jsem zapoměla, konečně někdo naplno napsal, že celý covid je podvod a slavné opičí neštovice jsou pásový opar, následek očkování.

https://odysee.com/@radiosvstudiotapinradio:5/ladazkanady-27:e

Pro naočkované už je pozdě, idioti byli, idioti jsou a idioti ... už nebudou.


<reagovat 
Eaea (Občasný) - 1.7.2022 > Ptala jsem se své očkované tchýně už loni, na základě čeho věří, že bude mít ten lepší průběh ...odpověď byla něco jakože to říkají přece všichni doktoři a ve zprávách v televizi, tak to přece musí tak být. 😂 Ale na třetí dávku ještě nešla, tak jí možná trochu vrtá hlavou, že já neočkovaná už dávno neumřela na tu strašlivou nemoc.
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 1.7.2022 > děs, to není už ani k pláči, zrovna teď to na Čt24 znovu opakují! Ti očkovaní nekončí v nemocnicích! Ty vole, lidi, tam je 98% očkovaných!!!
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 1.7.2022 > podívám se, ale těch pravdivých zpráv jsou tisíce, právě proto nechápu, že lidi zase věří těm lhářům! Já netuším, proč s rýmou jdou na test, že jdou do nemocnice, když už všichni ví, že jim tam dají remdesivir, který je zabije. Cíleně zabije!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.7.2022 > Revival Anála+jfj> 

Mno, důvodů je mnoho. Co vím od Galaktické federace, tak hlavním důvodem selhání lidstva je IDIOCIE. Hloupost.
Zkrátka malé, nebo poškozené IQ, zkaženost.

Vem si, že USA přiznalo, že existuje UAP, dříve UFO, které se sem tam inteligentně pohrabe v jaderných zařízeních.
Vede to k tomu, že od 1945 nebyl jaderný konflikt, kromě Bejrútu.

No a výsledek? Nikoho to nezajímá, mimozemšťani nejsou.
Protože to říká mainstream.
A co dělají hloupé opičky?
Poslouchají mainstream a drží se v mezích, které jim mainstream dovoluje.

My jsme škodná, my jsme dezinformátoři a bacha - bereš za to nehorázný prachy.
To si uvědom.



<reagovat 
 Revival Anála+jfj (Občasný) - 1.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> ztratil jsem se, za co beru prachy?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.7.2022 > Revival Anála+jfj> 

No, já nevím, za co bereš prachy, ale já to píšu zadarmo, protože pociťuji jistou odpovědnost informovat veřejnost jakýmkoliv způsobem, když na nebi lítá GF a já si s nimi povídám.
No ale říkám, většině je to u prdele, protože prý "musíme sami".
Takže vědomě jednají satanisti a ti pomlouvají alternativu a jakýkoliv další odpor proti nim, že za to, co dělá, bere příšerné peníze, nebo jsou to případně "naivní lidi".

Takže se uklidni, buď bereš prachy, nebo jseš naivní.
Žádný mimozemšťani sem NEMUŽOU doletět a očkování tě CHRÁNÍ.


<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 2.7.2022 > vůbec nechápu o čem píšeš! Mně tu někdo psal, že berem prachy, ale tohle nemá cenu ani číst...
<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 1.7.2022 > Omikron je snad už od dvě řady za námi ne? to vyhrál Miss mezi koronaviry že se o něm bude pleskat ještě takhle dlouho? 😂 Hamplová taky poslala několikstránkový druhý dopis ministrovi, kde žádá aby předložil přesně ty studie o které se vláda opírá při tvrzení že očkovaní jsou chránění před nakažením atd... na první ani neodpověděl, neočekává se že by odpověděl na druhý ale pak tedy bude mít možnost po něm skočit, protože nedodal informace na které má veřejnost právo podle zákona. Úřední šiml je pomalý bohužel, ale tady si politici trochu naběhnou. Většinou totiž podobné kauzičky smetou veřejnosti ze zraku a čekaj až to potichu vyšumí, do té doby neodpovídají a hlídají si aby se v novinách o tom nezmiňovali. Jsou takhle naučený ALE - NWO jim nařizuje, aby nyní dál pokračovali v covidfašismu, je to prostě scénář který musej jet, proto lidi strašej ještě když ani nezačalo skoro léto, natož podzim. Tentokrát to nemohou nechat vyšumět, protože musej scénář opakovat znovu a znovu a znovu, tím pádem bude pro ně těžší si to pak uhájit u soudu že to nebyla vlastizrada. Vždy jim procházelo, když pak po delší odmlce pokrčili rameny a svedli to na předchozí vládu. Jen ať ještě posedí na těch židličkách, dříve než se stihnou vyměnit dresy jen ať si na ně tentokrát ten šiml posvítí, bude to zajímavé sledovat jak moc máme nebo nemáme bezzubé soudy. I právníci uznávají, že byrokracie je tady pomalá, ale tentokrát jim vláda jsem docela napřed - za 2 roky se nahromadilo plno důkazů o škodlivosti očkování navzdory všem ubezpečením že je to ok. Kubek, Válek, Flégr i Prymula jsou stále tam kde byli, stále nesou ještě tu zodpovědnost jako když to začalo. Naočkovaným lidem by už stejně nepomohlo kdyby odstoupili, nepomůže jim nic, už to mají přes rok v sobě. Tak aspoň lidovej lynč, defenestrace nebo představení s dehtem a peřím, bude to skvělé vidět. Čas býval vždy tak nějak proti nám v tomto ohledu, ale jak se věci nyní dějí rychleji a rychleji, bude možná poprvé s námi. Lidé si musejí uvědomit že ti nahoře nesmějí být nikdy nedotknutelní.

Takže jen ať opakujou, český národ má paměť akvarijní rybičky, bude se jim lépe "přemýšlet" když budou jejich covidové modly souzeny v přímém průběhu další tzv vlny. Možná je to donutí se o to víc zajímat.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.7.2022 > Kiki_> 

Zločinnost vládních struktur už je tak velká, že nemají zábrany vůbec v ničem.
Je takový zprasený stav pro obě strany - nepovedlo se to, co chtěli ani tomu NWO, ani GF.
Západ padne, protože je surovinově závislý na Rusku, které západ nenávidí, židi a anglosasíci - válečný odporný čokli, zrůdy, nenávidí Rusko, jediná jejich politická náplň. Na nás, slovanském národu jim absolutně nezáleží.
Protože jsme lokajský stát, nemáme šanci, půjdeme strašně ke dnu, nejhůř ze západu, protože máme třetinové platy, které inflací ztratí valutu a všechno 3x tak drahý než na západě. Teď i to bydlení. Všechno.
Každý se na nás vysere a my jsme pošlapali svoji národní důstojnost a etnickou příslušnost.
Rusko to ustojí, my ne. Stát se o nás nepostará.
Bude z toho děsná sračka.

Ty debilní vypatlaný lidi, co poslouchají mainstream jako svaté slovo a těch je drtivá většina, nic neotočí, nedá se očekávat, že se ty napíchaný dementi ještě jakkoliv probudí.

Opravdu, jediné, co zbývá, starat se o sebe, nenechat se napíchat, nenechat si udělat elektronickou státní identitu, vydržet co nejdéle a doufat, že hlupáci pojdou na očkování, nebo to všechno vysvítí nějaká kosmická událost.

Bohužel, lidstvo je extrémně debilní, tak přestávám věřit v inteligentní kontakt s Galaktickou federací, která tvoří první rovnocennou protiváhu zločineckým žiďáckým satanistickým strukturám, které původně organizovala mimozemská mafie.
Jsou jak rozjetý kolos, společnost ovládají manipulacemi, čím dál debilnějšími, ale na čím dál dementnější obyvatelstvo to stačí.

Je pozdě na nějaké probouzení davů - je prokázáno, že jsou to idioti, něco jako domácí králící, asi takové IQ.
ČT je pro ně slovo svaté, překonat v mozku tu tenzi a myslet si něco jiného, to je jak chtít po středověkém idiotovi, co vylezl nakrmený z kostela, aby chápal fyziku.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 2.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Tak já překvapená nejsem - protože historicky / karmicky jsme si vždy nechávali strašně srát na hlavu...vždy nás nějakej stát okupoval, vždy jsme lezli do zadku někomu, východu chvíli, pak zas chvíli západu, je to jedno. Teď se všem vrací to co zaseli, my jsme bohužel zaseli jako národ tohle. Nemyslím si tedy že by u nás nějaká náplava z jiných států vydržela (protože jsme nikdy neokupovali cizí území zase my - ani jsme nedobývali zemi po souši ani po moři, díkybohu za to), naštěstí ty šílené ceny nás i trochu chrání před tím, aby tady ta svoloč trvale žila a usazovala, tady je chleba sakra tvrdej a proto jsme pro tyhle vychcánky jen tranzitní země, ani afričani sem nelezou aby si tu polepšili a to je sakra co říct (jak jsme na tom blbě).
Můj odhad je, že si jenom musíme padnout na dno největšího dna, abychom se už probrali - opakujeme stále tu samou chybu po stovky let! ať už jsou dějiny jakkoliv falešné tak i v těch falešných dějinách je nám vtloukáno že nás vždy musí někdo okupovat.


Jinak, ono to bohužel není asi tak moc o IQ, jako spíše o úrovních vědomí - zatímco lidem nemohlo klesnout IQ, tak úroveň vědomí klesla, jak u jednotlivců, tak i třebas v průměru míst kde žije určitá skupina lidí. IQ bohužel nemá nic co dělat s úrovní vědomí, kdy si člověk připouští že může nahlížet na některé věci v naprosté neutralitě, nebo je si vědom širších okolností. Hlavně ta úroveň vědomí dokáže klesnout evidentně někomu až na úroveň prakticky zvířat. Proto se i lidé chovají jako zvířata - jako slepice které umí maximálně tak v běhu měnit náhle směr, ale stále jsou v houfu a snadnější cíl než kdyby se každá rozprchla jiným směrem. Média spadající pod NWO je umí zase krásně nahánět od jednoho šíleného podnětu ke druhému, a čím níže ta úroveň vědomí je, tím jim to jde lehčeji. I proto mnohým lidem teď připadá kolektivní vědomí těžké jako balvan - ti kterým nespadlo vědomí někam do prdele, cítí tu tíhu těch ostatních. V tomto ohledu taky doufám že dojde k něčemu díky čemuž se úroveň vědomí buď zvedne, nebo dojde taky nějak k rozdělení. Nedá se to utáhnout dlouhodobě, je to jako zametat moře koštětem. Pár jedinců pozvedne vědomí třeba skupince lidí kolem sebe, ale trvá to systematicky dlouho, zatímco ty pády jsou rychlé a hluboké. Lidem s vyšší úrovní vědomí to myslí jinak, jinak vnímají okolí a vyhodnocují jinak.
I proto si myslím že NWO sice může půlku věcí ze scénáře posírat, ale dokud úroveň vědomí lidí klesá na úroveň améby, tak stejně "vyhrávají".
A tady bohužel asi nepomůže nic jinýho, než opravdu aby do nás naprali kosmické energie.
A cosi budem říkat, "světelné" meditace od Křešovky taky úroveň vědomí moc nezvedají... 🤪


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.7.2022 > Kiki_> 

Já jsem si některé ty teze myslela taky, ale třeba s těmi uprchlíky - když člověk poslouchá zasvěcenější hlavy do politiky, tak příčiny toho, co se stalo, jsou všelijaké - proti uprchlíkům se tehdy postavily souhrnně státy V4, tehdejší politické vedení bylo jiné, nechci říkat, že dobré, politikům nevěřím vůbec, ale tehdy ještě vládl naprosto jiný náhled a něco jiného bylo "dovoleno", jak říká třeba V.K.. Za vším jsou všelijaké úmluvy, Francie prý bere z Afriky suroviny, tak musí brát i uprchlíky. Je v tom vždycky něco takového.
Jenže to staré vidění, které bylo definitivně rozmetáno na jaře, mluvilo o naší slovanské příslušnosti a jakési slovanské mírové jednotě. To je všechno v tahu, teď jsme nacistický stát s rozmetanými vztahy s Ruskem. Jediné, co by zbývalo, svrhnout vládu a nastavit výrazně pro-ruský směr a výstup z EU, jinak jsme nacistická kocábka bez naděje na lepší časy, určená k likvidaci a zotročení.

Úrovně vědomí a IQ... já myslím, že na inteligenci záleží hodně a myslím si, že IQ klesá, soustavně a výrazně.
V lidském IQ není schopnost si ani uvědomit situaci, že když je tu mimozemská válka a na zemi NWO, že skutečně potřebujeme vědomou spolupráci s minimálně stejně silnou protiváhou těch satanistů.
Myslím si, že myslet si, že můžeme jako lidi bez mimozemšťanů přemoci NWO, nebo existenci těch satanistických struktur ignorovat, je známka hlouposti a ničeho jiného.
Tam úroveň vědomí nepomůže.

Nikdy jsem nevěřila vyloženě v "lásku" a "vysokofrekvenční stavy" jako řešení. Řešení jsem vždy viděla v komunikaci a spolupráci s GF a vyvražděním struktur NWO, to vidím jako funkční řešení.
Jenže pro lidstvo je to příliš fantastické a nechápou závažnost situace.

Bohužel, IQ je systematicky snižováno, GMO, 5G, chemtralis, FB, rozmetané školství, amorálnost a středověké potírání myšlenek. Funguje to.
Zbývá zázrak, jako řešení - rozumem člověk vydedukuje jen to, že budoucnost hezká nebude.



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 2.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Naopak, úroveň vědomí by pomohla, jenže je v troskách, je děsně nízká, díky ní mají lidi v uších vatu když se argumentuje i proti očkování. Člověk který má vyšší úroveň vědomí, má otevřený rozhled a je schopen připustit, že jsou věci mezi nebem a zemí, že je něco co věda nedokáže vysvětlit, a připustil by i klidněji kontakt s jinou civilizací. Ale pouze za předpokladu že by tady lidi obecně měli tu úroveň vědomí vyšší. Ne jakou jí mají teď.

IQ má jenom tu vypovídací hodnotu, že lidé dokáží papouškovat to, co jim bylo natlučeno do hlavy ve škole, nebo v televizi, že si pamatují že 1 a 1 jsou dvě... proto vysoké IQ mohou mít i lidé, kteří mají 5 doktorátů, ale stejně neumějí používat mozek. U lidí s vysokým IQ není vypovídající jejich morální hodnota podle počtu diplomů. Naopak, kdyby šlo o IQ, tak na tom nejsme zase tak blbě, lidstvo má vůbec vysoké IQ teď v moderní době - protože mají přístup k informacím, ale to nic nevypovídá o tom, jestli jsou schopni myslet "ve vyšších vrstvách" - jestli jsou schopni kombinovat blaho jednotlivce a blaho společnosti aniž by byl kdokoliv poškozený. Lidé s nízkou úrovní vědomí uvažují černobíle, v telce se jim ctnostně nakecá že je morálně správné myslet na všechny víc než sám na sebe a proto oni poslechnou, a mohou mít IQ 100+ a bude jim to k 💩😆. Prostě IQ a EQ a úrovně vědomí jsou každé něco naprosto jiného.

Ale než se proti tomu postavíš, tak si změř úrovně vědomí u lidí u kterých už víš, jak jednají, co říkají a všeobecně na jaké jsou "straně"... Nesnažím se tě přesvědčit nebo tak, jenom říkám co jsem sama vypozorovala a dává mi to smysl.
Například znám lidi, kteří mají úroveň vědomí někde v pýše, strachu, vině - naměřila jsem to u pár horlivých auroranistek které si slepě jedou tu svou pravdu a tvrdí jak jim funguje instinkt, mají načteno ale ta jejich načtená inteligence jim nepomáhá rozpoznávat pravdu. Ta baba která si hrála na terapeutku a přitom kasírovala ze svých obětí peníze, má nejnižší úroveň vědomí co jsem kdy viděla, a přesto papouškuje kdejaké teze z ezoscény, má 20 diplomů kde se všude školila a u koho, ale neumí to žít, protože má nízkou úroveň vědomí, a ještě jí ego nakecá že ona to žije. Žije ve vlastním bludu, podobně jako očkovanci co si myslí že by jim vláda přeci neubližovala, že to s nimi myslí dobře...

Mě právě nešlo do hlavy, proč lidé kteří jsou si vědomi těch kolosálních podvodů, jsou schopni skočit na další léčku u Křešovky, proto jsem pátrala a tady vidím ten rozdíl - ten ukazatel. Ani si nemyslím že by vysoké frekvence šly ruku v ruce s vyšší úrovní vědomí, člověk může mít tělo s nižší frekvencí ale vědomím může obsáhnout víc.

Samozřejmě že je IQ taky snižováno, ale upřímně - jsou i lékaři, kteří se od začátku stavěli k očkování skepticky i když nevěděli nic o NWO, a pak jsou lékaři kteří mají stejný počet diplomů a nechají se uplatit farma firmama aniž by se v nich hnulo svědomí. Kdyby měli vyšší vědomí nebo aspoň EQ, tak by si byli vědomi toho že lež má krátké nohy a nepřistoupili by na to. Aneb na covid věří jak úplní blbci tak študovaní a inteligentní lidé - jak to? no prostě to není o IQ. A místo covidu si dosaď víru v NWO, Gesaru, kontakt, cokoliv chceš...

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.7.2022 > Kiki_> 

S úrovní vědomí - pořád se mluví o 5D vědomí. Jestli doopravdy planeta frekvenčně stoupá, tak se toho vědomí dotýkáme čím dál víc. Je to stav zodpovědnosti, k sobě, společnosti, takový ten zdravý základ, lidská utopie - svět bez lží, úchyláren, křiváren a stavů otroctví a mocnářství.
Je to úplně jiná společnost fungující na základech rozvoje a rozumu, spolupráce.
Nám v tom pořád vadí satanistické struktury, nástroje a technologie, velice rafinované, takové, kterým říkáme sci-fi. Energetické implantáty v mozku, umělí paraziti, viry, chemikálie, energetické - elektromagnetické nástroje, je toho fůra.
Pokud planeta bude dále stoupat, tak se tyto vlivy odpráskají tím vzestupem. Úplně pravdivým příběhem, co mám zažitý, to vnímám tak, že jsme museli o planetu bojovat, odstraňovat zlé instalace z kultických center po celé planetě, vymlátit "peklo" - podzemí a nyní se planeta léčí, prochází léčebným kosmickým procesem. Cílem má být na prvním místě naprosto zdravá a vyléčená planeta, obrozená od vesmírného viru.

IQ a EQ - člověk s vysokým EQ, ale nízkým IQ bude společnost tmelit a bude ji zevnitř pomáhat svým jednáním. Ovšem, ve chvíli, kdy přijde totalita, je bezmocný a nechápe situaci.
Člověk s vysokým IQ s nízkým EQ velice dobře chápe souvislosti a je připraven, ale společnosti může škodit.

Myslím si, že IQ 100 není žádný hit. Když poslouchám bláboly od duchovních lidí, od náboženských po růžové ezo kecy, nechápu, jestli schválně to IQ vypnuli, nebo ho doopravdy nemají.
Jsem přesvědčená, že od určitého IQ se souvislosti dávají dohromady samy, jestli je to 110, nebo 120 nevím a znemožňuje to chovat se jednak jak infantil, nebo svině, pokud tedy člověk není nějak narušený, nebo mu tu inteligenci blokuje nějaká ideologická porucha v hlavě, nebo trauma, které drží dotyčného v bolestivé mlze a znemožňuje mu reakci.

Reakce veřejnosti považuju za hloupé, nejsou schopni si dávat dohromady souvislosti.
Odraz je vidět právě na té ezoterické scéně - prachy a hloupost, infantilita a HLAVNĚ varovat před mimozemšťany.

Na Křešovce se ukázalo, jak jsou lidi hloupí. Celou dobu nechápali, že USA je centrum NWO a uvěřili v pozemskou, lidskou armádní spásu, která má původ v tajných vesmírných programech.
Je pravda, že válka, kterou jsem poznala, byla spolupráce členů v tajných podzemních systémech, lidí jako jsem já a GF, ale rozhodně to nešlo Q-Annon, Sallovými a B. Fulfford povídačkami.
Ale lidi fandí USA, státu, proti kterému jsme celou dobu šli. Proti západu, tomu konceptu světa.
A nakonec uvěří úchylárnám Elona Muska.
Tak mají nízké IQ, nebo absolutně zkažené hodnoty, nebo obojí. Nemají zdravou krev.

Ono vůbec se angažovat je známka 5D přístupu.
Je to, jako když divoký zajíci přišli osvobodit domácí králíky. Otevřeli jim kotce, ale páníček vedle pěchuje seno a nabízí teplo a pohodlí.
Ti, co vyskáčou, snad přežijí a nepůjdou na pekáč, ... , pokud je pravda ta teze o uzdravování planety a jejím vzestupu do 5D hladin vesmíru.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Nechci tady spamovat, neb tématu se tato diskuze už dávno netýká a "nejsme na svém" ...
ale ještě k té politické stránce věci bych něco dodala.


Já byla celou dobu v Euro-Asia spolku. Spojení Ruska, Slovanů, orientálních i blízkovýchodních muslimských zemí, s podporou Afriky skrze zemskou duši. Byli jsme civilizační celek proti západnímu NWO. Nikdy nebylo v plánu, aby Rusko bylo vyhlášeno za leadra světa, i když duchovní potenciál ve slovanském genu by byl. Nikdy bych se neodvážila někde psát - svět bude vést Rusko, jenom Rusko nejlépe spolupracuje s GF, Rusko má nejvyvinutější tajné vesmírné programy, proto je předurčené. Ne. Prostě to tak nebylo myšlené.
To, že se NWO rozhodlo postavit USA do této role, leadra světa a největšího pokrokáře při komunikaci s GF, je pěst na oko na první pohled.
Ale lidi to tak necítí, po všech těch prasárnách, co z USA jdou, desítky let.
Jestli nějaký odpor v USA proti systému je, ve spolupráci s GF, tak mají šíleně moc práce se svou vlastní zemí, nemůžou být světoví leadři.



<reagovat 
 Revival Anála+jfj (Občasný) - 3.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> a kde se o tom PORAD mluvi?? u vas v Ouholickach?? U nas v Praze se mluvi o poslednim pocinu juliana - PROMIŇTE PANE VEDOUCÍ, VÁM TO DNES TAK KRÁSNĚ PRCÁ!
snad to vlozi i sem😜😂😝
<reagovat 
 Revival Anála+jfj (Občasný) - 3.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> a kde se o tom PORAD mluvi?? u vas v Ouholickach?? U nas v Praze se mluvi o poslednim pocinu juliana - PROMIŇTE PANE VEDOUCÍ, VÁM TO DNES TAK KRÁSNĚ PRCÁ!
snad to vlozi i sem😜😂😝
<reagovat 
 Revival Anála+jfj (Občasný) - 3.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> a kde se o tom PORAD mluvi?? u vas v Ouholickach?? U nas v Praze se mluvi o poslednim pocinu juliana - PROMIŇTE PANE VEDOUCÍ, VÁM TO DNES TAK KRÁSNĚ PRCÁ!
snad to vlozi i sem😜😂😝
<reagovat 
Peslov (Občasný) - 5.7.2022 > Demagogie
<reagovat 
 Revival Anála+jfj (Občasný) - 5.7.2022 > Peslov> demagogie koho? Fialy, Zelenskýho, Deep state, Kubka? S tím lze souhlasit!
Peslov je co? fake z Písmáku? nic nepíšeš, nejmenuje se tak mluvčí Putina?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.7.2022 > Revival Anála+jfj> 

Měl by ses o toho chytráka zajímat víc.
Půl roku tady na tebe dělal lynčovací nábor, chtěl tě dostat k soudu.
Nakonec tedy udal mě, asi z důvodu, že jsem ženská tipuju, u těchto púchylů to stačí... dále prakticky kvůli žiďákům, že je nenávidím.
Kdyžtak - je to Petr Slováček, politolog ze Slezské Univerzity, který psal práci o Tomáši Akvinském.
Takže církevní NWO, pořádná úchylárna.
Měl by ses víc orientovat.


<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 6.7.2022 > půl roku tu ani nejsme!!! Nás zajímá jen Analfagot a jfj, nebudeme si kazit den úchyly!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.8.2022 >
03.08.2022 19:21:17 j.f.julián
KUCÍ a děvčata, kteří jste naletěli na bio zbraň, tady máte příspěvek z USA z hlavního vysílání, když nevěříte nám - antivaxerům bio zbraní! Pro debily znovu uvádím, že MY očkování zavedená, dlouhodobě zkoušená a prověřená neodmítáme!

Tak se chyťte za palici a už jim to nežerte. Až půjdou do tepláků, tak vy už nic nezmůžete!

https://fb.watch/eGpEIz_iRY/

chápu, že mě nemáte rádi, že vám říkám pravdu a vy se cítíte jako hlupáci, ale na to já kašlu, já jen nevím, jak vám jinak otevřít oči a mysl!

A jestliže mě ignorujete i nadále, taky ok, já mám svědomí čisté, jděte na posilovačku a napište závěť, toť rada NEPOKOŘENÉHO!
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter