Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
díl 3 - Pane vedoucí, vám to dnes ale krásně prcá!
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 3.7.2022 > jo a Jaromíre, podívej se na báseň Národ, teď ji čtu na netu a něco mi tam v metru neladí...
podívej a pak zkonzultujeme!

Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.7.2022 > Díky, hošku nahatej!
Hele, ještě dva tři díly a možná to začnu upravovat do knížečky. Já to jako knížku nechtěl, mám jen málokdy náladu na srandu, a taky se bojím, že dřív umřu, ale na druhou stranu, tuhle by mně vydali...

Prosím tě, já koukám na ten Národ a jsem naprosto zděšen.
Problém je v tom, že to poslouchám v recitaci a je to ten "můj" starý styl psaní, kde metrum je opravdu pocitové, podle textu a významu, nikoliv podle šablon a přesto mi to v recitaci zní absolutně pohodově, bez zaškobrtnutí.
Při opravách svých všech básní jsem na tuhle asi zapomněl, určitě se na to podívám, ale z prvního pohledu to fakt nepůjde lehce poopravit do pravidelného metra, to budu muset celé úplně rozhodit a spíš než znovu složit, tak znovu napsat!

To bude práce jak na kostele, ale ok, tady se hodně bojím, že ta rýmovaná verze dle šablon bude špatná, že bude horší než tato původní, moc nemám odvahu, kdyžtak to zkus sám, rád se přidám, taky mě odrazuje ta délka... prostě vidíš, že se mi do toho moc nechce, ale už si mi vloudil brouka do hlávky... známe se...
dík, j.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 3.7.2022 > pane vedoucí-peklo horoucí!

Pane vedoucí, tj krásný sen jsem nenašel!

Tento díl je opět velice zábavnej, musím číst víckrát!
Vidím, že jsem o hodně přišel, že jsme se poznali tak pozdě...
Body: 5
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 3.7.2022 > analfagot> ty vole, já to taky nikde nevidím... asi jsem to psal jako nějaký komentář, kurňa, už jsem z toho všeho špatnej, tak ještě pohledám a pak snad-možná najdu někdy chuť to napsat znovu.... k sakru už!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 4.7.2022 > super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 6.7.2022 > Řeči kokůtka, co si za celej život nevrz.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter