Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
adminovi
Autor: pomsta (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 31.7.2022 > On stejně dívá jinam -asi na fotografa
<reagovat 
 pomsta (Občasný) - 1.8.2022 > čtenář> jak znám Zemana, tak nejenom že pidloočko tam čučí, ale ještě se u toho mastí!
<reagovat 
Čtenář - 1.8.2022 > A kerej z nich je ten Čumuka? Ten nahoře nebo dole?
<reagovat 
pomsta (Občasný) - 1.8.2022 > egila nikdo nezná, tím pádem ho nikdo nemá rád! a tebe, egile, taky ne!

<reagovat 
 Čtenář - 1.8.2022 > pomsta> nene, to ty jsi, pučmeloune, z celé téhle třídy TEN NEJHORŠÍ. horší jak Mlezivour, fakt.
<reagovat 
Palach (Občasný) - 1.8.2022 > PUTIN SE PTÁ NA DŮLEŽITÉ OTÁ
1. Existují nějaké sankce proti IZRAELU za vraždu a ničení nevinných palestinských žen a dětí?
2. Existují nějaké sankce proti AMERICE za zabíjení a ničení životů nevinných žen a dětí v Iráku, Sýrii, Afghánistánu, Kubě, Vietnamu a dokonce i za krádež jejich diamantů
3. Byly proti AMERICE/FRANCII nějaké sankce kvůli zabití Muammara Kaddáfa a zničení Libye?
4. Byl někdy nějaký americký/NATO voják potrestán za znásilňování a mučení nevinných žen/dětí všech zmíněných zemí?
5. Existují sankce proti FRANCII za vyvolání krize a nepokojů v několika afrických zemích? To jsou velmi válečné zločiny Amerika a NATO by měly být potrestány.
Možná je načase pochopit, že NATO, USA a všichni jejich spojenci jsou nejnebezpečnější zlo naší doby. Takže musíme změnit rovnováhu sil ve světě a zajistit všem stejná práva a zastavit utlačovatele.
Doporučil 
<reagovat 
pomsta (Občasný) - 2.8.2022 > Bohuňa ti jistě odpoví!

<reagovat 
Čtenář - 1.8.2022 > Kdo nemá rád administrátory, nemá rád ani redaktory a pak - nemůže mít rád ani egila! A to už je důkaz, že je špatný člověk, co by uspěl i před soudem. Jen jula s trefancem jsou hodní.
<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2022 > čtenář> A ja sa pýtam opakovane - čo také je egil?
<reagovat 
 Čtenář - 3.8.2022 > čtenář> Egil je čumukův pejsek. Každý ho máme rádi.
<reagovat 
 Čtenář - 3.8.2022 > čtenář> Ano ano, jula, čumuka a egil. A lála pešek. Ti hejbou světem kultury.
<reagovat 
Čtenář - 5.8.2022 > povím vám co si říká Zeman-takovej pěknej PAHOREK, je ho NAKOPNOUT!
<reagovat 
Čtenář - 5.8.2022 > jsem ráda, že se to tu zvrhlo v nepřehlednout mrdanici, ty fotky obláčků už mě fakt srali! Tohle si užívám a o to jde, užít si to!
<reagovat 
Čtenář - 7.8.2022 > Může už kon'nečně redakce obnovit zdejší slušnost na totemu?!!?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!??????????!!!!!!!!!!!!!???????????????????????!!!!!!!!!!!!!!?????????????
<reagovat 
Čtenář - 7.8.2022 > Může už kon'nečně redakce obnovit zdejší slušnost na totemu?!!?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!??????????!!!!!!!!!!!!!???????????????????????!!!!!!!!!!!!!!?????????????
<reagovat 
 pomsta (Občasný) - 7.8.2022 > čtenář> Určitě může a začneme u tebe! Přihlas se, pověz nám co tvoříš, ukaž svojí fotku, můžeš i draka,. Hele, ty Jonáši, tobě se zdají sprosté osobní útoky na autory jako byl Miroslavek, než ho admin z neznámýho důvodu vymazal, nebo na Juliána a Anála slušný? Mně teta slušný nepřipadaj a absolutně nedodržujou PRAVIDLA totemu, takže nějakej čurák a kunda jsou proti tomu nic!
Tak se hoď do klidu, zmrde a bojuj za to, co opravdu porušuje pravidla. Na obrázky čumět nemusíš, ale sprosté komentáře pod nádhernými básněmi nechceme číst nikdo!
Mluvíš jak idioti ze Sajrajtů, jen co se ti hodí do krámu! Mimochodem, nemáš zrovna krámy? To by vysvětlovalo, proč tady bliješ sračky bez podstaty!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter