Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Vynáška (úryvek z deníku) z kolekce Cesty
Autor: _Tom (Občasný) - publikováno 2.5.2003 (10:05:26)
další v kolekci>

Vynáška (úryvek z deníku)

Mám pocit, že jsem přetížený, tak těžký batoh bych nechtěl tahat ani v Alpách. I ostatní si stěžují na těžké batohy. Hned na prvním stoupání získám poměrně veliký náskok, protože si zatím neberu mačky, což mi ušetřilo nějaký čas. Mé tempo je zhruba stejné jako tempo dvojice Turků. Veškerá komunikace ale rychle končí, ti dva neznají jiný jazyk než svůj vlastní! I dneska stoupá nahoru náš známý Němec s horským vůdcem. Tentokrát má dokonce vůdce dva. Ten druhý, mladý Kazach Dimitrij, je podle svých vlastních slov "guide–student".

S rostoucí výškou batoh ještě víc těžkne a tempo se snižuje. Člověk je na tom tak, že může jít jen jedním jediným tempem. Jakmile se pokusí zrychlit, dojde mu během několika kroků dech. Když chce zkusit pomalejší krok, zjistí, že ho to také vyčerpává víc než to jedno jediné správné tempo. Ke konci výstupu se tohle optimální tempo pohybuje v závislosti na sklonu svahu zhruba na hodnotě jeden krok za 1,5 až 2 sekundy.

Ačkoli jsem se necítil cestou o nic líp než při minulém výstupu, pohled na hodinky ukázal, že i přes ten přetěžký batoh jdeme podstatně rychleji než minule. Posledně jsem do C2 stoupal devět hodin, dnes jen sedm a čtvrt.



Poznámky k tomuto příspěvku
MZF (Občasný) - 2.5.2003 > Pěkné. Jen ten batoh sis neměl tolik nakládat...
Body: 3
<reagovat 
 _Tom (Občasný) - 5.5.2003 > MZF> Díky za radu, nemusel bych si ho tolik nakládat, kdybych byl ochoten (a schopen) platit. Dva dolary za kilo by spravily. :-)
<reagovat 
 MZF (Občasný) - 5.5.2003 > _Tom> Nemám v těhle věcech zkušenosti, ale zdá se mi to docela i dost...
<reagovat 
 _Tom (Občasný) - 5.5.2003 > MZF> Já v tom taky nemám moc zkušeností, ale je to už hodně vysoko a já bych to za míň nenosil, kdybych se tím chtěl živit... :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 (4) 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter