Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
JFJ a Láska z pasáže
Autor: Revival Anála+jfj (Občasný) - publikováno 24.8.2022 (09:11:09)
Sagi reaguje na pověstný juliánův aťas, kde se páralo až se hory zelenaly! Také se mu přezdívalo krápníková jeskyně, protože julián má výstřik jako YETI, což by mohla potvrdit Olinka Schoberová i Evička tričko Perkausová!
Protože jsme bulvár, tak uvedeme přímo jeho slavná slova.

"V mládí jsem vystřík jak rozšlápnutej švestkovej knedlík, teď k stáru přeteču jak převařenej hrnec s bramborama."


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 24.8.2022 > dobře vy! Ten citát ale ve skutečnosti není můj, ten jsem slyšel před dvaceti léty od svého kamaráda Leška ve vinárně, kterou jsme svými mohutnými hlasy ihned dobyli.
Včera jsem opět řádil, ale jak mi říkala jedna barmanka, teď, když jsem dost, tak už prý jen hučím.
Takže nic moc.
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 26.8.2022 > kam se hrabe cikán na Mistra! 🥸👻
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 26.8.2022 > měla ses přihlásit, bylo tam meaky lidí, ale žádnou fanynku, kromě čísla zero, jsme neviděli!

<reagovat 
pomsta (Občasný) - 26.8.2022 > https://fb.watch/f8jCuTJMwf/

pro hejtry
Doporučil 
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 26.8.2022 > Vzpomeňme Hanu Zagorovou, která měla ráda juliánovi verše a bohužel ho nevyslyšela a nechala se opakovaně tečkovat bio zbraní!

https://youtu.be/9xvYC6bGoAQ
<reagovat 
 Revival Anála+jfj (Občasný) - 26.8.2022 > Revival Anála+jfj> M. David naboural autem, když se to dozvěděl, mě to rozhodilo tak, že jsem omylem vykradl samoobsluhu, pak jsem se vožral jako David a utekl jsem před policií jako Janoušek!
Inu, Hanička písnička...
<reagovat 
 Čtenář - 26.8.2022 > Revival Anála+jfj> Odešla další, o jejímž talentu z vyšší sféry se nedalo pochybovat
<reagovat 
Čtenář - 31.8.2022 > Porava: přejmenovat
<reagovat 
Čtenář - 31.8.2022 > Oprava
<reagovat 
Čtenář - 30.8.2022 > Proč se tu nevyjádřil Mirda Otáhalůj?
<reagovat 
 Čtenář - 31.8.2022 > čtenář> Já si asi tu nemusím být neustále
<reagovat 
Čtenář - 31.8.2022 > Tohle je nějaký známnější herec ,to je jednoznačné (kdyby ho tu někdo chtěl ořejmenovat)
<reagovat 
 Revival Anála+jfj (Občasný) - 31.8.2022 > čtenář> ty vole, ty nepoznáš Uruguajskýho prezidenta, demente?

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter