Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kost
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 2.10.2022 (00:37:14)
Ohryzaná na umění
psem kost na dřeň odraná
na dvorku tvář ku měsíci
věnuje on světlo snící?
bych byla srdcem braná?


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 7.12.2022 > Prečo tak málo ľudí (okrem mňa) tu na Toteme je ochotná bojovať proti zlu za dobro?????????????????!!!!!!!???????? ?? Chcete ju tu snáď nechať vyhrávať??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????? ??????????????, Musíme sa spojiť pre dobrú vec !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!
<reagovat 
 čtenář Slovenský priateľ Totemu - 7.12.2022 > čtenář> Vari vy nečítate, čo tu vyvádza tá Prilietli Mimoz. alias Aine???????????????!!!!!!!!!!!!!???????????????????
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.12.2022 > čtenář> 


Problém je, že ta "dobrá věc" je podle tebe, ty hnusný úchyle, zničení, zabití a dohnání k sebevraždě mé osoby. Já se na psychiatrii odmítám léčit. Je to pavěda, protože v otázkách lidského ducha, prožívání a psychiky vychází z teorie materialistického ateismu.

To znamená, že trestní udání, které by vedlo k tomu, že bych musela jít na psychiatrii, k posuzování, od nějakého zmrda se pro mě rovná odsudek smrti, šla bych se zabít. Nikdy jsem na psychiatrii nebyla a tak to zůstane.

Nechěla bych žít už v takovým špinavým světě plným zmrdů, jako jseš ty, abych se jim nějak obhajovala, špínám.

Až bych se vrátila domů, na loď, všechno bych to tady zlikvidovala.

Ty zasranej hnusnej chcípáckej zmrde od církve, ty špíno NWO, proč s tímhle tady prudíš u Vyruta?

Já jsem mu tady nikdy neublížila, nekomentuju ho, nic mu nedělám, proč s tím prudíš u něj?
Proč by podle tebe měl chtít moji likvidaci?

Já si píšu články a komenty pod nima.

Už aby tě něco sejmulo ty hajzle.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A poprosila bych všechny ty lidi, jak je tento slovák otravuje, ab mu konečně odpověděli.
Dejte mu za pravdu a dejte se do lynče do mě, nebo ho kreténa už konečně pošlete do hajzlu.
Přestaňte mlčet.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Už toho mám dost, všech těch rejů satanistů na tomto webu.
Anonymního židovského zmrda na kokainu tady nikdo neodsuzuje, julián je zabanovaný, nebo mu NWO nějak blokuje přístup na tyto stránky, slovenský vyšinutý anonym tu na mě dělá nábory, udavač Slováček se nikdy nevyjádřil srozumitelně, jestli vůbec chápe, co udělal a ostatní MLČÍ.

Už toho mám dost.

Omlouvám se F. Vyrutovi, že mu tady píšu litanie, protože já tohoto autora, stejně jako všechny ostatní NEOTRAVUJU a věnuji se tady pouze svým článkům a ze strachu, že by to někoho mohlo urazit, že bych svou špínou někoho poškodila, nebo vyprovokovala anonymní teror, který pan Martin zásadně neřeší, tak nikoho neboduju, ani nekomentuju.
Aby byl klid.

Ale evidentně, NWO debílkové skrze slovenského mamrda, který je infantilně vyšinutý idiůtek od církve, tu dělají vlny dál.

Kdyby laskavě místní obecenstvo a publikující vyjádřili názor tady slovenskému anonymnímu debílkovi, jestli jim fakt vadím, nebo jsem jim u prdele, nebo jim vadí naopak on, byla bych jim nesmírně, nesmírně vděčná.

I Františku Vyrutovi.


<reagovat 
Čtenář - 7.12.2022 > Ako to tu mohla nájsť??!!!?????

To je ďalší dôkaz, že má nejaké diabolské schopnosti !!!!!! (v stredoveku by ju za to možno aj upálili, no ja by som bol len pre kriminál, alebo stráženú liečebňu)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.12.2022 > čtenář> 


Jo, to bude tím.

Hodlám využít všechno, co mě nechtěně naučil žid na kokainu:

>>>sem klikej blbe nábožný na ďábelské schopnosti<<<


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.12.2022 > čtenář> 


Jak je "Váš prostor", tak pod touto nabídkou je možné sledovat pouze "poznámky". Já to taky netušila, není to zrovna intuitivní volba, že to tu existuje, je to ale praktické, je to stránka, kde je možné sledovat veškeré komentáře, tedy i dění, na tomto webu.

Když jsem o tom netušila, podezírala jsem anonyma, že má redakční schopnosti.
Že je redaktor.

Ale tenhle vypatlaný debílek to dotáhl na regulérní středověk.
To je mocinky hodnej, že by mě neupálil, že by jenom zhatil mimozemský projekt a nechal mě domlátit a zmařit v léčebně.

Já bych ho tak moc zkopala zmrda, kdyby se mi dostal do ruky.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.12.2022 > čtenář> 


A "dábelské schopnosti" skutečně mám. Píšu o tom dva roky, o čem to zhruba asi tak jako je....

to je marný tohle.

Pro tyhle vypatlaný idioty, jako je tenhle píčus ze Slovače bude smrt jehlou, pardon, smrt na nenávist k Putinovi a následky zimy, jedině vysvobození.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter