Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 21.6.
Alois
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Slunná naděje
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.12.2022 (12:06:42)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.12.2022 > Kiki_> 


Jo, to jo, z toho si taky dělá srandu kdekdo - jak vyskákaly články o tom, z jakých činností, které byly dříve naprosto neškodné, může člověk dostat infarkt.
Ze všeho možného.

Jasně se tím snaží maskovat zabijácký efekt covid injekce.

Ty lidi logicky musí být něco jako anténka, když jim na rameni držely magnety a mince. Solární silná erupce je třeba zničí jako ostatní elektrotechnickou instalaci.
Ač je to spoustě lidí asi divné, tak to je šťastná verze.
Nevím, já tohle nedokážu pochopit, jakto, že se lidi nechali jak to debilní stádo takhle podebrat.
Prostě to nedokážu odpustit.
Já tu musím zvládat takový věci a to jsem vlastně idealistická ženská bez technického vzdělání a všichni ti doktoři a inženýři nejsou schopný pochopit, že mikrovlnný elektromagnetický systém v kooperaci s magnetickými látkami v krvi je extrémně nebezpečný, jak fyzikálně, tak eticky?

Stačí erupce na Slunci a je po všech těch vyhledatelných zařízeních, kyborzích, co si dříve (neprávem) říkali lidi.
Člověk je veden jako vyspělá inteligentní bytost s vlastní svobodnou vůlí. Jestli to někdo vidí jako vyhledatelné elektronické zařízení, měl by asi opustit lidskou vývojovou inkarnační linii a jít někam dělat budík, nebo kalkulačku.

Až by dokončil svou duchovní vývojovou linii, kdy by vzestoupil do křemíkového nebe, mohl by znovu zkusit být člověkem.

Jinak, doktoři jsou v tomhle stejně vymatlaný jako běžná populace, akorát jsou tedy drsně fašizování materialisticko-ateistickou doktrínou. V případě covidu doslova zavřeli oči. Zapůsobila na ně stejná agitka.
Být doktor vždycky obnáší být trochu psychopat, jsou prostě šouplí, musí věřit v nezávadnost všech těch lektvarů a jedovatých věciček, se kterými denně přicházejí do styku. Zdá se, že se proti lékařskému covid fašismu dokázali vzepřít pouze extrémně inteligentní a lidsky vyspělí doktoři a těch je málo.
Většina jsou studený divnolidi s fašizovaným mozkem.

Ty transfuze jsou extrémní problém.
Je to nálož magnetické krve, pro neočkovaného to musí být zdravotní zátěž a navíc etický podraz.
Děs.

Co zbývá, být opatrný a snažit se nedostat do zdravotně rizikových situací, vyhýbat se nebezpečí, nedostat se nikam na operační sál, ideálně v blízkých letech, než se tahle šílenost vyřeší.

Systému se prostě nedá věřit.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter