Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 21.6.
Alois
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Slunná naděje
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.12.2022 (12:06:42)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Otázka, která se vnucuje, je samozřejmě ta, jestli i dostatek času a další stupňování násilí ze strany NWO by vedlo k pochopení obyvatelstva.

Jo, přežila jsem útoky NWO, chtěli mě zničit, přežila jsem nasazení vojenských psychotronických programů i individuálně mířené útoky přímo na mě, jsem v kontaktu s mimozemšťany.

Nikoho to nezajímá.

Lidem je to jedno, oni už jsou vypatlaní, hloupoučké ovečky, nejsou schopní pochopit, co se děje.
Čekat, až to těmto idiůtkům dojde, je marné.

To je ta 2/3 masa určená k likvidaci.
Ale ani ta 1/3, co má přežít, se k tomu chápání staví dost pomalu.

Takže zřejmě bude gradovat násilí a zlo, dokud se to nějak nezlomí.
Těžko říci jak.

Ideální by byl ten obří solární záblesk, který by pozabíjel očkovanou elektrotechniku a zničil veškerou elektroinstalaci.
V mžiku by bylo po 5G, i po debilech.
Bylo by to velice zázračné a přínosné.

A hlavně - už bychom nemuseli řešit, jak se dostat z EU a NATO, což je pro naše národnostní přežití absolutně stěžejní a podstatné.
Protože jsou to nacistické zrůdy a národní pojetí, u nás, ve slovanských zemích, je z jejich nacistického pohledu kolaborace proti jejich zájmům.
Mezi nacisty nemáme co dělat, ten spolek musíme opustit.

Teoreticky by to mělo jít i na právním základě.

V r. 2004, když bylo referendum o EU, jsme byli podvedenni. Mluvilo se o "ekonomickém svazku", o obchodu, volnosti obchodu a volnosti pracovních příležitostí.
Nikde nebylo jakkoliv zdůrazněno, že má jít o nacistický ideologický vykloubený celek, kde budou celé Evropě diktovat germáni, nacisti, odněkud z Belgie, kolik lidí z Blízkého východu si má vzít na své území, nebo kolik přihřátých buzoušků musíme rozlišovat.

Je to podvod, je to čtvrtá říše, jenom se nacíčci tenkrát nepochlubili, o co jim jde.
Navíc, celou dobu pobytu v EU se k nám chovají despoticky, zneužívají nás jen jako levnou pracovní sílu a přes naše zkorumpované úředníky ničí, devastují a rozkrádají naši zemi.


NATO je ještě větší prasárna.
Na přítomnost v NATO se nás občanů nikdo neptal.
Myslím, že v r. 1997, neno kdy že jsme tam vstupovali, si nikdo nepředstavoval, že vstupujeme do nacistického kolosu, jehož primárním a jediným zájmem je zničit nejdřív muslimské společnosti, následně Slovany a pak se chopit nacistické světovlády a že jejich hlavním cílem a smyslem jejich organizace je rozbité a zničené Rusko, zbavené Rusů a národní identity.

Ne. S tímto nikdo nepočítal.
Krmili nás pohádkami, jak je jakýkoliv další konflikt mezi USA a Ruskem už navždy zamítnutý a začíná nová, demokratická éra.

Lhali.

Náš vstup do EU a NATO byl léčka, jsou to organizace namířené proti nám, Slovanům.
Ve skutečnosti hned po 1989 začal nabíhat ze začátku usměvavý, ale nacistický plán na naše vykořistění, zotročení a zničení.

2/3 vylízaných očkovaných dementů toto nejsou schopni pochopit.
Ti budou píčovat o demokracii a kapitalismu a jak jsou elity mocinky fajn.
Jsou to otroci.

1/3 nevím, jestli dostatečně chápe, podle mě ne.
Nechápe, neorientuje se v této době, kdy se nacisti snaží opanovat svět a jenom GF má technologické možnosti, aby je zastavila.
Nechápou dobu, kdy je zaváděna bestie.
Myslí si kravinky.

Legálně vystoupit z EU a NATO by byl běh na dlouhou trať a proto doufám v jejich přirozený zánik formou velké události.
Třeba že se západní Evropa potopí, nebo že přijde sluneční záblesk, který pozabíjí očkované lidi.
Tedy i USA a Kanadu. Ty by taková událost vyhladila, že by tam zůstalo jen 10 - 20% protistátních živlů.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter