Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Slunná naděje
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.12.2022 (12:06:42)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.12.2022 >






Ještě se k té Tartárii zmiňuje verze, že Rusko před nějakou podivnou událostí v 18., či 19. století disponovalo zvláštními technologiemi, že používali něco, jako éterické generátory na veřejné osvětlení, atd.

Tady je jeden z takových ilustrativních obrázků k té teorii:



To je vnitřek nějakého asi pravoslavného chrámu.

Ale nevím, co je na tom pravdy, jestli prostě nešlo o svítiplyn.
Svítiplyn se používal jako osvětlení ulic hlavně v 19. století, vytlačen byl ve 20. století elektřinou.

Ale, pustila jsem fantazii na špacír a možná, že jsem se v něčem i trošku zachytila drápkem o pravdu.

Tady je kupř. mapička, která ukazuje zásoby zemního plynu ve světě kolem r. 2014



V Rusku bylo evidentně vždy plynu dost. Je vysoce pravděpodobné, že třeba vyvinuli v 18. století, ale možná drze už v 17. století svítiplyn a experimentovali s tím.
Ono celé 17. a hlavně 18. století je podivuhodný mišmaš, kdy byly všechny kouzelný věcičky v pohybu, všichni čumákovali, kde mohli, bežela extrémně divoká archeologie, tajné spolky vozily mimozemské věcičky z vykradených hrobek sem a tam ...

Jaký poprask by asi tak vzbudilo, kdyby v začouzeném Londýně od petrolejek zjistili, že si někde v Rusku svítí nějakým magickým intenzivním světlem, o kterém oni nemají ani ponětí?

A Rotschildi a spol., kteří už tehdy ovládali podvody celou Anglii, prý původem Chazaři, kteří museli odejít v té vlně, kdy je porazila Kyjevská Rus, tzn. taky kolem r. 1000 - tradičně nenávidí Rusko.

Takže za každou cenu svými nejodpornějšími, nejnásilnějšími a nejpodlejšími satanistickými metodami zničili tu Tartárii, nebo ruskou východní říši tehdejší doby a zmocnili se tajemství svítiplynu.

No, tak jsem si potom, co se mi vyjevila tahle možnost, našla, kdo vynalezl svítiplyn a musela jsem se smát.

Byl to jakýsi William Murdoch
https://cs.wikipedia.org/wiki/William_Murdoch
William Murdoch, někdy také Murdock (21. srpna 1754 Bello Mill Cottage, Lugar ve skotském hrabství Ayrshire - 15. listopadu 1839 Handsworth u Birminghamu) byl skotský inženýr a vynálezce v rané průmyslové fázi Velké Británie.

No a známý magnát a miliardář Ruppert Murdoch má slavný původ své famílie ve Skotsku:
"Pět generací rodiny pochází od dvou skotských přistěhovalců do Austrálie"

https://en-m-wikipedia-org.translate.goog/wiki/Murdoch_family?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=sc


Takže, úplně čistě teoreticky, to tak může být.
Skupina odporných zločinců, která se podílela na rozvratu a genocidě říše na východě, se zmocnila jejich vědeckého pokroku, zničila jejich kulturu a pak začala záhadně metat jeden patent za druhým.

Angličani. Proč by zrovna Angličani měli objevit svítiplyn?

No nic, asi to není úplná pravda, spíš se to někde kolem pravdy jenom motá, tahle teorie, ale něco na tom může být.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter