Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bez obalů shop, volba logická (zakázaná reklama, či Ostrá ekologická, ..., hustá? )
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 28.1.2023 (19:22:00)











Bez obalů shop, volba logická

(zakázaná reklama, či Ostrá ekologická, ..., hustá? )

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::




I kvůli obalům Příroda naše dnes marodí

Bez obalů shop - propagace prý pouze

pustá,.., chodit tam, nebo nechodit.. ?.

Do látkových tašek, ..., krosen, saků







dnes nakupuje šlechta; dělá tím pro







svět alespoň něco, v dnešní

době plastu (naopak, prasátka

i k sobě sprostá/ po jednom použití

plastovou tašku /zhusta vyhodí..).



((...)).


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Norbert S. - 28.1.2023 > Dôležitá téma, súhlasím a tlieskam
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 31.1.2023 > Vzpomínám na síťovku...🙂
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Hanka - 1.2.2023 > Vzhľadom na môj vek mám spomienky z dávnejšej minulosti, kedy som nepoznala slovo ekológia, ale náš život dedine bol už vtedy ekologicky zameraný...bývali sme v rodinných domoch so záhradami, roľami, zvieratami, všetko sa zužitkovalo, zbytky jedál zvieratám, šupy a iný rastlinný odpad na kompostovisko pod hruškou, do obchodu so sieťovkou, igelitky ani mikroténové vrecká neboli, balilo sa do papiera, v škole raz do roka zber papiera, za utŕžené peniaze školský výlet na konci roku, minerálky, mlieko, sirupy v sklenených obaloch, na jar sa robila brigáda, upratalo sa nielen pred domom ale celé ulice, brehy potoka...raz do roka chodilj "drotár", drôtoval staré hrnce, odvážal sa kovový odpad, handry...keď sa objavili prvé igelitky z Tuzexu, boli vzácne, používali sa opakovane mnoho ráz...teraz je to módne, vtedy život každodenný...
<reagovat 
Peslov (Občasný) - 1.2.2023 >
Doporučil 
<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 2.2.2023 >
Doporučil 
<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 4.2.2023 > 21
<reagovat 
Čtenář - 4.2.2023 > poviem Ti rovno bez obalu - som tak trochu hermafrodit, čo sa obalov týka...už niekoľko rokov nosím na nákupy plátené tašky, dajú sa zložiť do mini uzlíčka, po nákupe preprať, uschnú raz-dva, skvelá vec vždy po ruke..na ovocie a zeleninu mám špeciálne perforované textilné vrecká, tiež prepierateľné...mikrotén či igelit však používam na mäso, nezniesol by som, aby mi znečistilo nákup...
<reagovat 
čtenář zeanddrich e. - 4.2.2023 >
Díky za komenty, td.

(( ...)).

Fascinují mne, mimo jiné, fantasmagorické výpočty (lidí s nejasnou motivací), kteří dokazují, že výroba jedné látkové tašky zanechává daleko větší uhlíkovou stopu, než výroba jedné igelitky - to je sice pravda, ale tu *jednu látkovou tašku můžeme -narozdíl od té igelitky - přeci používat i po desítky let!



*(například můj otec nosí snad stále tu stejnou silonovou tašku v kapse či jinde už snad padesát - šedesát let..).


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter