Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
aby se vagoška vymrskala
Autor: fakani (Občasný) - publikováno 3.6.2023 (21:17:28)
Bohuna, alias vypitá Mimozemšťanka je lesbická vargoška, která nemá úctu ani k mrtvému, je třeba něco dodat?
Tak se vyhoň ty smradlavá slovenská doroto☺️😝😛


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 3.6.2023 > Krásná řeč! Ta píča vyfetovaná HOVNO UMÍ a bude se navážet do Mistra i posmrtně?!
Nakopal bych tu židovskou cikánku do tý její tlustý prdele💀CHCÍPNI, TY MRCHO!👎
Doporučil 
<reagovat 
fakani (Občasný) - 4.6.2023 > tkovou píču může ta pětituna jen závidět!

PROČ si myslí, že ty její bláboly někdo čet?? To mi připomíná nějakýho kreténa kterýho zmiňoval jfj a dokonce mu napsal báseň JSI ZBYTEČNÝ, už nevim jeho jméno a přesně takhle skončí tahle UFOBOHUNA, v zapomění mezi nulama, pič!

<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.6.2023 >

Lituju, že jsem se tě kdy zastávala.
Urážels mě od začátku, ač jsem se tě zastávala kvůli tomu nechutnému NWO žiďákovi.
Ale kvůli tomu jsem málem skončila u soudu.
Jsi posedlý a nechutný.
Výhodou mi je, že jakýmkoliv srovnáním vedle mě vycházíš jako odporný nechutný narušený dobytek.


<reagovat 
 fakani (Občasný) - 4.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> už ses vymrskala,špíno cikánská? Strč si do prdele štětku vod hajzlu😝💩😛
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.6.2023 > fakani> 


No jasně a taky mi 4 cikáni vyklátili prdel atd. (domysli si tam všechny ty tvý dementní úchylárny od hoven, jak to tady pořád zásobuješ svou dojemnou duší)

Ono objektivně je to takto - kdybych neviděla pod povrch a byla klasické tupé emočně oploštělé hovado, jako všichni ostatní - tak vidím taky jenom tohle:

divné odporné indivuum, alkoholik, s nechutnými obscénními kydy, neustále od hoven, pod X různými přezdívkami obtěžuje slušný prostor, kde ho bez jediného sprostého slova jemně pošťuchuje a provokuje podivný anonym, kterému se ale nelze divit, to proto, že to alkoholické individuum (ty) je prostě zahovněný dobytek a ve společnosti nemá co dělat.
Špatný jsi tedy ty, nikoliv ten anonymní žid.

Já vím, co to za hru, od žida a vím, že ve skutečnosti dělá zlo on, násobně větší, než ty, že to, co se tady děje, je nehumánní a že on má být odsouzen primárně, až teprve potom ty, protože jsi jeho dokonalá oběť, udělal z tebe zahovněnýho zpitýho dobytka.

Ale to chce vidět a málokdo vidí a má vůbec svědomí.

Tak si buď ty zahovněný prase ve stavech, který si zasloužíš.

Když nejsi schopný chápat, o co tu jde, že to opravdu nedělají Slováci, ale židovské NWO, je to tvůj osud.

Já nyní chápu, že jsem tě přeceňovala, že doopravdy nejsi schopný racionálního myšlení.



<reagovat 
fakani (Občasný) - 6.6.2023 > Nikdo o tvé výtoky nestojí... co je na tom k nepochopení? Nezájem!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter