Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KAĎÝ TÝ BOHUNĚ!
Autor: love (Pravidelný) - publikováno 6.6.2023 (08:58:25)

KAŽDÝ TÝ „Bohuně“!


Když noc, jak nemoc, probouzí mě,
chci jenom prchnout, uniknout,
chci zapomenout na tvé oči
a vytrhnout se z těžkých pout.

Však nutí mě to do vzpomínek,
v nich do análu srdce smočím,
dál v sekretech tvých musím plout…

Tvá stydlá stehna uchopit,
tak to máš přeci nejradši,
to bych všem metrotupcům přál,

pak ňadra dlouhá, protažená,
jak haluzny do kořenáče
ve vodě těžké utopit…

to bývalo by nejsladší,
v té kyslé vodě bych se hřál!

a dívat se…

Kdys bývala jsi nadržená,
teď masturbuješ u zrcadla,
a obdivuješ sebe sama,

myslíš, jaká jsi krásná dáma
a všechny chlapy můžeš sát!

Víš, tenkrát, když jsi byla panna,
to se snad dalo pochopit.

Však, dívko lepá, jsi snad slepá?
dnes ve třiceti nemáš léta
si na naivní čubku hrát!

Nyní je konec trapné lásky,
jen po penězích toužíš přec!
Flirtovat, klátit černý klacky,
otvíráš ptákům svoji klec...

Už vím, že není o co stát!

Karabáčem, či bičem rázným
vydrbnu každou leklou mrdnu,
vyleju špínu ze svých vrat!!!


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 6.6.2023 > tohle přesně sedí na Ufounku-Bohuňu, supr!!!
<reagovat 
 Čtenář - 6.6.2023 > čtenář> souhlas, je to přímo masáž tý impotentní nevzdělaný bréci, která neví kdo je Kryl a Julián!
Tleskám, konečně to sprostý prase🐽🐽🐽dostalo do držky!!
<reagovat 
Čtenář - 6.6.2023 > ta so bude dlouhi lízat řiť, tohle už nevydejchá👻👻👻👻
<reagovat 
 Čtenář - 7.6.2023 > čtenář> nu itke ňula kik, prevíte. kik promile, kik!
<reagovat 
Čtenář - 7.6.2023 > https://youtu.be/nxzwKg4cABk
<reagovat 
Čtenář - 7.6.2023 > teď si k týdle hyzdě přidej chlupatej 100kg pupek a máš Mimozemšťanku, alias sádelnatou, chlupatou Bohuňu😝😝😝
<reagovat 
 Čtenář - 7.6.2023 > čtenář> jula jede. a tak to má bejt!
<reagovat 
love (Pravidelný) - 7.6.2023 > BOHUŇO, ČEKÁME TVÉ HEJTY, COPAK, ZTRATILA SI ODVAHU TY HNĚDÁ HAJTRO??
<reagovat 
love (Pravidelný) - 7.6.2023 > asi to nedáš skzevá malou kapacitu, ale mrtvý nekomunikuje!
Ale my živí a mladí půjdem tvrdě po každý Bohuně🐷🐷🐷
<reagovat 
love (Pravidelný) - 8.6.2023 > TY JSI HMYZ, DEVIANTE☠️☠️☠️
<reagovat 
love (Pravidelný) - 8.6.2023 > DRŽ PÍČU LACINÁ ŠTĚTKO!
<reagovat 
fakani (Občasný) - 7.6.2023 > Ufounka je babochlap, to je jistý, nic neumí ale hlavně že si ta zrůda dovolí kritizovat Kryla a Juliána, kteří už se nemohou bránit. Potřebovala by do držky, to by pro tu židovskobolševickou kreaturu bylo adekvátní💀👿💀👿
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 7.6.2023 > fakani> Děkuju ti za juliána. Taková mršina, takovej hnus a hoaxer kterej tu obtěžuje roky musí z Totemu vypadnout zpátky na Slovač, nebo do Hungárie, či aspoň do Brna! Tohle prase už je zralý na píchnutí!Brzy přinesu fandům jfj víc podrobností, momentálně mám smutek.
Doporučil 
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.6.2023 > fakani> 


Já nevím, co ode mne jako čekáš za reakci?
S takovým vyšinutým magorem, jako jsi ty, se mluvit nedá.

Mě se právě taky dotklo, jak žid anonym, který tě tu pravidelně vytáčí a ty si iracionálně myslíš, že jsem to já, napadnul Kryla a nazval ho prasetem.

Následně jsi z této urážky obvinil Slováky, což mě donutilo ti vysvětlovat, jak se věci mají, že žid, co tu anonymně řádí, se nejen sám nazval židem, ale že naprosto průhledně jedná dle jejich židovské NWO agendy a že je omyl z toho jakkoliv vinit Slovensko.

A taky jsem tě při té příležitosti nazvala idiotem, že toto nejsi schopný prohlédnout.

Načež si na mě začal metat hovna a očerňovat mě, že urážím Kryla a navíc jsem já sama to anonymní židovské hovado.

Dál metáš hovna a skutečně nečekám, že odpovíš něčím jiným, než že zase budeš metat hovna.
To je jak dopisovat si s orangutanem.
Když si neustále vyžaduješ moji reakci, tady ji máš, nejsem z těch, co považují ignoraci za slušné jednání.
Ale nic z toho nevzejde.
Tak až dometáš hovna, zapomeň na ten incident, kdy jsem ještě věřila, že máš v hlavě mozek.


<reagovat 
 Čtenář - 7.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> Správně na to jdeš ýťo: co se škádlívá, to se rádo má. A zítra ještě víc! Ano ano, váš vztah s džudliánem má intelektuální perspektivu a sexuální radostnost. Ej vy dvě zechcaná, sprostá a nenávistá prasata. Patříte k sobě a čím víc diskutujete, tim mín obtěžujete jinde a jiný. A o tomhle je dnešní totem. Sláva mu, sláva!
<reagovat 
 Čtenář - 7.6.2023 > čtenář> Tak to je. Yula nemá rád Slováky, Maďary a Syřany. Ýta požaduje odstranění všech židů, Belgičanů a Estonců. A tak to má být. Až se svět zbaví lidí jako jsou židi madaři estonci a belgičani, teprve pak budou prasátka jako yula a ýťa spokojeni. Totem jim pak uspořádá (na vlastní náklady) svatbu, bude to největší událost na poli amatérské literární tvorby od roku 1997. Sláva, sláva, stokrát všem zde přítomným sláva.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.6.2023 > čtenář> 


Kde si vytáhl Estonce? No nic, jsi nějaký načepejřený.
Rozrušený, jak sionistické NWO v temných koncích.

Já za ten západ nemůžu, to je prostě celková linie dimenzionální války na politické linii.
Odstavení západní společnosti a rozvinutí východní.
Já vím, že se nemáte rádi, ale tak to běží přes kosmický zákon.

Celá západní Evropa má nechutnou násilnou, koloniální a vykořisťovatelskou minulost a USA má tu mentalitu taky a sloužili Drakoniánům a dojedou na to.
A GF pohlídá, aby na tu zprzněnost západu nedojel východ.
To je celý.
Já vím, že NWO se to nelíbí a že s GF vedete válku. Takže něco s Estonskem jo?


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.6.2023 > čtenář> 


Koukej, jsem o vás našla další článek:

https://cz24.news/dr-akleh-foreign-policy-sionisticki-zidovski-izraelcania-su-najhorsi-antisemiti/


<reagovat 
 Čtenář - 8.6.2023 > čtenář> SPRÁVNĚ, SPRÁVNĚ TAK! Ještě vyvraždit habešany, cikány, potkany a všechen hmyz. PAK BUDE DOBŘE, PŘESNĚ TAK. Sláva yulovi s ýťou, sláva jim!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.6.2023 > čtenář> 

Vtip je v tom, že ve skutečnosti stačí vyvraždit takový malý otravný židy od NWO, jako jsi ty.
Jenže na to je lidstvo moc pitomý, tak radši pojde v celkové míře asi 80%.
Protože nechtěli pochopit, že mají zabít tebe a tvé přátele od NWO.
Jejich volba...

A se západem se na mě vážně nezlob, toto dokáže otipovat i dítě z mateřské mimozemské školy, že má-li být dosaženo míru na této planetě, je nutné zlikvidovat západ, protože odtud jde absolutní drtivá většina všech akcí na vyvolávání válek, rozvratů, zneužívání, kolonizování + kolaborace se zločinnými mimozemskými rasami.
Jakmile dostaneš za úkol dát svět do pořádku, první tě napadne - zničit západ.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Pokud ovšem není GF, tak se západu skutečně podaří neuvěřitelnými podrazy žido stylu způsobit válku, vyvraždění Slovanů a následně obsazení našeho území, aby se ta západní parazitická kultura mohla šířit dál, přesto, že už má zhebnout.
Jsem optimistka, já myslím, že západ a židy Galaktická federace nakonec přemůže.


<reagovat 
love (Pravidelný) - 8.6.2023 > poradim ti, proc si ty sve myslenky nepises na fb, treba do skupiny Nespokojeni, Lid proti, Nechceme generalske vylozky ap., za prve by te tam nekdo cetl, za druhy-ze ti neni blby tady pod basnickama votravovat a za treti VYKUŘ BOHUŇU!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.6.2023 > love> 


Já jsem jenom odpovídala židovi, který se ze mě snaží udělat primitivní rasistku, že je to kapánek složitější.
Nenávidět západ není to stejné jako rasismus.
Jinak ty jsi kňučel pod tím svým fekálním dílem, že chceš moji reakci, tak jsem zareagovala, načež mě začal žid natírat s nálepkou "rasistka".

Jinak jak naše konfrontace vznikla, jsem popsala výše.

Musím se bránit, když je tu židovská svině od NWO a zároveň takový fekální vypatlaný debil, jako ty.

Jinak myslím si, že tímto by to mohlo skončit, již nikdy nebudu opakovat chybu, že si budu myslet, že máš mozek a vysvětlovat ti žida od NWO a myslím si, že by mohl být už klid.
Zkusím se ovládat, až budeš zase z židovských zločinů NWO na tomto serveru obviňovat Slovensko, nebo něco podobného.


<reagovat 
love (Pravidelný) - 15.6.2023 > pro ufounku a bohunu!


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Pravidelný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter