Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svetlo v diaľke...
Autor: Mister NS. (Občasný) - publikováno 21.6.2023 (00:18:42)


Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.6.2023 >


Ještě se nenašel idiot a hovado, které to tu denně zasírá naschvál naprosto nesmyslnými výcvaky.
Které mají navíc v podtextu nechutnost, úchylnost, morbiditu a satanismus.
Snad vás jednou pozavírá regulérní policie, snad se jednou celé to vaše posrané NWO nebude tolerovat a za mávání červeným hadrem před držkou bude v pořádku zkopat, nebo zmlátit železnou tyčí.
Flus na tebe hovado satanistický.


<reagovat 
 Čtenář - 22.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> To světlo je láska ýťo, miluj jej.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.6.2023 > čtenář> 

Ano, mohla bych k tomu udělat nějakou "art performance", jak moc milískuju světýlko, ač dnes už se tomu říká "woke".
Mohla bych si tu fotečku se světýlkem třeba narvat do píči, to proto, že to tak mocinky milískuju.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

V rámci studia jsem musela akceptovat, že tyhle úchylárny jsou "umění" a pojímat k tomu i nějakou vyšinutou teorii - což jsem opětovala vykašláním se na školu ve smyslu autentičnosti a naběhla jsem na formální styl a dál si malovala potají ještě barevnější obrázky.

A hle - dnes už je dokázáno, že to celou dobu byla satanistická zástěrka pro úchyly a škola by mi měla zaplatit odškodné.

"Woke" už totiž není řešeno jako umělecká performace, ale nárokuje si plnou akceptaci společnosti, i když má evidentně pro společnost destruktivní následky.

Jenom bych musela milovat soudy, soudní síně, právníky, lejstra, předpisy ....

A to, co tady předvádí ten vyšinutý debil Mister NS, je asi taky "woke".
Zřejmě se genderově identifikuje jako milovník neumu, demence a otravování.
Vykastrovaný vůl a toto je jeho ekvivalent přirozeného projevu.


<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 24.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> Nem látja a heriocenát a szájában öreg és rossz Egery
<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 24.6.2023 > Mister NS.> (a dabeliai ember nem gyűlöli Svelót, ro ismert az öreg talán mtár baloldali)
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.6.2023 >

Z google překladače to vybleje toto:
"Starý a zlý Egery nevidí heriocén do úst.
(osoba z Dabelie nenávidí Svelo, starý muž je známý maďarské levici)"

Nevím, asi to má být o tom, že jsem posedlá ďáblem a jsem zlá na dementy.

Já už ztratila s nehoráznostmi takových omezených dementních kriplů jako jsou židi a křesťani jakoukoliv trpělivost.
Uznejte, že jste prostě intelektuálně méněcenní a vypatlaní, že vaše zasraná víra nemá sebemenší logické opodstatnění a přestaňte svou demencí otravovat veřejný prostor.

Vaše díla se dají brát pouze jako provokace, děláte výcvaky, vaše komentáře jsou vyloženě dementní a je v pořádku vás kritizovat, hanobit a podle mě i mlátit železnou tyčí.

Přestaňte provokovat.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter