Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..strangers.in.a.night..lalalala..
Autor: toono (Stálý) - publikováno 5.5.2003 (14:31:42)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
kimot (Občasný) - 5.5.2003 > Je to uplne super. Uz jen ty barvy... Copatoasije?
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 5.5.2003 > to je super ;-)
Body: 5
<reagovat 
Mari (Občasný) - 5.5.2003 > To je pěkné, můžu si to dát do složky jako pozadí?
Body: 5
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.5.2003 > Mari> ..na tohle se me ty radsi ani neptej..:-]]jasny..
<reagovat 
boboh (Občasný) - 6.5.2003 >
Body: 5
<reagovat 
sédy (Občasný) - 6.5.2003 > souhlasim se ctenarem
<reagovat 
 toono (Stálý) - 6.5.2003 > katerina seda> ..adrogyny jsem nesehal.. je to fotka bez filtru.. veci ode mne v kategorii fotky jsou fotky..
<reagovat 
sédy (Občasný) - 6.5.2003 > agro?
<reagovat 
 toono (Stálý) - 6.5.2003 > katerina seda> preklep.. androgyni.. ty bezpohlavne individua co fotis ty..
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 6.5.2003 > toono> 

ja vim co myslis!!!!   agro? zkratka pro agresivni..(tim minim jestli jsi trochu agresivni)

Nechapu proc jsi osobni kdyz odpovidas na kritiku, asi to jinak neumis


<reagovat 
 toono (Stálý) - 6.5.2003 > katerina seda> ..nee.. nejsem osobni.. proste me rozciluje kdyz nekdo nestydate prehlasi, ze je na ty fotce aplikovany nejaky filtr, coz neni..
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 6.5.2003 > toono> Rozumim,take me stve kdyz si nekdo mysli,ze fotka je kolaz a pritom neni.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 6.5.2003 > katerina seda> ..dobry.. to jsem rad, ze jsme si to vyrikali..:-]] doufam, ze je to ok..:-]]
<reagovat 
Čtenář - 6.5.2003 > Proc mam pocit, ze kazdy automaticky filtr v kdejakem grafickem programu je povazovan za umeni? Kdyby byl pouzit alespon poradne :-(
<reagovat 
 toono (Stálý) - 6.5.2003 > čtenář> ..priste se podepis.. nepodepsane hovadiny mne nezajimaji..
<reagovat 
 BlackDevil (Občasný) - 6.5.2003 > toono> Koukam, ze panackovi negativni kritika nevoni.
A myslim si, ze ctenar ma pravdu.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 6.5.2003 > bloodylimbs> jeste naposled pripominam vsem nechapavcum ze je to !!!!fotka!!!! a neni na ni aplikovan !!!!zadny filtr!!!!..doufam, ze umis cist..
<reagovat 
 BlackDevil (Občasný) - 6.5.2003 > toono> 

Ja ti verim, ale to muze rict kazdej!!!!! Me to tak pripadlo a tak jsem to i rekl, ale tobe to hned vadi!!!!A reknimi jednu vec: Proc se tak navazis do ostatnich? Myslis, ze jasi neco lepsiho? Aby to nebylo naopak a ty jsi si tim nelecil komplexy!!!!


<reagovat 
 toono (Stálý) - 6.5.2003 > bloodylimbs> ..tak poslouchej.. kdyz jednou napisu ze tam filtr neni tak tam neni.. komplexy si nelecim, ani se nenavazuji, leda tak fanklub draculiny odkud nejspis pochazis.. nic ve zlem..
<reagovat 
Mari (Občasný) - 6.5.2003 > Tak já se tě ptát nebudu :o)
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 7.5.2003 > toono ty si tam FAKT pouzil filtr??? :oD
<reagovat 
 toono (Stálý) - 7.5.2003 > P.i.k.o> :-]]
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 7.5.2003 > toono> Hele tak rekni aspon co to je.Popripadne v jakem programu si ten filtr pouzil. :oDDD
<reagovat 
 toono (Stálý) - 7.5.2003 > P.i.k.o> ..co to presne je, tak na to se nepamatuju.. a filtr tam neni.. je to jen worezany..
<reagovat 
 BlackDevil (Občasný) - 7.5.2003 > toono> Nechapu, na co se vazes??? Kdyz uz, tak "NAVAZET"!!!!!! Ale jde to tu rychle. Jsem tu 2 dny a uz patrim do fanclubu? Tak tomu rikam fofr! Hele a to jsi sjetej, kdyz fotis, ze si to nepamatujes a nebo vsecny tve fotky vypadaji stejne? ;-)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 7.5.2003 > bloodylimbs> ..tak hele frajere, nedelam si iluze ze by tohle nekoho iritovalo, jednoznacne jses jeden z tych, ktere jsem si dovolil kritizovat(draculina, cedrik) jenom ze ja, jsem vam nedaval 5..
<reagovat 
 BlackDevil (Občasný) - 7.5.2003 > toono> tych?????  Frajere?? Ty jsi me vydel?? Vam?? Jsem tu novy, ale to jsi "umelce" ve sve horlivosti zrejme prehledl! A draculinu nebo cedrika  neznam! 5 jsi dostal, protoze se mi to nelibi! Rovna cara v prave pulce mi pripada umele a dodatecne vytvorena. Na tom by nebylo nic spatneho, ale tady me rusi!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 8.5.2003 > bloodylimbs> uz snad po 100 ti rikam ze na tom neni nic umelyho.. a odmitam s tebou diskutovat.. proste si tady neco dokazujes a jakakoliv diskuze je predem odsouzena na smrt.. proste se mi to nechce dale vysvetlovat..
<reagovat 
BlackDevil (Občasný) - 8.5.2003 >

Co jsi dokazuji???? Chovas se jak Spanelska inkvizice: Kdo nejde snami, jde proti nam!!! Moc te prosim, uz mi nic nevysvetluj, ja slysim tve volani, ze to neni umele, ale muzu mit snad i vlastni nazor!

 


<reagovat 
 toono (Stálý) - 8.5.2003 > bloodylimbs> ..spanelska inkvizice, rikas?? jeste vymenuj 100 synonym satana a budu na 100% presvedcen ze mluvim s hannibalem kanibale.. to byl teda primitiv na pohledani ale dneska mi nedal poprvy 5 a pouzil slovo z nemciny.. takze??..
<reagovat 
BlackDevil (Občasný) - 8.5.2003 >

Hmmm! To jsem zvedav co tomu hannibal rekne a myslim si, ze po tom, jak jsi ho oznacil, ti uz neda jinou znamku nez 5!!

Opakuji: JSEM TU NOVY!!!! NEJSEM HANNIBAL A NEZNAM DRACULINU ANI CEDRIKA!!!!


<reagovat 
 toono (Stálý) - 8.5.2003 > bloodylimbs> ..to, co si myslim, jsem napsal.. i kdyz treba mozna mas pravdu.. kazdopadne kdyby my nekdo napsal co si o mne mysli, nebylo by zrovna nejiteligentnejsi mstit se petkama (trochu infantilni zpusob)..
<reagovat 
hanibal kanibal (Občasný) - 8.5.2003 >

neverim tomu ze jsi to poznal sam ze je to nemcina...

 

Es ist nämlich einfach unglaublich, wie Du argumentierst ohne auch nur die geringste Ahnung davon zu haben, wovon Du eigentlich sprichst.
Und ich bin primitiv ? Du Arschloch kannst nicht einmal vernünftig Tschechisch, Deine eigene Muttersprache, und willst mir erzählen ich wäre primitiv ?


 

"UNGLAUBLICH" ? You don´t know what that means ? What a pity !...and then that I´m a primitive ? You don´t even master your own language, czech, so why don´t you just simply fuck off ?

 

Jeste neco:

 

Non posso finire a ridere del tuo inferiore stato d´intelligenza...e poi che io sono primitivo ? Ma vaffan´cul...

 

 

TOONOO = PRIMITIV !!!!


<reagovat 
 toono (Stálý) - 8.5.2003 > hanibal kanibal> ..diky..
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 31.5.2003 > hanibal kanibal> Ich bin schon deiner Meinung der Typ hat nur das Gefühl , dass sich alle dermassen für ihn ineterssieren, dass er zugleich seine eigene Welt zusammendichtet und nicht auf die Realität schaut...Wer was negatives sagt ist in einem imaginärem Club und immer eine und die selbe Person...wie denn sonnst auch...es gibt ja keinen der seine "Werke" schlecht finden kann da sie ganz toll sind....unglaublich
<reagovat 
 toono (Stálý) - 31.5.2003 > katerina seda> ..takhle ti mnohem lip rozumim nez kdyz pises cesky, ackoli nemecky moc neumim..
<reagovat 
 hanibal kanibal (Občasný) - 2.6.2003 > katerina seda> 

Hi,

 

schau mal, für mich ist der Typ einfach ein kleines Kind, das zufällig auf Großvaters Dachboden "Mein Kampf" gefunden hat und jetzt glaubt, er muß das irgendwie auf seine gesamte Umwelt projezieren, haha

Lies einfach mal einige seiner Forumeinträge und Du wirst sehen, daß der Typ nicht normal ist, einfach ein riesiger Komplexhaufen, der sich wie ien kleines Kind andauernd in den Mittelpunkt stellen will


<reagovat 
liiloo (Občasný) - 15.6.2003 > toono >>> nejsou to nahodou dve sirky?? =)

jen se mi tam nelibi ten svisly cerny prouzek , proto dam za dva
Body: 3
<reagovat 
chell (Občasný) - 15.11.2004 > tohle nemuze byt fotka, mas tam spoustu nevysvetlitelnejch znaku,nebo se chces pokusit o vysvetleni? Me by popripade zajimala tvoje technika, aby tahle diskuse nebyla neopravnena.
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 15.11.2004 > chell> slyselas nekdy neco o expozici?? znas pojem tonalni kompozice?? to je koneckoncu irelevantni.. de o vkus.. pocvic si ho trosku.. pozoruj a tise kolem sebe koukej..
<reagovat 
 chell (Občasný) - 15.11.2004 > toono> co je tonalni expozice fakt netusim.. a nejak mi to nechybi proste v tom nic nevidim co by mne mohlo obohatit...
a vkus si myslim ze mam vytribenej a vim ze ty tvoje veci sou fakt hrozny nato jaxe porad hcvastas si docela mazal... ja o sobe aspon netvrdim jaxem genialni a ostatni jen neopruzuje kecama
a tise koukat to fakt neumim...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 15.11.2004 > chell> nauc se cist napsal jsem tonalni kompozice.. krome tribeni vkusu se muzes taky naucit cist..
<reagovat 
 chell (Občasný) - 16.11.2004 > toono> jezis taxem se prepsala no.. a jako promin s tebopu neco resi t fakt nema smysl... si na to moc omezenej
<reagovat 
 toono (Stálý) - 16.11.2004 > chell> to neni o prepsani.. to znamena ze nemas ani poneti o zakladnich vecech o kterych se snazis se mnou polemizovat.. to opravdu nema smysl..
<reagovat 
 čtenář scarf - 23.11.2004 > chell> eh ... z tohoto bych rekl, ze omezeni je na tvoji strane O:-)


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter