Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 15.6.
Vít
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.9.2023 >




Už teď mě deprimuje neexistence společenské diskuze kolem závažných témat, kdy se prostě násilím a nacisticky prosazuje odporná vakcína s magnetizujícími účinky, nebo podpora nacistické Ukrajiny a všechny hlasy proti tomu jsou umlčovány, ty lidi klidně i zavírání do vězení, jsou mazány sociální sítě, v mainstreamové diskuzi se žádný takový názor neudrží, který jde proti systému, okamžitě blokace a smazání příspěvku ...
když se podívám do mainstreamové diskuze, okamžitě mi přestane být líto, že 80% lidstva půjde do prdele.
Takový hovada, co tam píšou a jsou podporováni režimem, si zaslouží okamžitě smrt.

Ale dle všeho bude ještě hůře, protože se očekává veliká úmrtnost kvůli covidu. Viz. tyto dva články na aeronetu:

https://aeronet.news/video-vera-jourova-z-pozice-viceprezidentky-evropske-komise-zautocila-na-elona-muska-ze-pry-nechava-na-platforme-x-volny-pruchod-ruskym-dezinformacim-a-zrusil-cenzorsky-kodex/

https://aeronet.news/americti-onkologove-jsou-zdeseni-z-pacientu-kterym-byla-po-ockovani-proti-covidu-diagnostikovana-turbo-rakovina-v-posledni-4-fazi-onkologickeho-rozvoje-rakovinovych-utvaru/


Takže prakticky přijde zřejmě boom turborakovin a dalších zdravotních problémů, lidi budou kapat a ani se o tom nebude moct mluvit, naprosto zakázaná diskuze.

To bude něco na moje nervy, to, co předvedli ty nacistický chcípáci a náš obludný národ s Ukrajinou, to si zaslouží turborakovinu, to jo, s tím souhlasím, ale absolutně mě vytáčí, že se o tom nesmí mluvit a bude ještě hůře.

Bůhví, kde to skončí, kde se podaří svrhnout ty nacistický zrůdy z vedení.
To asi neutají, jestli přijde velké vymírání. Jde o to, že za to už nikdo nezaplatí, mají to tak zařízené. Za to zaplatí pouze příslušníci této divné rasy životem, ale nikdo za to nebude popraven, ani jakkoliv odsouzen, to oni si to pohlídají.

Ale co, holt to tak je.

To, co mě postihlo, je všem u prdele.
To je jedno, že existují nějaké mikrovlnné ohrady kolem planety, že existují psychotronické zbraně, pulzní zbraně ... že je možné člověka zešílet, nebo odprásknout na dálku.
To je všem u prdele, jim se to neděje, oni tomu nevěří, to přece není možný atd.
Když to někdo přežije, jako já a podá zprávu, tak je ten špatný.
To vona je šílená, vona se probořila do zlých světů, vona si za to může sama, vona je málo duchovní a moudrá, jinak by se jí to nestalo...

Což v případě rasy, která k přežití potřebuje extrémně rychle pochopit reálie technookultismu, aby si ji nedaly zlý mimozemský rasy k večeři, je dost dobře nešťastný vývoj a když to tedy ta populace odmítá, tak nechť zhebne.

Protože, dokud to tadyta debilní rasa nevyřeší, že se toto děje, tyto psychotronické útoky, které jsou sice částečně mimozemské, ale taky jsou dost pozemské a ty technologie tady prostě jsou - tak se sem jenom pro pokračování a uchování této rasy musí rodit dobrovolníci do šamanské vrstvy obyvatelstva, aby odráželi ty útoky.

No a to co jsem si zažila, odmítám kdykoliv opakovat. Já už se sem rodit nebudu, protože jsem si ověřila, že i když jsem dokázala nadlidský výkon a to mi velice intenzivně pomohla Galaktická federace a kosmický zázrak a bylo tady vzestupné období kosmické čistky a přesto jsem ryla držkou v zemi ... a podařilo se mi až fascinujícím způsobem všechno vyjádřit ... tak mi nikdo nevěří, nikoho to nezajímá a ezo-ufo, ač se o mě nikdo jasně nevyjadřuje, mě má na salámu, protože všichni milískujou porno čubku Andrejku.

Takže z toho chápu, že moje slovo absolutně nic neznamená.

Tudíž - protože už nikdo není ochotný sem skákat a bojovat proti NWO a ten masový dav kreténů, úplně tupých dementních bezvěrců, který půjde ještě k tomu proti nám, by byl stejně odsouzený k brutální smrti, tak je v pořádku, když pochcípají na vakcínku.

Takže to teď asi začne.
Nějakou dobu se to asi bude těm nacistickým sviním dařit, to umlčování a cenzura, ale pak to praskne a začnou se měnit mocenské struktury společnosti.
To je to, o čem píšu v článku, zkrátka přijde změna, kdy se lidi konečně naserou a prosadí, ale nejdřív musí být vychcípaná dostatečná část orků.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter