Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hovory s Démonem 2
Autor: brum (Občasný) - publikováno 7.5.2003 (00:19:26)

A co láska?

Láska je Peklem sama o sobě.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Sebeast (Občasný) - 7.5.2003 > tak to je naprosto revoluční a nebýt tebe, lidstvo by přišlo o duši
<reagovat 
Deathless (Občasný) - 7.5.2003 > Nechci si hrát na kritika, ale tohle je opravdu tragické.
<reagovat 
Venuše (Občasný) - 7.5.2003 > i když máš plnou,pravdu, je to asi na výpověď málo...
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 7.5.2003 > i kdyz pravdu nemas,tak se to da zpracovat mnohem lip...
<reagovat 
Čtenář - 7.5.2003 > Láska je slunce života a né peklo!
<reagovat 
probably (Občasný) - 7.5.2003 > A kde je poezie?? Tohle je jen výkřik.A ještě hloupej
<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 8.5.2003 > Za tohle pětku ??? Máte rozum, lidi ? Svedla vás rubrika ? Přendejte si to do "citátů" a suďte znovu a rozumněji...
Body: 3
<reagovat 
 probably (Občasný) - 8.5.2003 > Okino> Pokud by to autor dal do citátů, pak je to v pořádku a dám snad i za jedna.Ale je-li to v poezii, pak to považuji za poezii a je to dle mého na pět.
<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 8.5.2003 >

probably: Jako naše učitelka na češtinu: "Tohle není líčení, je tu příliš mnoho prvků reportáže. Takže, i když se mi to líbí, bude z toho trojka."

 

Divím se, že raději neporadíš, aby to autor přesunul do jiné rubriky... Místo toho rovnou kuli...


<reagovat 
 probably (Občasný) - 8.5.2003 > Okino> Nemyslím že je na místě radit autorovi aby to přesouval někam jinam. Nevím, co si on sám o tom myslí, ale pokud to zařadil mezi poezii, patrně proto, že to bylo napsáno jako poezie. A poezie to podle mě není. Prostě se mi to nelíbí, vím proč se mi to nelíbí a dle mého názoru je ta kule zasloužená.
<reagovat 
MZF (Občasný) - 8.5.2003 > Podle mě jste tady všichni hrozně zlí. Autor teď právě strádá, protože jej opustila jeho 160 kilogramová dívka či chlapec, on (ona) teď stojí na prahu mostu, hledí dolů a hodlá ukončit život. Vy jste měli poslední šanci zachárnit jej (ji), ale barbarsky jste se tohoto počinu vzdali. Já jí zachraňuji.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter