Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 21.6.
Alois
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.5. >







Moje skepse k civilizačnímu řešení těchto ilegálních kyborgizačních snah je myslím si na místě. Vše se děje vyloženě před očima už dlouho a minulé roky byly až šokujícím způsobem otevřené, co se týká přiznání toho zločinu do očí.
Pronásledování odpůrců magnetické vakcíny, označování je za konspirátory, honění je po soudech, zamezování reálné diskuze … důkaz jak prase.
Potom akce „milujeme nácky na Ukrajině a Putin je to hrozný zlo“.
Zase, zamezování diskuze, potírání reálných historických fakt, zavírání odpůrců do vězení, cenzura, blokace webů, mazání sítí, prokazatelné pokusy o revizionismus dějin … opět, důkaz jak prase.
Nikdy předtím bych nevěřila, že se tyto zrůdy tak moc veřejně odkopou. Ale i když se to stalo, nestalo se nic.
Jako ve veřejnosti. Ta šla těm zločincům absolutně na ruku.
Tedy většina, no zhruba u nás ty 2/3, ve vypjatějších chvílích až ¾, nebo 4/5 obyvatelstva.
Takže skepse je na místě.

Bohužel, protože se jedná o zločin, toto skutečně nejsou nějací „demokrati“, jsou to zločinci na nejhorší úrovni, prostě odporní žiďáci, nacisti, obecně satanisti, zlo, příšery, mocnáři, bezvěrecké zrůdy, kyborg příšery už teď … tak není vyhlídka na „demokratické“ řešení.
Demokratické řešení by bylo takové, že by se vytvořila mezinárodní svobodná konference, kde by byli přítomni vědci, inženýři z oboru, zdravotníci, doktoři všeho druhu, filosofové a mystikové a ti všichni by zhodnotili reálné dopady těch radiokomunikačích technologií, na tělo i duši a obecně celou přírodu a svobodně, bez cenzury a bez lží, jdoucí po faktech a reálných souvislostech, by rozhodli, jestli to může, nebo nemůže být dál.
Myslím si, že kdyby to bylo svobodné a skutečně mezinárodní a neřídili to tudíž židi, že by došli k závěru, že toto dál nejde, že to má špatné dopady na přírodu, i lidi, na jejich duševní i fyzické zdraví a že je třeba to dát pryč, nebo to nahradit něčím zdravým, něčím neškodným, něčím, co nepoškozuje zdraví vůbec nikoho.
Následně, kdyby se ukázalo, že tu máme velký počet bezvěrců, kteří se bojí smrti a tudíž chtějí svůj život prodlužovat jakkoliv morbidními transhumánními obludnými metodami, muselo by se jim vyčlenit místo.
Ideálně si to představuju tak, že by měli nějaké svoje experimentální velkoměsto, nad tím uměle udržovanou kupoli, která celý prostor udržuje v mikrovlnném akvárku. Tam si můžou dát kolik umělých nohou chtějí, udržovat svůj mozek v baňce, dát si celé umělé tělo a hrát si na spidermana, nebo ochrnout v křesle a celý svůj život strávit v multiversu.
Ale – nesmí tam mít nic živého. Žádná zvířata, možná rostliny, i když by to mohlo být i týrání těch rostlin. I rostliny v tak úchylném prostředí by možná zemřely.
Protože cokoliv živého je těmito příšernými kyborg zrůdami přímo a bestiálně ohrožováno.

Zbytek by žil svobodně mimo tato velkoměsta, která by byla vyčleněna pro tyto kyborg fanoušky.

A zbytek mimo velkoměsta by měl mít právo na přirozený život. Tudíž by muselo být 5G úplně dole, pokud za to není funkční náhrada, která by zprostředkovávala internet atd. Nebo by byla funkční náhrada, která by zprostředkovávala internet a GPS a tyto služby, na které jsme zvyklí, ale ta by vůbec nijak nepoškozovala zdraví. A v takovém prostoru mimo velkoměsta by bylo zakázáno do živé přírody implantovat cokoliv s kyborg prvky a kyborgové z měst by nesměli z měst vycházet do volné přírody.

To by byla demokracie.

Jenže tu tady nemáme a můžeme si o ní nechat zdát. Dá se předpokládat, že se tento proces bude dít sám, přirozeně, samovolně, ovšem zlé kyborg technologie, jako je 5G, budou uzurpovat i venkov, jen o něco méně. Do velkoměst se nastěhují ubožáci tam nahnaní a dál fanoušci této otřesné dystopie. Kyborgové budou chodit i mimo města a bestiálně ničit přírodu a duši normálních lidí. Tak to bude, dokud to všechno něco nesejme. Vše bohužel nabíhá do dystopie pana velkého úchyla švába. Nejmenuje se tak nadarmo.

Je to úchylným řízením této společnosti, jak jsem popsala v minulém článku, jak to tu bylo. Zkrátka celé naše známé civilizační dějiny, jak je známe, od starého Sumeru, jsou zatíženy řízením ze strany úchylných mimozemských druhů, kteří okupují tuto planetu.
Nikdy tu nebyla lidská společnost, kterou by vedli lidi.
V současnosti je nejlepší obranou proti těmto kyborg zrůdám pevná, usazená spiritualita, znalost, přesvědčení, vysoká frekvence ducha, kontakt s přírodou, s vyššími duchovními sférami, i s těmi mimozemšťany, funkční rodina, dobré partnerské vztahy.
Opakem je osaměle žijící osoba v bytě bez jakéhokoliv spirituálního chápání, odtržená od přírody, bez funkčních partnerských vztahů, závislá na digitálním světě, nezdravě se stravující. Ideálně která ještě neví, co je za pohlaví.

Těch druhých, ideálních obětí budoucí kyborgizace, se snaží NWO vyrobit co nejvíc.
Přes všechny ty vyšahaný hnutí, kterými jsou bombardováni mlaďoučci, jako CO2 krize, nebo LGBT.
Já sama jsem měla možnost rozpoznat mechaniku feminismu a uvidět, co to je za extrémní svinstvo a jak to funguje. A jaké to má dopady.
V kostce a ve zkratce: Někdy před cca 1 000 lety byly definitivně zahubeny všechny ženské spirituální kulty. Byla zabita a zneuctěna žena – spirituální bohyně. Na celou společnost to mělo otřesný vliv. A způsobilo to hlubinné trauma. Byl ze strany NWO nasazen odporný církevní a další mocnářský misogynismus, nenávist k ženám. Nejperverznější přístupy udržovali Reptiliáni, slintající odporná perverzní hovada, ideologicky to udržovali Drakoniáni. Tento mor se dostal do celé společnosti a zahubil ducha. Pak v minulých staletích začal vznikat feminismus. Po revoluci 1989 u nás nabral na síle. Ženy začaly obviňovat muže, chtěly po mužích, aby přijali svoji vinu za to, co udělali reptiliáni, drakoniáni. A zřídili nápravu. Já si taky myslela, že ty příšerné dějiny měli na svědomí muži, že je to jejich vina. Jenže ono to tak není! Protože muži jsou de facto stejné oběti úchylného řízení společnosti, jako ženy, takže odmítli přijmout nějakou svoji vinu a naopak začali nenávidět ženy!
Radikálně vzrostla nenávist mezi muži a ženami a žena ztratila svoji funkci a stala se z ní pouze výrobní a ekonomicky činná jednotka, která v toxickém světě ztrácí plodnost a muži se začali žen ještě víc bát a nenávidět je a taky začali ztrácet svoji funkci!
Drakonián je spokojený, určitě, skvělá partie.

A tak je to se vším, proto se všechno jenom víc a víc kurví.
Proto se lidi rozdrobují na čím dál horší a ovladatelnější materiál.
Protože je tady strašně moc neznámých.
Která feministka si řekne – ale vždyť za to ty mužský nemůžou, to ti zlí repťouši! No žádná!
Protože toto nejsou veřejně známé informace.
NWO má skvěle našlápnuto pro svou perverzní kyborg budoucnost. Jediná naděje je tady v tom, že je tu GF a další síly a ty ovlivní děje. Další naděje je, že z těch 20% lidí budoucnosti začne víc lidí chápat mnohem jasněji a začnou být víc aktivní ve věci nápravy a zastavení těchto věcí.
Nejvíc samozřejmě doufám v zázračný záblesk.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter