Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 20.6.
Květa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.5. >






Teď taky něco na zasmání a na odlehčení. Z nudy jsem zadala na FB „totem.cz“, jestli mi vyleze FB tohoto serveru, vím, že jsem kdysi něco takového viděla ….

a vylezlo na mě tohle:




Mi jebne. Ta bába tam dává odkaz na tento článek:

NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
http://www.totem.cz/enda.php?a=357410


Ta diskuze pod tímto stupidním výkřikem je taky skvostná. Nějaká bláznivá bába tam mele něco z cesty a ta „čarodějka“, která provádí nějaké pochybné masáže, mě považuje za sektu.
Našla jsem si, co je to zač.
A vylezl na mě její ceník:



CENÍk
TANTRU A EROTIKU NEPROVÁDÍME !!!!

NÁZEV SLUŽBY :

MASÁŽ KAMENY A REKONDIČNÍ ENERGETICKÁ MASÁŽ zad 60 min. 850,- Kč

MASÁŽ CELÉHO TĚLA KAMENY 60 min. 950,- Kč

MASÁŽ ZAD KAMENY 30 min. 550,- Kč

MASÁŽ DEKOLTU A OBLIČEJE KAMENY 30.min. + 20 min. HYDRATAČNÍ MASKA na obličej 690,-Kč

MASÁŽ ŠÍJE KAMENY 30 min. 550,-Kč


MASÁŽ ZAD 30min. 550,- Kč

CELOTĚLOVÁ MASÁŽ ( záda, zadní- přední část nohou,ruce, hlava, dekolt) - 90 min. 1550,- Kč




Tak ať se čůza obrací k sobě a nepomlouvá mě. Když evidentně nechápe absolutně vůbec nic a evidentně je udělaná z Andrejky a potřebuje dělat moudrou, aby působila dostatečně „duchovně“ a přitom jede nemilosrdný kšeft.
I když i negativní reklama je reklama, tak toto mě notně štve.
Já zažiju „mind controll“ natvrdo, pak si ještě dovolím to veřejně sdělovat, schytávám za to extrémní šikanu nějakých magorů a ještě si na mě kdejaká debilní blondýnka na prachy zvyšuje reputaci tím, že mě potírá?
Fakt jsem nasadila příliš vysoký level sdělení, toto ezobludičky nechápou a jsem pro ně „temná“.
Jak jsem pochopila. Dělat něco zadarmo, zveřejňovat aspoň nakreslené mimozemšťany a snažit se varovat před hrůznými problémy, to jsem teda fakt divná …
pro bloncky vždy a navždy. Temná, zlo, pozor varovat.
Zato blond galaxy s vystrčenou pičou, prdelí a s ptákem v hubě … v poho, to je světlo naděje.

Studené obklady na hlavu už nestačí.
Ale že jsem sekta, to čumim.
To jsem nevěděla.
Jsem jedna, kdo chápe, co píšu.
A mám cca 20 čtenářů, pravidelných.
Můj nejčtenější článek je taky o Křešovce a má už víc jak 14 000 shlédnutí, ale obávám se, že to může dělat nějaký automat. A i kdyby to byla pravda, to číslo, tak je to pořád nic proti Andrejčinému standardu.
Sekta jak vyšitá :-D Úplně ohrožuju tyhle komerční bloncky.
Jen ať se zpovídají po smrti, protože kdyby to bylo na nich, tak tahle planeta skončila totálka v hajzlu. To musely válčit ty strašně temný a zlý, jako jsem já, proti zrůdám z NWO. A zastala se mě taky jenom ta „nesedící GF“. Paní má asi představy od Elenky Danaan a z růžového deníčku jednorožce. Případně asi hodně čte blafy od Cosmic Agency, či něco podobného.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter