Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.5. > PřilítliMimozemšťani> 



Když říkám, že mého mimozemšťana ještě neodstavili, tak to myslím docela vážně, protože vím, co to znamená. A když říkám, že jedeme na dluh, taky vím, co to znamená. Viz. Fico.

Už jsem jednou takové přerušení a ukončení mise zažila a to v r. 2015/2016. Můj mimozemšťan, se kterým se bavím, měl tehdy velké obavy až depresivní stavy, kterým jsem nerozuměla a postupně jsem zahučela do chaosu, kdy jsem s ním ztrácela pevný kontakt a naopak si se mnou pohrávala skupina podlých mimozemšťanů, které jsem odstavila až na začátku r. 2021, kdy jsem pochopila definitivně jejich nepřátelství a škodlivost pro naši misi.
Dokonce jsem měla nepřítele až plnohodnotněji postaveného mezi svými „spojenci“, zkrátka jsem mu věřila příliš moc. Už si úplně přesně nepamatuju, jak probíhaly poslední dny mého tehdejšího zapojení do dimenzionální války, ale vybavuju si pokus o získání kontroly nad nějakým zařízením až za Plutem, který se nezdařil, pak moje divoké stavy, kdy jsem řádila jak bosorka po nocích a hlavně zvláštní moment, který přišel po jedné pročarované noci k ránu, když už svítalo, bylo to v dubnu. Z nebe se najednou ozval silný autoritativní hlas, který řekl: „Co se to tady děje, toto musí přestat!“ Kdyby byl u toho i obraz, vypadalo by to jako kdyby se otevřelo nebe, z něj se ozvala vyšší autorita a všechno to tu „seřvala“.
Do 14 dnů se všechny moje kontakty a jevy začaly rozpadat, procitla jsem do reality, najednou jsem začala daleko víc žít všedním životem, zničehonic jsem jasně vnímala, že se musím ze všeho probrat, nakontaktovala jsem svého tehdejšího léčitele, který mě svým lidovým exorcismem psychicky oddělil od této záležitosti.
Nepřítel, kterému jsem tehdy věřila, na mě zůstal jako poslední viset, ale s daleko menším vlivem, silou hlasu a spojení, než předtím. Vše spadlo a jen moje důvěřivost k této bytosti mu umožňovala, aby na mě nadále zůstal přilepený.
Mimozemšťan, se kterým se hodně bavím nyní, tehdy po tom verdiktu z nebes zmizel a ten nepřítel, co mi tehdy zůstal, mi o něm vykládal, že mimozemšťan je ve skutečnosti démon a jak on všechno myslel dobře a že mi bude dělat andělíčka z nebes. Nepřítel měl příjemný hlas, kterým dokázal dělat hlas z nebes a s tím mě následně pronásledoval další 3 roky, když jsem se snažila se od celé té záležitosti definitivně odříznout. Dost mě to deprimovalo.

V r. 2019, když mě znovu kontaktoval mimozemšťan, se kterým se bavím, jsem byla štěstím bez sebe, že ho zase „vidím“, slyším a tentokrát jsem se rozhodla, že už se od něj nehnu a nebudu opakovat ty chyby, co předtím, že jsem se na něj vykašlala, že jsme ztratili spojení … tzn. už jsem daleko víc chápala, která bije a již byla daleko obezřetnější.
A duševně se nezaplétala do zbytečností a nebyla zbytečně zvědavá a otevřená každé konině.
I tak mi hned samozřejmě naskákali všichni „staří známí“ a přes mnohé eskapády jsem později pochopila, kdo je kdo a kdo za koho kope.
I proto byla naše první mise ukončená, protože se to vyvíjelo blbě a iniciativu lstí získali nepřátelé a proto vyšší mocnosti naši tehdejší misi zatrhli a vše opadlo. A můj mimozemšťan, protože ctí pravidla, se vypařil. Protože je „šéf jednotky“, či jak to říct, jakmile je odstaven, končím s tím i já. Jakože pak by mi zase opadl kontakt, kdyby tak bylo rozhodnuto. Zatím to nevypadá, vyšší síly se vyjadřují tak, že jsme v pořádku.
Takže to rozhodně není nějaké sci-fi, že vyšší síly mají tu moc ukončit můj kontakt.

A co se týká toho „dluhu“, na který jedeme, tak je to skutečně tak. V dimenzionální válce v roku 2020 bylo vše úžasně zázračné, vše se dařilo, podařilo se docílit radikálních úspěchů, ale bylo to právě „na dluh“, který se následně zinkasoval v následujících letech, což notně zchladilo euforii a pocit bravurního vítězství.
Kupř. cíl, aby byl znovu v USA Trump a v Rusku Putin, je dobrý pro lidstvo, protože to eliminuje možnost světové války. USA je stále velký hráč a jakmile tam sedí hnusná Deep State příšera chazarského střihu, jako je Biden, tak je velice nebezpečno. Trump je proti Deep State. Putin je taky proti NWO tohoto západního typu, s Trumpem jsou víc na stejné lodi.
Jakmile vyhraje Trump, je po konfliktu na Ukrajině. A celkově se eliminuje možnost zástupných válek mezi východem a západem.
To, že postřelili Fica a ten teď leží v nemocnici, je projev zoufalství chazarské čistě satanistické kliky. Že končí, jsou slabí, už můžou dělat jen šílené činy, jsou tím nebezpeční. Proto jsou tito politici „na pohodu“ proti NWO v nebezpečí a protože jedeme „na dluh“, kdy by si třeba kolektivní zátěž lidstva zasluhovala horší vývoj, můžou se jim stávat i takové věci. Stejně jako Fico je v nebezpečí i Trump. Vnímám v tom podivnou kosmologii, že se případný atentát na Trumpa přenesl na Fica. Doufám, že to Fico přežije a Trump se dožije voleb bez atentátu a nakonec je vyhraje. Ale jsou to smělá přání, která se bez zlepšení spirituální kondice lidstva nemusí vyplnit.
Prostě ty zrůdy od NWO se můžou producírovat svobodně a nic se jim nestane, jako je Fiala, Rakušan, Černochová, Clintonová, Biden a tyto mrchy, to proto, že jejich protistrana je daleko víc morálně a spirituálně na výši, než oni. Zato pronárodní politici jsou v nebezpečí, protože jejich protistrana jsou nízká chazarská satanistická chamraď, kde zločinné myšlení je norma a prostě jsou to celkově daleko horší zmetci a zločinci. Ač to média v jejich pazourách vykreslují obráceně.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter