Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.5. > PřilítliMimozemšťani> 







Hodinu za hodinou se víc a víc podporuje v médiích názor, že dědek, co zaútočil na Fica byl proruský dezolát a trolové a přirozeně toxické osoby v diskuzích jedou a neprodlévají ani minutu. Pořád to nese typický zločinný převrat na stranu lži, zla a nenávisti v médiích, jak po jakékoliv události.
Jediné vzduchoprázdno nastalo po okamžiku údajného útoku Hamásu (asi Mossadu) na izraelský festival, kdy chvíli nebyly notičky a bylo to znát.
Tady notičky jsou. Prostě dědek MUSÍ být proruský dezolát.
I když to absolutně nedává smysl a je to na hlavu postavené.
Během několika dnů intenzivního lhaní a vymývání mozků zase docílí svého. Asi jako s tím, že náš slovanský stát má vojensky podporovat nacisty na Ukrajině proti Rusku. Během několika dnů se ta zrůdnost normalizovala.

Chazaři jsou zločinci. Myslím si, že všichni, kdo jsou při smyslech a vymanili se mind controll během dimenzionální války, vůbec nejsou překvapení tím, co se děje.
Že se zase takto brutálně lže.
Ale to je jedno, s chazarskými zrůdami nic neuděláme, to jsou zločinci a satanisti, jsou to bytosti z pekel, co chtějí docílit kyborgizace lidské rasy. Ti už jiní nebudou. Jsou NWO, ovládají veškerý mediální prostor. Nikdy jiní nebudou. Jsou jak negativní program, nemají lidskou podstatu.
A asi už ani nemůžeme být šokovaní tupou příklonností veřejnosti k jejich výkladu, opětovnou a ubíjející. Je to odpad. 80% lidí jsou odpad a časem budou odstraněni.
To jsou výsledky, které nám byly před oči naservírovány v minulých letech. Je to pevný a stabilní závěr. S tupým bezvěreckým a očkovaným hovadem s mozkovou mlhou po covidu a vaxu, které je pevně přibito k matrixu „mind controll“ přes 5G a nanotechnologie v krvi už není možné dělat nic. Od nich se nedá čekat žádná změna.
Nedá se tudíž čekat celospolečenská změna, jakákoliv událost bude hned zpočátku takto odporně překroucena a veřejnost s mozkovou mlhou to podpoří. Kdo nesouhlasí a je proti tomu, bude ze společnosti vyloučen. Nebo rovnou zlikvidován.
Nedá se čekat změna k lepšímu, je to prostě apokalypsa se vším všudy, nakonec i s tím krásným závěrem likvidace tohoto odpadu a nastolení „nového věku“ a „Království božího“.

Skutečně jde pouze a jenom a primárně o chování těch 20% budoucího lidstva. Pro ty vyšší mocnosti je těch 80% už taky hotová věc. Možná jich bude jen 2/3, ale to už jsou hodně ulítlé optimismy. Nejreálnější je pořád procento přeživších mezi 15 – 20%, při optimistických vyhlídkách až 25%. Víc lidí nenese lidské kvality vyspělé civilizace.
Zkrátka, jak jsem to pochopila, tak vyšší mocnosti zajímá pouze to budoucí lidstvo a jeho kvalita.
Nikdo nespoléhá na tu masu, která je odsouzená k likvidaci, nikdo od nich nic nečeká.

Skutečně to vše závisí na našem spirituálním rozpětí a jednání, celkové frekvenci. Záleží na nás, na budoucnosti, ne na těch, co jsou minulost a budou odstraněni.

Zatím, jak to cítím, je vítězství Trumpa poměrně dost jištěné a pravděpodobné a tato hnusná sviňárna na Fica, kdy byl odpornými zločineckými strukturami poškozený ( dědek psychotronicky nastřelený, nebo byl zaplacené hovado), to nám dává na váhy spravedlivosti další sílu na naši stranu.
Doopravdy doufám, že se Fico uzdraví a ještě se vrátí. A že vyhraje v USA Trump.
Jestli se v USA prořeže k moci další iluminátská chazarská zrůda, už fakt ztrácím jakoukoliv naději.
Zlo má děsivou převahu. A znamenalo by to nemilosrdný nástup dystopie a války v našem slovanském prostoru.

Intuitivně to zatím vypadá tak, že jsme schopni dosáhnout těch spirituálních požadavků, že tu kapacitu máme a v podstatě se to dá splnit už nyní. Hlavně to udržet. V lidstvu, co má přežít, je mnoho spirituálních sil.
Takže bychom mohli skutečně docílit znovu mocenské rovnováhy Trump – Putin a svět bez válek. I tak bude časem většina svržena. Ale jde o to, aby nebyla dále zbytečně poškozena příroda, aby se nepovedlo skutečně zavést digitální koncentrák, maximálně o to byly pokusy. Ale nepodařilo se to. Každý krok, kdy se těm zrůdám něco nepodařilo, je vykoupen extrémním úsilím a statečností jednotlivců. Nevím, komu poděkovat za nepřijetí pandemické smlouvy WHO, ale někdo se o to za nás přičinil. Jenže tím právě vzniká ten hrozný dluh. Lidstvo, ten hnusný dobytek, by si takovou dystopii zasloužilo, ale někdo osvícený tomu zabránil. Proto musí pokračovat proces poznávání reality a uvědomování si, že konspirace jsou absolutní pravda. Jen tak vyrovnáme dluh a něco se začne dařit.
Odporní chazaři budou pořád stejní. Ti budou lhát o čemkoliv a nikdy nepřestanou. Budou dělat extrémní zločiny a nikdy nepřestanou.
Bude ještě spousta příležitostí je prohlédnout.
Čím dál víc jsou vidět.
To by mohlo zastabilizovat časovou linii, kdy vyhraje Trump a v Rusku bude Putin a získáme minimálně 4 roky relativní stability, kdy bychom mohli dořešit NWO do úplné likvidace.
Tak, aby to tu nedopadlo v r. 2030 podle vizí velkého úchyla.
Čas letí a 2030 už může být doslova už „nový věk“. Je pravděpodobný velký úbytek lidské populace do toho roku. Je jen otázka, v jaké filosofii a v čí prospěch se tak stane. Jestli ve prospěch dystopie NWO, nebo nového věku GF.
To záleží i na nás.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter