Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 20.6.
Květa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.5. > PřilítliMimozemšťani> 






Občanská válka by zhatila všechno a to i ta na Slovensku. Takže doufám, že tam k ničemu takovému nedojde.
Pozitivní v náš prospěch je to prozření a radikalizace. Kdo je radikální, ten ví, co chce. Doposud tu byla ta cca třetina, která se vyprofilovala jako antivaxerská a dezolátská, v pozici naivních blbečků, kteří věřili v mýtus jakési západní demokracie, nebyli jsme nijak radikální, chovali se slušně, neustále systémem vystrkovaní na okraj. Neustálými lžimi, vysmíváním našich názorů, mařením hledání skutečných souvislostí atd., osztrakizací nepohodlných osob již na VŠ, prosazováním toho „správného“ názoru, atp. Plus samozřejmě psychologickými metodami zaváděných klišé, že „člověk musí být schopný“ (tzn. schopný všeho, být odporné bezohledné hovado, nebo dělat za pár fufňíků na žida v montovnách a namlouvat si svoji „schopnost“), nemáme závidět „úspěšným“ (tedy jít proti bezohledným kolaborantským hovadům a prozápadním amorálním kriplům) atd. Vše v heslu „vše pro zločin, vše proti lidu“. Plus do toho byl všude nějaký zasraný havloidní ksicht v pruhovaném tričku, co dělal chytrého a fňukal kolem disidentů. Doba ještě nebyla tak daleko, vše bylo daleko méně radikální, takže nic nebylo jasné . Jsou to satanisti, nejsou to satanisti, jsem blázen, nejsem blázen, co když má ten pruhovanej dědek pravdu a já jsem nevzdělaná a neznám souvislosti, co když jsem fakt debilní socialistka a jsem naivní??? Atd., atd.
No ale teď se nám pruhovaná verbež odhalila jako stupidní hovada, co zachází s fakty jako prasata, že jsou to demagogické svině, které současný „disent“ jaksi nevidí, už se ukázalo, o co šlo špinavým žiďákům od 1989 doposud – tedy oslabit naše končiny, ideálně nás úplně zničit, zotročit a zničit Rusko a zmocnit se jeho zdrojů … už víme, co jsou globalistická hovada zač. Naplno se vyblil mind controll, tedy aspoň pro spirituální lidi a taky, naštěstí, je tu GF. Máme naštěstí lepší bohy, než bezvěrecká kyborg globalistická pakáž.

Teď jde tedy o to, že když jsme byli dříve naivní, že taky byla jiná doba. To byli dle všeho naivní i politici a věřili jsme v něco normálního. Chcípácký špinaví žiďáci od CIA si tu taky nemohli dělat takový bugr, jako teď, protože žilo ještě mnohem víc starých lidí, kteří by se nenechali tahle zmáknout.
Evidentně měli plán spustit covid a očkování, pozabíjet starouše a digi mlaďouškům nastolit nacistický NWO mind controll převrat.
No ale protože je GF začala likvidovat, museli všechno zrealizovat dřív, než chtěli. Takže staroušů nepomřelo tolik, jak chtěli a střední generace ještě není tak profilově naci, jak by chtěli. A mlaďoušků je méně a i tam by mohlo kdekteré dítě ještě zradikalizovat proti nim.
Takže se jim podařilo akorát to, že třetina, která byla dřív hodňoučká a naivní, hezky prozřela a zradikalizovala. Hlavně ve střední generaci.
No a když zhodnotím všechny ty „kapacity“, co jsou u moci a v pozicích většinou jen kvůli tomu, že umí významně povytahovat obočí a BEZ argumentů šikanovat nepohodlné osoby anázory, jen kvůli tomu, že mají za zadkem systém, kterému ho ochotně nastavují … tak skutečné kvality jsou v nás, ne v těch režimních larvách a ve skutečnosti by neměl být problém je sundat dolů.
Většina z dezolátů není úspěšná ve společnosti kvůli tomu, že mají do osobnosti zabudovanou etiku a to se v této společnosti nesmí, je to velký problém. Ale jestli docílíme toho, aby se společnost víc změnila na principy podle nás, tzn. se opět zavedla poctivost a fair play a vymítila se zločinnost a lezení do prdele USA a západu, tak se věci velice brzy otočí a to, co nyní obsedá společnost, půjde velice brzy tam, kam patří. Na okraj a na dno a ideálně za naše hranice.

Potřebujeme dostat nás prostor pod naši kontrolu, aby to tu bylo slovanské. Jakmile se začne rozpadat USA, které je ideově vynález zlých žiďáků a nyní je ve všem již vyčerpané, tak s tím jde do hajzlu i Evropa. A jak dlouho bude bavit muslimy, co v Německu vyřvávají, že chtějí chalifát, být občansky spořádaně hodný na hovada, co nevědí, co jsou za pohlaví? V podstatě jsou až obdivuhodní. Nastěhovat do Evropy spousta muslimů z Blízkého východu a severní Afriky a pak navádět bělošská obtloustlá brejlatá mláďata, aby si vymýšlela pohlaví podle nálady … inu, žiďácký plán. Který jim v západní Evropě jednoznačně vyjde. Protože oni jsou proti nám spirituálně mrtví a nejsou slovani, oni se nemají čeho chytit. Takže to tam jednou určitě vybouchne, muslimský teror a nakonec jejich velký vliv a převrat proti původnímu obyvatelstvu.
Tou dobou by bylo skvělé mít zařízený stabilní středo - východní slovanský politický svazek států.
Protože až se naserou muslimové, tak z těch hovádek s pruhovaným svetrem udělají fašírku. Ale i z nás, pokud si ty kriply my nesrovnáme jako první.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter