Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 20.6.
Květa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5. > PřilítliMimozemšťani> 






Nebo je možné, že sluneční záblesk je taky mýtus a vše bude ještě jinak. Kdoví.
Jakmile odpadnou chazaři, resp. se zdá, že už definitivně odpadli, protože nízká chamraď už nemá šanci otravovat a obludně vyšinutý žiďák zdá se zmizel, tak to vypadá, že tu je ještě jeden problém a to je nějaká nadvesmírná umělá inteligence, kterou je nutné taky vyřešit.
Zajímavé. Celkově mi to přijde, že je to tak, že tato planeta představuje vesmírnou inteligenci jako takovou, že má kvality v této galaxii i nevídané a je něco, jako lapačka vesmírného viru, vesmírný projekt, kdy byla stvořena v předurčení zachytit a zlikvidovat vesmírný vir. Což se de facto povedlo, Drakoniáni na vesmírné úrovni dali od našeho světa pracky pryč, jejich slouhové Chazaři dosluhují, ale přesto všechno tu pořád něco straší. A pořád něco nejde tak, aby se docílilo reálného osvobození tohoto světa.
Vypadá to, že tu působí jakási dozorčí a usměrňující inteligence, nebo spíš umělý program, který je z nadvesmírného rozměru, tzn. z kosmického prostoru a může usměrňovat cosi mezi vesmíry. A dozoruje a působí tady.
GF má pokyny od vesmírných sil, že s tím nemá bojovat a nemusí to primárně brát jako nepřátelskou sílu. Ostatně, to by nebylo ani v galaktických silách, s tímto bojovat.
Těžko říct, co se bude dít.

Je to tu velice zanícená hrůza, všechny původní koncepty jsou rozbité, původní mise je rozmetaná, veškerá funkční spolupráce je v tahu, korupce obsedala většinu, co cokoliv veřejně sdílí.
Takže původní plány jsou v čudu a nyní neví nikdo nic :-D
Fakt, hodil by se záblesk :-D

Rozhodně současné malé děti jsou oběti pro hození bestii do tlamy a záleží čistě jen na rodičích, v jak ne/zdemolovaném stavu dokážou dovést své potomky do dospělosti. Jestli tam dovedou člověka, nebo MK Ultra zrůdičku.
Samozřejmě záleží i na těch bytostech samotných, co jsou zač. Jestli jsou duchovní obři, zažívají extrémní útoky a jejich přežití se nedá garantovat. Jestli jsou duchovně mrňousi, jsou bez šancí, úplně bez šancí.

Doba je fakt perverzní a děsná.
Jak toto dopadne v lidské společnosti, těžko říct, kéž by to nějaká ta vyšší moc pročistila, nebo smetla z povrchu už komplet, hlavně ať se taková zrůdnost nenechá běžet dál.
Tak snad to ta nadvesmírná inteligence nějak rozmotá.
Planeta zůstává dimenzionálně nadále zachráněná, připadá mi v dobrém stavu, energiích, kultická vřídla se pročišťují a sílí, alespoň v oblastech, které vnímám, nejvíce tedy ty naše. Dokonce došlo i k pozitivnímu zesílení spolupráce kultických celků Česka a Slovenska, v těch čistých silách a zdá se to prospěšné. Že přeci jen, když se pomyslně chytneme za ruce, jsme odolnější proti dezintegračním náporům a pozitivní síly a průběhy mají navrch, mohou se tedy více věnovat „samy sobě“ a již není nutná ta věčná zoufalá obrana a boj, jak dřív.
Takže zatím vše směřuje spíš k vyřešení a vítězství, ale celá tato věc, co se tu děje, je nestandardní. V silách samotné Galaktické federace by to nebylo, pomáhají a ve vyšších patrech tomu šéfují vesmírné síly, v konečném výsledku samozřejmě kosmické vědomí Stvořitel a ještě v tom figuruje nějaká nadvesmírná inteligence, nebo program.
Kdyby to bylo málo složité :-D




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter