Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přeháňka
Autor: Calypso (Občasný) - publikováno 12.5.2003 (15:48:53)

              Je dusno. Kapky potu mu stékájí po opálených zádech a jemné dívčí prsty vyrývají do zad obrazce lásky. Plavovlasá dívka tiše sténá, z očí jí kanou slzy štěstí. Ve vzduchu je cítit bouře.

 

„Miluji Tě“ vyšlehlo jí z drobných rtíků.

„Já tebe taky“ zamumlal jí do vlasů

 

            Obloha měla temně olověný nádech. Ticho. Vše strnulo v napjatém očekávání, sama příroda čekala na příští minuty. Ztichly i hašteřivé sýkorky v jalovcovém houští. Tmavě černá hladina rybníka odrážela koruny stromů.  Dvojice odpočívala. Ona měla svou hebkou ruku  půvabně složenou na jeho hrudi a z přivřených očí jí  zářilo štěstí. Hladil jí po zlatavých vlasech a přemýšlel o ní.

            Na dívčina ňadra dopadly první veliké kapky deště. Chladily. Začali se oblékat, byli daleko od nejbližšího stavení. Po obloze sjel první blesk a na chvíli prozářil její modré oči. Podal jí ruku a pomohl vstát.

            Utíkali. Mokré oblečení se jim lepilo na nahá těla. Bylo cítit ozón. Nedaleko od nich vzplanul strom. Plameny olizovaly jeho kůru a sváděly boj s deštěm.

            Utíkali. Voda se valila ve velikých proudech po cestě a snažila se vyrvat ze země veškeré rostlinky, drobounké sedmikrásky, modré chrpy i trnité bodláčí. Po zádech jim stékalo bláto. Zablesklo se. Ukázal před sebe. Sytě červená střecha stavení se třpytila jak zrcadlo ve kterém se vzhlížela obloha.

            Otevřeli dveře. Ovanula je vůně čerstvě usušeného sena a nádech starých časů.  Kupka sena slibovala laskavé přijetí do své voňavé náruče a lákala načechranou,  usušenou luční trávou.Svlékla si halenku, bylo jí zima, přimkla se k němu a snažila se nasát jeho životní sílu. Klesli do voňavé postele a drželi za ruce.On přemýšlel o ní a ona přemýšlela o něm.

 

Přemýšlej také.

 

I já přemýšlím.

             

 



Poznámky k tomuto příspěvku
MZF (Občasný) - 12.5.2003 > Ve druhé větě máš dvakrát "mu" - nějak to nahraď. ...Hladina rybníka se leskla a odrážela koruny stromů, ukazovala jim jejich krásu... - tohle se mi moc nelíbí. Když už, tak bych to napsal jako dvě věty, takhle je v tom pomíjen význam vyjádření. Ale jinak píšeš krásně barvitě, čtivě, jen tak dál. Těším se na další výtvory.
Body: 3
<reagovat 
 Calypso (Občasný) - 13.5.2003 > MZF> Díky moc za připomínky.Mě to až tak dobré nepřipadá,původně to mělo být něco úplně jiného.Ale tak už to chodí.Rád vystihuju určitou atmosféru, mozna mi to i trochu jde,za to to ostatni stoji za starou belu.
<reagovat 
centaur (Občasný) - 12.5.2003 > měli kliku, že do nich nepraštil blesk, když běželi k tomu statku...
<reagovat 
 Calypso (Občasný) - 13.5.2003 > centaur> jojo o tom jsem přemýšlel, každy přeci potřebuje nekdy dobit (:>>>)
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 12.5.2003 > Hm. Hezké.
Body: 3
<reagovat 
 Calypso (Občasný) - 13.5.2003 > fungus2> hm, mohlo byt hezčí
<reagovat 
Lian (Občasný) - 13.5.2003 > Mohlo být hezčí, pravda:-) Když má někdo tričko, nemá  nahé tělo. Detail. A konec, ty naivní, přihlouplý věty bych úplně vyhodila. Popravdě jsem doufala, že se tam něco stane, a ono nic. Já bych do tý stodoly (který většinou červený střechy nemaj, prostě jen prkna, kdo by se s tím natíral?, stodoly jsou vždycky dřevěný, tašky nemívaj) uhodila bleskem a oba je v obětí zabila  Ale já jsem holt drasťák
Body: 3
<reagovat 
 Calypso (Občasný) - 14.5.2003 > Lian> mas recht,puvodne to melo byt o necem jinem,chtel jsem zabit jen ji,ale zase pak jsem si rekl proc nenapsat jen tak normalni scenku ze zivota.K tem poslednim vetam-kazdy jsme nejaky -me se tam libej,asi vec nazoru.Jinak mas pravdu je to jen takova pici....
(:>)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter