Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Staříkovi
Autor: Ema (Občasný) - publikováno 12.5.2003 (22:53:52), v časopise 8.6.2003
 

Pro Měsíc

1.4.2003

 

Oblázky v potoce z křišťálu,

Jako by hladil je příliv sám

A Měsíc ladí svou píšťalu,

Bude hrát lesním princeznám.

 

Pro tanec, rozmar něžných vil        

Zasklený ve svém žaláři,

Vlasy už zlehka postříbřil.

Pomoz mi, pomoz, hvězdáři!

 

Do noci zahraj, Měsíci!

Oblohu pro svět rozedni.

Ráno nech plouti v pramici

„Naděje umírá poslední!“



Poznámky k tomuto příspěvku
stefan (Občasný) - 13.5.2003 > Opravdu MOC, moc pekne..
neda se vytknout vubec nic.. ale ja bych asi ten posledni radek zmenil na "nadeji umrit posledni"
nejlepsi co jsem od tebe a posledni dobou vubec cetl. jasna 1 +..-)
Body: 5
<reagovat 
lindgren (Občasný) - 13.5.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 13.5.2003 > klasická čistá poezie jako za starých mistrů...
Body: 5
<reagovat 
stin (Občasný) - 12.5.2003 > Nádherné, mohu-li být tak smělý a zeptat se, jak dlouho píšete?
Děkuji..
Body: 5
<reagovat 
 Ema (Občasný) - 13.5.2003 > stin> no, smělý být můžeš, a můžeš mi klidně i tykat jestli chceš...:) ale asi tě trošku zklamu... Píšu tak  nějak od malička ale to byla taková ta jedna básnička ročně pro maminku k svátku a tak:))) pak jsem tak nějak začala před dvěma lety, ale to taky jen tak málo...takové ty citové výlevy, ale nějak se začít musí ne?:) a pak jsem objevila totem a tady byla ta motivace hodně velká a tak nějak i posun někam jinam takže jsem se začala víc zamýšlet, hledat neotřepané motivy a rýmy a prostě se víc snažit, ale básnička se mi povede - teda myslím taková, za kterou jsem tady pochválená - jen jednou za dlouhý čas. Není to moc časté:) spíš něco napíšu a líbí se to jen mně:))) ale moc mě potěšilo, že se někomu líbí. je to pro mě motivující. takže moc děkuju...
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 13.5.2003 > Předesílám, že se mi to líbí, ale přesto nelze pominout, že se trochu blíží klišé, ale to je dáno už tím skoropohádkovým námětem. Forma je ovšem velmi dobrá, až na ten poslední řádek. Já jsem původně chtěla navrhnout opravu na "Naděje zmírá poslední", ale ten stefanův návrh je rozhodně lepší. Byla by škoda to nechat nezměněné, protože jinak je rytmus básně naprosto dokonalý. Tohle je jediný rušivý prvek.
P.S. Přečetla jsem si tvoji poznámku ke stinovi a zaujala mne podobnost historie tvého psaní s mým. Začala jsem také psát po hodně, hodně dlouhé přestávce, až když jsem objevila Totem a zveřejnila tu některé své staré věci.
Takže ze solidarity a pro ten krásný rytmus...
Body: 5
<reagovat 
probably (Občasný) - 17.5.2003 > fajn
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 6.6.2003 > Na ty tvoje věci se vždycky těším!
Body: 5
<reagovat 
Ema (Občasný) - 6.6.2003 > :) děkuju...
<reagovat 
Rickenharp (Občasný) - 11.6.2003 > moc hezký....
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter