Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Ratman
Autor: Draculina (Občasný) - publikováno 15.5.2003 (00:40:06), v časopise 7.9.2003


hanibal kanibal (Občasný) - 16.5.2003 >

v jednom musim Dead Kennedys dat za pravdu: presne vystihl obsah textu H8 - bez toho aby tu muziku slysel nebo cetl texty - coz tedy mluvi za draculiny prace.

 

Ted trochu odbocim do historie black metalu. Prvni black metalova kapela, ktera se i sama tak pojmenovala byla VENOM a ti kluci meli od fasismu tak daleko jak Moskva od New York. To ze se nejake kreteni v Norsku pokusili o jiste spojeni black metalove hudby s nacistickou filosofii jeste neznamena ze kazda black kapela je pravicacka. Tohle hazeni vseho do jednoho pytle me prave pripadne vic fasisticke nez cely ten obraz.

 

K dilu: black metal nepotrebuje za kazdou cenu obraceny kriz nebo protikrestanske zamereni protoze hodne lidi v tomle zanru zastavaji jakousi paganistickou filosofii, pokud vite o cem mluvim. Paganismus jako takovy je 10.000 let stary a nema ani s fasismem nebo se skinheadama co delat.

 

To ze nejake debilove s vyholenou palici (snad i uvnitr) pouzivaji tuhle skratku pro co koliv neznamena ze kazdy kdo to pouziva musi byt stejnej nebo ma s tim neco spolecneho.

 

Pripadne me docela z cesty kdyz tady lidi mluvi o vecech o kterych nemaji nejmensi seinu a jeste navic neznaji ani historicke puvody ruznych slov, filosofii nebo muziky.

 

Jestli se tomu nekdo bude smat nebo ne muze autorce byt ukradene, v ramci stylu je to v pohode a prave draculina se sikovne vyhybala vyjetych cest a prapodivnych klise tohoto zanru

 

´nough said.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli hanibal kanibal
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter