Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
MMF
Autor: Cobain (Občasný) - publikováno 2.10.2000 (23:11:04), v časopise 5.10.2000
Velká banda tupých lidí zavítala do Prahy,
že prý ať to každý vidí, nebojí se ostrahy.
Najedli se, napojili, nakoupili dárky dětem,
do ulic se vyrojili, chtěli se bít s celým světem.
Policie z celé Prahy, dokonce i z okolí,
měla ubít tyhle vrahy, lidi jim to dovolí.
Zničili nám půlku města, no a jejich další štace,
vrhlo se vždy deset ze sta na americké restaurace.
V kontejnerech připraveny, měli kostky ze žuly,
výlohy jsou upraveny, nula pojde od nuly.
Transportéry, vodní děla, policie, slzný plyn,
provětraly jejich těla, slzy v očích, plno slin.
Začala se další válka, přímo v srdci Evropy,
z Itálie malá dálka, co se všechno natropí.
Tak když všechno rozbili a zničili i kůru stromů,
nasedli na kobyly a vydali se zpátky domů.
K zamyšlení tohle nutí, co se děje s lidskou rasou,
zda vyhladit tohle hnutí, prorážejíc zátarasou.



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 5.10.2000 > dobrý :)
<reagovat 
SShane (Občasný) - 5.10.2000 > Super!! S hodne vecma souhalsim...
Body: 5
<reagovat 
farišta (Občasný) - 5.10.2000 > oceňuji tvé rýmy, fakt mě to nutí uvažovat nad tím, zda ti to rýmování jde tak snadno (a proč mě ne :-)), jinak ale nemám moc rád takovouhle angažovanost, ikdyž na straně druhé je to spíš výjimečný jev, ale rozhodně nesouhlasím s černobílým názorem na demonstrace proti MMF.je to asi tím, že o tom moc nevím...
<reagovat 
lingvista () - 5.10.2000 > bracho,tys byl naprdnutej nejen trochu,co? ALE JINAK SUPER
<reagovat 
lingvista () - 5.10.2000 >
Body: 5
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 5.10.2000 > checht. Nechceš to zhudebnit? Já už pomalu slyším melodii - taková obdoba častušky... ale od toho jsou povolanější než já. Jinak narozdíl od Farišty se mi zdá, že nejde o zaujatost, ale o výčet toho, co se tady stalo...
líbí...
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 5.10.2000 > Naprosto s Tebou Cobaine souhlasím v názorech, které jsi prezentoval, ale takovéto básně také příliš nevyhledávám. Ovšem to nic nemění na tom, že většina věcí, které jsi zde popsal, jsou, žel, pravda...
<reagovat 
Čtenář - 6.10.2000 > Já tam byl. Stál jsem na druhé straně a vím toho dost o magnátech z MMF. Celý ten kongres byl jedna velká parodie na zasedání. Když Pan Wolfensohn přednášel o tom, jak opustil své skvělé místo a šel dělat šéfa SB proto, že se nemohl dívat na to, že 1.2 mld lidí žije pod hranicí 1 dolaru/den, dělalo se mi zle - už jen proto, že on sám je teď nejlépe placeným úředníkem na světě. V MMF a SB nikoho lidé nezajímají - jde o peníze na politiku vládců, kteří se bojí o svá místa a o také o nový nátěr zelených mozků a kožich šedých kancelářských krys... Stál jsem mezi policisty, vnímal jejich strach a slyšel, o čem si povídají. Ti jediní nebyli ničím vinni, jako není vinna ruka, která bije. Demonstranti mlátili okolo sebe proto, že jako malé děti cítí, že je něco špatně, ale nedokáží to vyjádřit - a tak se vztekají...cítím lítost nad lidmi z obou stran.
Jan Angelos
<reagovat 
Čtenář - 6.10.2000 > ...a to je asi to, co chtěl napsat touto básní.Že asi takhle "být proti" asi ne.Mě se osobně líbily pokojné ,ale sugestivní pochody.Kdyby takhle šli protestně,ale klidně všichni demonstranti,také by si jich všimli-a pozitivně a více lidí by to přivedlo k zamyšlení.Ale takhle,když rozbijí pár výloh, zraní policisti, kteří brání "klid", to se mi nelíbí.Myslím,že někteří se tam stejně byli jen vyřádit.
<reagovat 
kalais (Občasný) - 6.10.2000 > jde to z tebe nazory jsou i tak trochu ty mé..jo někteří chtěli jen rabovat
dobrá básnička ..jde to
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter