Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Májový výkřik
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 22.5.2003 (12:41:18)

 

Šli ruku v ruce podvečerem mezi rozkvetlými stromy. Míjeli jiné dvojice, více či méně k sobě přilepené.

Upřel na ni oči. “Líbíš se mi.”

Odpověděla mu plachým úsměvem.

“Díky. Ty mně taky.”

Vyšli na prostranství na vrcholu kopce.

 Slunce právě zapadalo, obloha se zbarvila dorůžova. Lavičky byly plné zamilovaných dvojic.

“Pojď, půjdeme si sednou kousek stranou, tady je moc lidí,” navrhl jí.

Nejistě přikývla.

Vedl ji na travnatý plácek, ukrytý zrakům kolemjdoucích za hustými keři.

Posadil se vedle ní a objal ji kolem ramen.

“Asi tě mám rád,” zašeptal jí do vlasů.

Přitiskla se k němu. Za růžovými keři se rýsovaly obrysy zdi a vrchol rozhledny.

Sklonil se k ní s pootevřenými rty.

"Lásko moje..."

Její reakce však byla nečekaná.

--

Křiku zpoza keřů nevěnovaly původně dvojice na lavičkách zvláštní pozornost. Zabývaly se něčím daleko příjemnějším.

“Nech mě, nech mě...Co si to dovoluješ?”

Zděšené ženské výkřiky se neodbytně opakovaly.

“Pomoc, pomoc, nech mě, nech mě!”

Posléze se několik mužů, jatých gentlemanským cítěním, zvedlo a běželo podívat, co se za keři děje.

“Nech mě, nech mě, pusť mě!” ječela dívka, schoulená do klubíčka v rohu travnatého plácku.

Opodál klečel muž se zděšeným výrazem ve tváři.

"Cos jí udělal, ty hajzle!”

“Já...já...nic...opravdu nic...,” bránil se muž zmateně.

Ale to už na něj začaly dopadat pěsti.

“Násilníku hnusnej! Zavolejte někdo policii!”

Ani se pořádně nestačil vzpamatovat, a na jeho rukou cvakla želízka.

To je ale pitomej první máj, pomyslel si, když se policejní vůz rozjížděl.



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 22.5.2003 > Ty mě taky. Přitiskla se k němu....a pak tohle? Pochybuju, je to značně nereálný, takhle by se nechoval nikdo, ani magor, ani střelená ženská. Nedává to smysl. :-)) Nezlob se, Oplatko, ale tohle bych napsala tak v 16ti, když jsme s kámoškou vybraly téma a povídku napsaly za 20 minut.:-) Je to šitý horkou jehlou. Neznámkuju.
<reagovat 
jelen (Občasný) - 22.5.2003 > Stane se
<reagovat 
sobek (Občasný) - 22.5.2003 > Může být hůř
Body: 3
<reagovat 
řetízek (Občasný) - 22.5.2003 > Řekne-li někdo jako vyznání "Asi tě mám rád", nic jiného si nezaslouží.
<reagovat 
Franta Lopata (Občasný) - 22.5.2003 >

 Je to jinak zajímavý nápad...to cením, tady všichni píšou pořád dokola stejné magořiny.

 Napsáno je to hůř...tak to zas mínus.

 A to, že jí řekl asi tě miluju...já bych taky začal řvát kdyby mně nějaká řekla, že mě ASI miluje...

 tak to vim a nebo nevim ne? :o))))


Body: 1
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 22.5.2003 > Franta Lopata> Jsme Borgové. Budete asimilováni. Veškerý odpor je marný... :-))))))
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 22.5.2003 > Buď je to Martino skutečný příběh a pak měl ten kluk fakt pech, nebo je moc škoda, že po těch pěstech těch chlápků nepokračuješ nějakým fikanějším dějem, začátek bezva, střed bezva, konec by chtěl podle mne ještě doladit...
<reagovat 
řetízek (Občasný) - 22.5.2003 > Kelly, jasně, on ji šeptal: "Já tě asimiluju" a ona se v něm nechtěla rozplynout...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.5.2003 > řetízek> V tom případě chápu, proč tak ječela... ale zas jeho jako kyborga by SNBáci tak snadno nepřemohli ;o))))
<reagovat 
 Franta Lopata (Občasný) - 23.5.2003 > Kelly>  Sakra ti borgové byli svině...tak bud ho miluju nebo ne...jaké furt asi :o))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.5.2003 > Franta Lopata> ano, Borgové jsou velmi sadistická rasa :-))))
<reagovat 
 Franta Lopata (Občasný) - 23.5.2003 > Kelly> V tom případě se snima odmítám kamarádit!
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.5.2003 > Franta Lopata> A dobře děláš, to není vhodná společnost pro slušné hochy!!! :-)))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 22.5.2003 > Podle mě je to nesmysl... a jazyk je občas dost těžkopádný, třeba "Zděšené ženské výkřiky se neodvytně opakovaly."
nebo "Posléze se několik mužů, jatých gentlemanským cítěním, zvedlo..."
Nelíbí se mi to, sorry.

<reagovat 
 Franta Lopata (Občasný) - 22.5.2003 > Kelly> 

 Proč nesmysl, pojď se mnou do parku, pujdem do křoví a já začnu řvát...:o) problém bude v tom, že přiběhnou holky s klukama a rozbijou mi hubu, že dělám v parku bordel


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 22.5.2003 > Franta Lopata> Fanoušku, přiběhnou grínpísáci, že plašíš drobnou zvěř a ptáci :-)))))
<reagovat 
 mefisto (Občasný) - 23.5.2003 > Kelly> dobrý, Kelly, za tuto poznámku Ti píšu tučnou 1
<reagovat 
čtenář Elminnster - 26.5.2003 > Hmm, Oplatko, těch "zděšených" tam bylo o dva moc,
konec taky trošku ufiknutej, souhlasím s Martinem.
Jinac to ale bylo pekny, a btw: ...tak ja te taky asi miluju... bylo zvoleno odbornou porotou (bylo nas pet) jako jeden z deseti nejblbejsich zpusobu sebevrazdy :-)
Body: 3
<reagovat 
albireo (Občasný) - 27.5.2003 >

Ono to nemusí být tak vycucané z prstu. Jedna kamarádka se kdysi bavívala tím, že když jen tak šla s nějakým klukem po ulici, začala zničehonic křičet "Pomóóóc, chce mě líbat!" (Mně to naštěstí nikdy neprovedla.)

Chudera, před 5 lety ji navzdory smyslu pro humor zajelo auto, tak to tady píšu jako vzpomínku. Mimochodem, také psávala básně, a ne špatné (i když ne pro mne). Ještě je mám schovaný.


Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter