Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Déšť
Autor: rabako (Občasný) - publikováno 24.5.2003 (16:18:30), v časopise 21.6.2003
Díváš se na plamen. Vodu v duchu

odmítáš. Ztracená čísla nových pocitů

nedávají smysl ani v trojčlence.

 

Měřím každou svoji částici. Z rubu

odečítám trpící kousky režné niti.

Na náboji nezáleží. Hořím i záporně.

 

Jdeme raději dál kolem záhonů

s bylinkami i plevelem. Nechceme tonout

v dešti z utržené bouřky. Roste jiným.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
barlach (Občasný) - 24.5.2003 > Obrazy se mi líbí. Moc. Ale celkově mě to tentokrát nějak zvlášť neoslovilo.
<reagovat 
afro (Občasný) - 24.5.2003 > Nejlepší je TROJČLENKA. :-)
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 25.5.2003 > Hořím i záporně. - úžasné, i ta utržená bouřka.
Čtu tě vážně s potěšením.
Body: 5
<reagovat 
Daen (Občasný) - 24.5.2003 > ...opravdu krásné obrazy.....např.: "nechceme tonout v dešti z utržené bouřky"..:-))) P.S.: ach to jaro...:-)))
Body: 5
<reagovat 
 Norik (Občasný) - 25.5.2003 > Daen> 

Jestli to PS patrilo mne, tak zacnu asi brzo mit takovej pocit, ze jsem o dost  jiny nez ostatni ctenari Totemu.

 Co vidis spatneho na dobrem slove k cloveku, v dnesnim , casto sobeckymi principy smerovanem, svete. zastavam nazor, ze cim pozitivneji nejen smyslyme, ale i o druhych mluvime, tim lepe nam bude na svete. mas li opacny nazor, prosim. K tomu memu presvedceni potri i zajem o pohledy oci, atp. nebot jak se rika, "oko, do duse okno".

Napriklad si nekdy zkus zajit mezi studentky a studenty vytvarnych umeni, a podivej se jim nenucene, ale pozorne do tvare, pak do oci. No, co vidis? Jake maji oci, pomines-li jejich barvu? Ja osobne jsem se setkal s nekolika vytvarniky(-icemi), a vzdy z jejich oci zarilo svetlo, radost, hloubka nebo jak bych ti ten pocit priblizil. Myslim si, ze v ocich lze proste nalezt skutecnou krasu cloveka.


<reagovat 
 Daen (Občasný) - 25.5.2003 > Norik> 

...to jsi špatně pochopil - ta poznámka s jarem nepatřila vůbec tobě (ale Rabako). A spíše nerozumím tvé poznámce! Já nevidím vůbec nic špatného na "dobrém slovu k člověku" - a žádný opačný názor nemám!!!! To světlo, radost, hloubka - září z každého, z každých očí - třeba jen jednou za život - ale pozor - někdy to umí skvěle hrát.

...no asi jsi mě opravdu špatně pochopil...

...já jaro zbožňuju, ale.......


<reagovat 
 Norik (Občasný) - 25.5.2003 > Daen> Jasna vec, jaro a podzim jsou velmi inspirativnimi rocnimi dobami. takze proti jaru nic nemam.
<reagovat 
rabako (Občasný) - 25.5.2003 > Daen> ale.... víme svoje... nebudeme to rozmazávat! :o)
<reagovat 
 Daen (Občasný) - 25.5.2003 > rabako> ...myslím, že už se to vysvětlilo...:-))
<reagovat 
AliciA (Občasný) - 25.5.2003 > Tlesk, tlesk! Opravdu skvělé !! ... Nejde těch jedniček dát víc? ;)
Body: 5
<reagovat 
rabako (Občasný) - 25.5.2003 > AliciA> bohužel. Nejde :o)))
<reagovat 
Selma (Občasný) - 25.5.2003 > Dlouho takhle pěkně nezapršelo.......
Body: 5
<reagovat 
Norik (Občasný) - 24.5.2003 > Pises to krasne, jako laik nevidim nikde chybu.
Musim ti rict, ze vzdavam hold tvemu umu,
kdyz ctu tve obrazy, co mluvi ti snad z duse,
co skicuje ti srdce jemne. Paklize neni tomu tak, a tva dila rostou na teoriichbasnicke tvorby, pak mi prijde tvuj zpusob interpretace az nadprirozeny. Ale krasny.
(PS: Jiste mas hluboke, jasne, jemne oci ze?)
Body: 5
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 24.5.2003 > Norik> hele, Norik se zamiloval ;))))))))
<reagovat 
 Norik (Občasný) - 24.5.2003 > Skafloc> Jses vedle jak ta jedle, prosim te. :>)
Kdybych si chtel nekdy s nejakou autorkou na Totemu neco zacit, nepouzil bych k tomu verejny prostor, ktery muze cist kazdy, nezda se ti?¨
Jen jsem se pokusil autorce zdelit sve dojmy z jejich praci, tot vse. Zajimalo by mne, proc si myslis, ze kdyz trochu pochvalim opacny pohlavi, ze mi musi jit o kompliment z lasky??? Skutecne nevim, co te k tomu vede...
Ale budiz, odpoustim ti tvou unahlenost. Protentokrat.
jen na okraj.Krome teto autorky skladam pochvaly casto i "marjance", jejiz prispevky taktez stoji za shlednuti. proste si myslim, ze kdyz se mi neco libi, mam pravo vyjadrit to.
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 25.5.2003 > Norik> Jejda, to abych se bal ;) Vzdyt to bylo mysleno s rezervou, takove to usklibnuti s mrnutim ;)
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 25.5.2003 >

super večička :)


Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 26.5.2003 > až na trpící kousky režné niti... proč zas trpějí, chudinky? se mi to zdá jakože navíc, vždyť by se to dalo vycítit ze zbytku... ale jinak dobrá práce! trojčlenka je svinstvo ;o)))
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 18.6.2003 > KV :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter