Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Rozpočítadlo z kolekce Slaboduchý hříčky
Autor: jelen (Občasný) - publikováno 26.5.2003 (22:12:03)
další ve sbírce>

Co se děje Agátě?

Visí doma na drátě.

A já taky visim.

Na vocase krysim.

Bác (Zde je možné přidat libovolné enyky benyky, popřípadě elce pelce dle vlastního vkusu.)



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Phex - 26.5.2003 > Jelene jdi do prdele,jsem rád,že tvoje popularita roste neb moje taky.Todle stojí za kus hadru kterim se uklízí hajzli,stejně jako všechny tvoje věci na tomto serveru ty mrzké hovado.Doufám,že všichni co Oldu Kopeckého a Jlena znáte je jebete po uších a jinak trápíte.Všem co to teď čtou sepnu stydký pysky sichrhajckou nebo přibiju koule k prkýnku,toto všem co znají Oldu nebo Jelena doporučuji vyzkoušet na nich jako prvních.
<reagovat 
čtenář Jana Matrková - 26.5.2003 > Jelene mile jsi mne prekvapil to bych do tve osoby nerekla ze dokaze vytvorit tolik krasnych veci jen tak dal
<reagovat 
čtenář Phex - 26.5.2003 > Moje působení již dosáhlo druhého stupně,moje studnice je nevyčerpatelná,jsem nezničtelný
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 26.5.2003 > čtenář> Seš chudák Oldo. Chudák chudák chudák, tralalala chudák. Chachacha cha chudáku chudáku chudáku. Chuchuchuchuchudáku.
<reagovat 
čtenář Phex - 26.5.2003 > Drž tlamu ty svině
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 26.5.2003 > čtenář> Těm, kdo to ještě neví bych asi měl sdělit, že ten, kdo se podepisuje jako čtenář Phex je ve skutečnosti přiteplenej (to neni sto pro jistý, na to se názory rozcházej) Olda Kopecký z Ústí nad Orlicí, momentálně ve druhém ročníku oboru OTŽP v Olomouci.
<reagovat 
jelen (Občasný) - 26.5.2003 > Jak to, že mam průměr 2,33, když tu mam jedničku a pětku, to by mělo být přece 2,5. Byl jsem okraden, pomóc.
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 26.5.2003 > No, myslím, žes měl pěkně slabou chvilku
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 26.5.2003 > čmelák> Ne, že bych chtěl polemizovat s tvou kritikou Čmeláku, ale co se ti na mém dílku nezdá? Verše? Vždyť jsou štěpné (oba dva). Rytmus? Je pravidelný jako švýcarský hodinky. Obsah? Nikdy jsem netvril, že tam nějaký je. Nebo ti připadá málo nevině morbidní? To je jedinej argument, kterej jsem ochotnej připustit. Nebo ti to prostě připadne jako kravina? Ale ona to je kravina, je to psaný jako kravina a měla to bejt kravina. No jak říkám, nechci polemizovat.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 27.5.2003 > jak se visí na krysím ocase??? :-))))
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 27.5.2003 > Kelly> 

Na vocase z krávy

neni tot to pravý.

 

Na krysím ocase se visí dost blbě, na krysím vocase už to jde líp. Jeden konec přivážeš na lustrhák a druhej konec dáš kolem krku, podkopneš stoličku vod piána a už visíš. Nezkoušej to. JELEN


<reagovat 
čmelák (Občasný) - 27.5.2003 > No kdybychom měli soutěžit o nevinou morbiditu, asi bych se nezúčastnil, to by mě asi nesedělo. Slabá chvilka – čas, kdy je člověk nekriticky nadšen z úplné ptákoviny.
Osobně by mě rozpočitadlo nevadilo, ale sraly mě ty keci „Zde je možné přidat libovolné enyky benyky, popřípadě elce pelce dle vlastního vkusu.“ Lepší by bylo přihodit ještě jednu sloku, protože takhle je to jako rozpočítávadlo docela na nic. Malý dítě si dokáže spočítat „na koho to padne“, ne? No a vtipný mi to taky nepřišlo, což byl zřejmě autorův hlavní záměr, i když trapný humor, a zejména Tele Tele doslova zbožňuju.
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 27.5.2003 > čmelák> Další sloka mě nenapadla, jinak bych jí tam přidal.
<reagovat 
Ripper (Občasný) - 27.5.2003 > Co je to za cholerika Phexe?! Je zralej na Bohnice!
Body: 5
<reagovat 
čtenář artemisia - 27.5.2003 > Drahý Jelene, jen doufám, že to budeš učit malé děti... Pak by to nemělo ten pravý půvab, kdy tě většina ženského příbuzenstva začne škrtit (na vocase vod krysy).

<reagovat 
Kelly (Občasný) - 27.5.2003 > to ale musela bejt KRYSA!!! s vocasem samej konec ;o))))
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 27.5.2003 > Kelly> Jeden konec je začátek. Doporučuju přivázat ten konec kde nebývá nic na lustrhák a ten konec, kde bývá normálně krysa přivázat okolo krku.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 27.5.2003 > jelen> Myslíš i s tou krysou? Jako že se zakousne a bude líp držet??? :-))))
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 26.5.2003 > ...bác, bác, bác,
mouchu plác,
tebe bouchnu do hlavy,
už mě to tu nebaví,
ne-be-pek-lo-zem
ty-vy-pad-ni-ven!

Udělala jsem ti z toho rozpočítadlo, nevadí?
Body: 5
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 26.5.2003 > Naty> Nevadí, naopak jsem velmi potěšen, obzvlášť verš Bác, bác, bác- mouchu do hlavy plác považuju za jeden z nejzdařilejších v rámci rozpočitadlového žánru. Můžeme je spojit dohromady a publikovat to, jako společné dílo. Pokud tě teda takhle drzá nabídka neurazí.
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 27.5.2003 > jelen> Naopak. Já jsem pro každou blbinu, která není hnusná a sprostá. Čili, bylo by mi ctí, potěšením, národním svátkem a prvomájovým průvodem.
Navíc mě to inspirovalo k podobnému úletu, sice v jiné rovině, ale podobně ujetému. Jestli seberu odvahu, tak to sem taky dám. Občas není nad praštěné odlehčení.
<reagovat 
Kvičislava Doudová (Občasný) - 7.10.2003 >

Začal jsi velmi dobře, vidím, že chápeš, kudy se moderní poezie ubírá. K naprosté dokonalosti však doporučuji druhou polovinu tohoto skvostu mírně upravit:

 

 

Co se děje Agátě?

Visí doma na drátě.

Než se poldů dovolá,

stane se z ní mrtvola.

 

 

Dávám pět bodíků, doporučuji se a večer to přečtu manželovi (teda jako Kvíčovi Doudovi).


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 2.2.2009 >
Body: 5
<reagovat 
jaši2 (Občasný) - 11.3.2011 > diky. pekne hrave. podla mna, je to plnohodnotna poezia. a nenasilne. co ja velmi ocenujem. poezia by si mala rasit sama, a nie ju tlacit jak nezralu beznadejnu vyrazku.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 3 5 6 (8) 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter