Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Záře zdroje VšehoJediného aneb věčně klidný Pozorovatel
Autor: romann (Občasný) - publikováno 29.5.2003 (10:41:25)
 

Vše se odehrávalo v takovém klidu, jako bych ani meditaci neprožíval. Síla božského pocitu se projevovala hlavně hloubkou vnímání, ale tentokrát jakoby v bezdějovosti. Celé mé bytí se stáhlo do jednoho věčně klidného obrazu, ve kterém už nebyla potřeba ničeho dalšího prožívat ani vnímat, či nějak složitě zkoumat.  Jediné co mě ještě zajímalo bylo věčně a absolutně nedefinovatelné Ticho, vědomím uchopitelné pouze přes „To, co Je“. To jediné jsem v té „hloubce Ticha“ prožíval. Toto stále hlubší Prázdno za tichem Bytí.

Jen občas jsem si něco uvědomil - Vše je vibrací Ticha a naopak. Ono vše rozvibrovává a je jeho součástí, toho věčně skrytého neměnného pozorovatele za všemi pozorovateli všech vědomí veškerého Stvoření. Toť Alfa & Omega.

Amen…………………………………………………………………………………………………

 

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář coda - 29.5.2003 > Odysseova loď vplouvá s a pod jeho velením řízeně do Charibdy. "Nashledanou, ošklivý světe", volá ještě Odysseus " již se nebudu nikam trmácet, loď jede jako po másle.Kdo sem dal ten ošklivý suchý strom, málem se mi zachytil za oděv". ..Plomp...
Konec příběhu:-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 29.5.2003 > Jak tě už delší dobu pozoruju, neúčastnil ses odsouzení a ukřižování Krista? Nebyl jsi také mezi inkvizitory? Opakuju, ten článek napsal Miloš, ale nemá chuť zde slyšet řeči od lidí, kteří Boha nikdy v sobě nepoznali. Lidé mluví do všeho, nejen do politiky a fotbalu, i do Boha, aniž mají sebemenší zkušenosti :-((
<reagovat 
čtenář coda - 30.5.2003 > :-)Já vím, umím číst a včera jsem s Milošem mluvil.Snad nikoho nekřižuji, jen archetypy a obrazy mi vyskakují, s boží pomocí. S těmi zkušenostmi je to složitější a nedá se to zevšeobecňovat.
<reagovat 
čtenář Miloš - 30.5.2003 > A podle čeho rozeznáváš, co tě napadá s Boží pomocí a skutečně tak jest, a co si jen přeje slyšet tvé lidské ego, aby se utvrdilo ve své opodstatněnosti??? Nebo už jsi ho celé přetransformoval, jako Kristus??
<reagovat 
romann (Občasný) - 30.5.2003 > ono už je naprosto chybné meditaci kritizovat. Pokud bylo napojení na božské, je režie taková, jaká má být. A pak, podle ovoce suď strom. Na Milošovi je vidět, kdo je v jeho těle pánem a to ještě těžko budete vnímat jeho božský pocit! Vždyt v něm bývá občas víc božského než lidského!
<reagovat 
čtenář coda - 30.5.2003 > :-)Mojí nové vnitřní z holubice duchovní animy otec Otec, teď můj vlastně tchán a zároveň moje vlastní nejvyšší část, mi to takhle radí. Stvrzenku mi ale na to nedají. Otec je nejvyšší společné lidské vědomí, nad ním jen Duch, mého syna s mojí animou dědeček.A dědeček s Otcem říkají, že si tam nenechají pobíhat kdekoho, kdo za sebe v umělém opojení neručí a mohl by udělat nepořádek v dílně, zvlášť egoisty s kukačkovitým syndromem :-). Ale dá se tam slušnou laskavou cestou dojít,odysseovou,širokým mořem nevědomí, tou která postupně ,a poctivě od spodu transformuje. Je to trochu jinde, ještě kus za endorfinovýma mžitkama:-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 30.5.2003 > a tak je Jich optej, proc tedy mame tak silne nazorove rozdily, kdyz vsichni tri uzivame komunikaci s Nimi. Vzdyt Oni nam doporucuji ty latky, i ty meditace, Sami je vedou... podobne postupovali indičtí svatí muži ve védách, brali sómu, to ví každý, Křesťané alkohol, to ví také každý. Je to divné, s kým se to bavíš a proč ti tohle říkají, i když často přizpůsobují odpovědi - nikoliv procesy tomu, co člověk přijímá a to je asi tvůj případ. Hele, Oni mi to diktují!
<reagovat 
čtenář coda - 30.5.2003 > Tobě co diktuje přes hradbu uličníků, to musí být jedině zázrak:-). Přes ně a jejich hlasitost tak nějakej hérec Marvan nebo spíš Lábus :-)přestrojenej za ježíška.
<reagovat 
romann (Občasný) - 30.5.2003 > vyloženě kecáš, Lábus to být nemůže, na to prostě nemá inteligenci, kterou v komunikaci či meditaci prožívám. To ses prozradil. Cody má nakonec pravdu, ne nadarmo se v bibli píše- Mt 7,6 Nedávejte svaté věci psům a neházejte své perly před svině, aby je snad svýma nohama nepošlapaly, neotočily se a neroztrhaly vás."
<reagovat 
romann (Občasný) - 30.5.2003 > Ale jak bychom, CODY, sehnali ty lidi, co máme, třeba Petra? a co říkáš této?
http://www.totem.cz/enda.php?fBShowOpi=1&a=37629&c=0&ao=
Zkrátka je to jako za doby Krista, nakonec můžeme být rádi, že nás nepopraví či neupálí jako ve středověku.
<reagovat 
čtenář Miloš - 30.5.2003 > No jo Romane, ale ty k tomu zatracení burcuješ na koho narazíš. Není v tom příliš sebedesktukce a vyžívání se v ubohosti? Je asi fakt cos kdysi říkal: "Lidi rádi utíkají od Boha k dáblu". A vlastně i před nejistým poznáváním do tuposti a prázdných zvyků, než aby přijali vnitřní prázdnotu Ega a více se otevřeli. Ale konec konců vše vychází z téhož a proti gustu žádný dišputát.-)
CO píše Cody se mi líbí, ani by mi nemusela lichotit.-)
Tak příjemně a přátelsky laděných příspěvku se neobjevuje na netu ani 1 ze 100 a rok jsem o takový ani nezavadil, ale taky se tomu blázinci radši vyhybám.-ú) Vše jde prožívat přímo, jak jen člověk ve Svém Srdic dovolí, tak nač se omezovat jen na slova navíc v uni-odosobněném stylu schovaný za monitorem, už oči nám dost zkeslují pohled na svět vnitřním citem...M... SBohem staří válečníci.-)
<reagovat 
čtenář Martina - 30.5.2003 > Zcela souhlasím s Cody, myslím, že to velmi dobře vystihla a vyjádřila. :O))
Miloš myslím velmi dobře vystihl tvůj přístup romanne!
<reagovat 
čtenář coda - 2.6.2003 > Mne zase z bible napadlo "Umyjte si nohy,a, pokorní jak holubice a bystří jako hadi".Plně se otevřít nevědomí je riziko pro vlastní psyché plnící zde nějaký úkol, i ve spojením s vyhýbání se blázinci, který může být varováním, tak to je to ve víru charybdy.
Ještě snad že zloděj prý nechodí do ovčína ve dne a předními dveřmi, ale ovčín je v stejně v rozvalinách a plaché ovce se rozprchnou, když bača pije mnoho medoviny
<reagovat 
romann (Občasný) - 2.6.2003 > Jenže si Coda neuvědomuješ, že jsme s Milošem daleko víc odevzdaní Bohu než ty, takže tvoje starosti jsou liché. Ptal jsem se božských sil, nejsme na tom tak špatně, jak si myslíš, proces proměny probíhá podle vůle Boha, bude ještě dlouhý, ale to u každého.
<reagovat 
ONN (Občasný) - 2.6.2003 > ÓM TAT SAT! Štastny ať jsou všechny bytosti vesmíru!Zdravím channelisty, alchymisty a všechny další isty a istky zde přítomné!

Už dlouho jsem se nepodíval, co dělá na internetu Roman Palka a jeho oddaní i odtažití průvodci a tak jsem si dnes, jak je mým oblíbeným každodenním zvykem při "odpočinku na klosetu", vytiskl sebou do kabinky dva poslední články autora romann a v poklidu je přečetl doufajíc, že snad objevím nějaké skutečné změny a posuny v onom jinak zajisté stále progresivním vývoji a transformacích všech přítomných. Přiznávám raději hned, že můj chabý duchovní zrak nic takového neobjevil, a já už si chtěl zas postesknout, že mi nadále zůstává vše utajeno a mé osvícení se opět odkládá, když v tom jsem si všiml jedné věci, kterou vám prozradím až na konec této reakce a mnou to projelo jako blesk: "Jak z čistého nebe když šlehne mocná záře, zažil jsem okamžik obravského propadu, ze kterého jsem v zápětí vylétl až k božské extázi nejvyšší dimenze. Opravdu úžasně božské!!! Dneska jsem konečně pochopil, k čemu bylo dobré se s Palkou a jeho učením seznámit, dnes dospělo vše ke svému završení a já jsem nucen přiznat Ti, Romane, obrovské plus a tvému učení, zvláště pak zmíněným posledním dvěma článkům vzdát hold všech holdů... No, abych to už zkrátil, když jsem se pohodlně usazoval na "meditační prkénko" a nedočkavě se začetl, zapomněl jsem zkontrolovat, zda je v zásobníku dostatek toaletního papíru... Ano ;o) tušíte správně. Nebyl tam ani útržek, dokonce ani útržíček. Nu co, již jen opravdu telegraficky. Neváhal jsem znectít svatá slova božských sil a vcelku promptně po muchlající úpravě kříďáku z leaserovky jsem si těmi texty vytřel pr..l! Díky ti, ó mocný, za tvá slova, dnes mě naplnila uspokojením a došla svého významu a důležitosti. Příčina dosáhla svého důsledku. Kauzalita je pokořena. Náš magický účet je srovnán.

Mějte se a buďte štastní,
Roman Homola
Body: 5
<reagovat 
romann (Občasný) - 2.6.2003 > Ale já jsem to nepsal, jen jsem to vystavil a vůbec s nedivím Milošovi, že se sem nehrne, Reakce tzv.duchovních lidí nestojí za to. Také to zabalím, v ezoterice je nejlíp.
<reagovat 
čtenář tms - 4.6.2003 > zajímavé, jak je tento úryvek v přímém rozporu se vším, co jsi ty romane o tichu hlásal a se všemi se hádal, jak je to s tím tichem špatně... a najednou je vše vibrací ticha, pozorovatel za všemi pozorovateli...no comment.
<reagovat 
čtenář coda - 4.6.2003 > Jen doufám že nepíšu ze zášti a nechci si vyrovnávat účty, to bych nerad. Je to snad hra o pravdu
<reagovat 
romann (Občasný) - 5.6.2003 > tms - já netvrdím, že vím všechno, ale poučím se rád. Rozhodně to není snadné... jak to Je.
<reagovat 
čtenář tms - 5.6.2003 > no ale ono je tohle docela zádsadní, protože spoustu lidí na různých serverech jsi za stejná slova jako jsou obsažená v tomto úryvku kritizoval..jak to mají všechno špatně a jak nic nechápou, jak kamsi utíkají atd..vlastně z tohoto vždy vznikala velká část svárů..jejich duchovno o tichu versus tvá kritika jejich duchovna o tichu...a teď najednou.... pokud ti ani tohle nic neukáže, pak adieu.
<reagovat 
romann (Občasný) - 9.6.2003 > ale nemysli, že je to jen o tichu. Ted jsem měl 7hodinovou 52.meditaci a to byl takový děj, až se mi hlava zamotala. Ukazovali mi, jak Bůh generuje tenhle virtuální svět, jak utváří rámec našich osudů. TEDY ERGO KLADÍVKO, TICHO A DĚJ EXISTUJÍ SOUČASNĚ! VŠE JE MAJETKEM BOHA!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter