Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pohádka o tom, jak si Joe zapálil svý ranní havana
Autor: jelen (Občasný) - publikováno 2.6.2003 (08:41:50)

     Milé děti, budu vám vyprávět na dobrou noc pohádku o tom, jak si Joe zapálil svý ranní havana.

     Joe se probudil, posadil se ve svojí posteli a pravil: "Když si po ránu nezapálim svý havana, tak jsem pak celej den jako staženej z kůže." No a potom si zapálil svý havana.

     A to je milé děti konec pohádky. Dobrou noc.



Poznámky k tomuto příspěvku
MZF (Občasný) - 2.6.2003 > Má to hlavu i patu. Dobře jsi to ukončil, ale mám takovou obavu, že bych u toho asi neusnul... Zoufale málo.
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 2.6.2003 > MZF> Hmmm, řikam si, jestli to náhodou neni schválně, jestli to náhodou neni ta poenta.
<reagovat 
 MZF (Občasný) - 2.6.2003 > jelen> Jasně, ale jelene, ty máš na víc. Pojeleň se!
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 2.6.2003 > MZF> 

Jejda, díky za důvěru, ale seš vedle, jak ta jedle, tohle je moje labutí píseň.


<reagovat 
Čtenář - 2.6.2003 > slabota
<reagovat 
Venuše (Občasný) - 3.6.2003 > pro pohádky mám slabost, ale tohle? Nic moc...
<reagovat 
čtenář Leilaneia - 3.6.2003 > Asi si tady někdo dělá legraci,ne?
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 4.6.2003 > a voni ho z tý kůže nestáhnou???? ;o))))
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 4.6.2003 > Kelly> Ale stáhnou, ještě před obědem, indiáni, ale to už je milé děti jiná pohádka. O tom, jak Joea stáhli indiáni z kůže.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 4.6.2003 > já chci pokračování!!!! :-)))))
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 4.6.2003 > Kelly> 

Tak dobrá Kelly, vidím, že ještě nespinkáš a tak ti budu vyprávět pohádku o tom, jak Joea indiáni stáhli z kůže.

To takhle jednou před obědem chytli Joea indiáni, a tak dlouho ho stahovali z kůže, až byl Joe dočista staženej.

A tím končí, milá Kelly pohádka o Joeovi, budiž mu země lehká. Tak a teď už pěkně spinkej, stejně jako určitě spinká ten indiánskej náčelník, kterej si z Joeový kůže udělal nafukovací matraci.


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 4.6.2003 > matrace :-))))
Kellušku je težké uspat, ona je energetická ;o))) není Joeovi bez kůže zima???
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 4.6.2003 > Kelly> Neni, protože je mrtvej. Neumřel hned po stažení, asi až za půl hodiny.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 4.6.2003 > Tak to už mu zima není a já můžu klidně usnout. :-)))
<reagovat 
RottingZERO (Občasný) - 2.7.2004 >

Tak už si to zapálí?


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter