Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Casta
Autor: kyby (Občasný) - publikováno 3.6.2003 (19:32:59), v časopise 6.4.2004


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Draculina - 3.6.2003 > Je to paradni 1 *****
Body: 5
<reagovat 
sédy (Občasný) - 3.6.2003 > uzasny oci
Body: 5
<reagovat 
Nomik (Občasný) - 3.6.2003 >

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

cim je to delany? digit?


Body: 5
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 3.6.2003 > neni co resit:o)
Body: 5
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 4.6.2003 > a todle prodavaji armenci na popolu              at zije kíč
<reagovat 
Gerhard (Občasný) - 4.6.2003 > Překrásný...oči, vlasy i smyslnost upřeného pohledu...
malinko mě ruší chybějící křivka mezi kořenem a koncem nosu...
Body: 5
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 4.6.2003 > bloody hell to je kočka...*+++++
Body: 5
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 4.6.2003 > bloody hell to je kočka...*+++++
<reagovat 
Lian (Občasný) - 4.6.2003 > Jo jo....
Body: 5
<reagovat 
liiloo (Občasný) - 5.6.2003 > noo me to pripomina ty trapne osusky s nahyma zenskyma co prodavaji na trznici vietnamci...
<reagovat 
Xam (Občasný) - 6.6.2003 > Ta křivka nosu není úplná, podobný obrázky člověk vážně najde na osuškách u moře, ale já bych to nakreslit nesvedla :)))
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 6.6.2003 > kýč!! a ještě k tomu jak prase!!!
<reagovat 
rell (Občasný) - 10.6.2003 > ..možná kýč,ale dobře provedené...
Body: 5
<reagovat 
Xam (Občasný) - 10.6.2003 > Ještě jedna poznámka. Umíš užasně vykreslit vlasy - to je Tvoje velké plus!!!
<reagovat 
onoseto (Občasný) - 8.4.2004 > 5-
Body: 5
<reagovat 
čtenář Darf - 15.4.2004 > Chtělo by to dopilovat detaily na krku a ten nosík (je i příliš ostře zužený kořen nosu), ale myslím si že jinak to je moc dobře udělané. Kéž bych už uměl takhle pracovat i já.
<reagovat 
kyby (Občasný) - 10.6.2003 >

No, u moře jsem nebyl, tak se nebudu hádat. Já jsem prostě kreslil portrét, jak nejlépe jsem svedl. Jestli je to kýč, tak se obraťte na tu paní, že má moc kýčovitý obličej :-)

Jinak děkuji za hodnocení, jen by mne zajímalo, co si představuje člověk pod slovem "kýč", když ho použije... Obličeje sem opravdu dávat radši nebudu, není tu srovnání s předlohou.  


<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 18.6.2003 > kyby> 

    (1) Kýč zobrazuje [popisuje] objekty nebo témata, které jsou všeobecně považovány za krásné [zajímavé] anebo které mají jasný emocionální [poznávací] náboj.

    (2) Tyto objekty a témata musejí být okamžitě identifikovatelné [srozumitelné].

    (3) Kýč substantivně [podstatně] neobohacuje asociace spojené s tématem.


<reagovat 
 kyby (Občasný) - 23.6.2003 > LIPIKO> 

Hm, jdeš na to vědecky. Je třeba o umění hooodně číst - třeba něco od pana Kulky... Pak tomu člověk opravdu rozumí a nikdo si na něj s "kýčem" nepřijde :-)

IMHO to je blbost, neexistuje všeobecný "kýč". Vždy je to subjektivní pocit toho, kdo se na obraz dívá. Ten, kdo se snaží vymýšlet škatulky a pravidla v umění, je buď hodně znuděný nebo chce být něčím zajímavý anebo neumí kreslit a štve ho to.

 


<reagovat 
 čtenář iva - 3.3.2006 > LIPIKO> jestli je to kýč, tak miluju kýče. miluju západy slunce a pampelišky a taky obrazy od z. hajného a hudbu od enyi. jestli je to kýč, je mi to jedno. buď se mi to líbí nebo nelíbí. tento portrét se mi líbí!
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 24.6.2003 > kyby> to neni z me hlavy, to sem ti nasla na netu
<reagovat 
 kyby (Občasný) - 24.6.2003 > LIPIKO> To mi je jasný, to je "definice" kýče pana Kulky. O to víc mě zaráží, že cituješ něco, aniž bys o tom něco věděla. V mém názoru na věc si mě jen podpořila. Nechám toho, už mne to unavuje...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter