Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
" 608 612 047 "
Autor: Hanele (Občasný) - publikováno 20.6.2003 (16:12:07)

Jsem pozvánkou tichého snu 

něžností smrtelných

Jsem pozvánkou

tváře pobledlé

 

Jsem pozvánkou, jenž do koutku

oka Ti usedla

SLZAVÁ

 

Jsem pozvánkou na dně láhve

Jsem pozvánkou razítka dětského

 

Jsem pozvánkou, jenž nenašla

ADRESÁTA 

 

undefined

                                             



Poznámky k tomuto příspěvku
lindgren (Občasný) - 20.6.2003 > *** (přestože se pozvánka objevuje, na můj vkus, až přílišně).
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 20.6.2003 > lindgren> Diky ,ale ... NEPOCHOPUJI  :))Jen pockej "zajici" odchytim si te na pokecu _:)))
<reagovat 
Adina (Občasný) - 20.6.2003 > Krásný. Takový jemný.
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 22.6.2003 > Adina> 

Dekuji :)

 


<reagovat 
Gerhard (Občasný) - 20.6.2003 > S jemnocitem vydechnuté...prostě krásné!
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 22.6.2003 > Gerhard> Dekuji :)
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 20.6.2003 > Těch pozvánek je tam opravdu podle mne moc. I kdybys je až na dvě vypustila, neztratilo by to smysl a řekla bych, že by to znělo lépe.
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 22.6.2003 > Naty> Dekuji za nazor , je jich tam moc, ma to svuj vyznam ....Zvlast kdyz nalehave hledas adresata :))
<reagovat 
stefan (Občasný) - 20.6.2003 > return to sender??_) nehlede k tomu, ze ta neznost smrtelnych mas nejak byt v protikladu s neneznosti nesmrtelnych??_)
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 22.6.2003 > stefan> Dost mozna ... Kdo vi  ... Jsem pozvankou ticheho snu ... Neznosti smrtelnych ... Dekuji za nazor  :)
<reagovat 
Mari (Občasný) - 22.6.2003 > Pěkné, na té fotce seš ty?
Body: 5
<reagovat 
Mari (Občasný) - 22.6.2003 > Jestli jo, tak fakt nevím, která seš.......
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 23.6.2003 > Mari> No jsem ...Neprekvapuje me ,ze nevis ... Ja bych te taky nepoznala nebyt tvych fotek , na ktere jsem mrkla a Verci :)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 23.6.2003 > to má být jako seznamka???? :o(((
<reagovat 
řetízek (Občasný) - 24.6.2003 > pořád lepší než být nezván....
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 29.6.2003 > řetízek> Kdepak ses schovaval ....Tolik slov jsem k tobe vyslala a ani jedina odpoved ...Ze by komunikacni chyba ?
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 23.6.2003 > hezký
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 29.6.2003 > mefisto> 

Dekuji :)

 


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 30.6.2003 > Tvoje metafory jsou na mě asi příliš hloubkové... ;o)))
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 2.7.2003 > Náderná slova, jemňoučká jak pavučinka...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 2.7.2003 >
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 2.7.2003 >
<reagovat 
barlach (Občasný) - 2.7.2003 > Mohu hodnotit jedním slovem? Ano? Tak tedy : KRÁSNÉ!
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 3.7.2003 > barlach>  Dekuji moc
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 2.7.2003 > rád se sem ještě někdy mrknu... :o)
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 3.7.2003 > hubert> Ahoj Tatuldo :) Mas u me vroubek ,z jsi mi neukazal driv tve rozkosne ditatko :) Dekuji za tvüj nazor :)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 9.7.2003 > Hanele> ahoj! :o))
já se náhodou s díťátkem moc rád chlubim... :o)
tady mám fůru jeho fotek:

Fotočky


i z křtin a tak... :o)))

<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 11.7.2003 > hubert> Dekuji MOOOC !!! Udelal si mi ohromnou radost !!!Roztomile ditatko :) Tatuldo :)
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 31.8.2003 > zase jsem sem nahlídnul, tahle věc je fakt asi jedna z nejhezčích, jestli to nedělá ta fotka? :o)
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 2.9.2003 > hubert> Fotka je jen fotka ... :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter