Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ztracené klíče
Autor: romann (Občasný) - publikováno 24.6.2003 (12:58:25)
 

Chtěl jsem odjet, ale klíče od auta byly pryč, to byl nepříjemný začátek dovolené! Chvíli jsem je marně hledal, ale nemělo to cenu, v rukou jsem je měl před čtyřmi dny. Intuice mi řekla – ty bys dlouho hledal. Napadlo mě zavolat osvědčené jasnovidce. Už několikrát mi v podobných případech pomohla. Kdysi mi volala s pláčem dcera z chaty, že jí na zahrádce uteklo morče a nemůže ho najít. Jasnovidka zjistila, že je zalezlé mezi chatu a cosi. Jak se brzy ukázalo, to „cosi“ byla stará psí bouda. Podobně mi také nalezla ztracený měřicí přístroj.

Zavolal jsem jí i tentokrát a po několika vteřinách řekla, že jsou klíče buď mezi čisticími prostředky, nebo nahoře ve skříni dcery. To se stalo už dříve, že uvedla dvě možnosti. Bylo mi to ale divné, do těch míst bych klíče nikdy nedal. Ve skříni jsem dceři nikdy nehrabal, navíc už rok u nás nebylí. Přesto jsem se do ní pustil nejdřív. Jaké bylo moje překvapení, když jsem tam klíče uprostřed šatstva našel! Zbývala otázka, proč se to vlastně stalo. Odpověď jsem zjistil už sám, vždyť jsem umění jasnovidnosti sám učil. Je to ukázka, že božské opravdu může vše a také to dělá. Jak je možné, že jasnovidectví opravdu funguje? Prostě funguje, není problém se ho naučit a vyzkoušet to.


Poznámky k tomuto příspěvku
ONN (Občasný) - 24.6.2003 > Ale, ale? :o) Už zase sháníš nové maso? ;o) Démoni si žádají čerstvou krev?

K článku: Ano, jasnovidectví může i fungovat a je možné se ho i začít učit a rozvíjet.

Nechápu ovšem, jak se může člověk, který se sotva naučil jezdit na tříkolce, chvásat tím, že dříve učil lidi pilotovat letadlo? To mi vysvětli.
Body: 1
<reagovat 
ONN (Občasný) - 24.6.2003 > A JE3TĚ OFF-TOPIC, Slyšel jsem, že už zase smíš na Spirálu a co víc, že už máš ve frontě zařazený článek. O čem bude?
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.6.2003 > to aby nebyl ONN. Jasnovidectví jsem už naučil přes sto lidí. Já přece nikoho nesháním, jen popisuju své zážitky. Paní Kludská také jako kartářka v několika knihách sepsala své zkušenosti, třeba jak k ní přišel ten policajt a říkal, že jí vůbec nevěří, ale že když nenajde svou ztracenou pistoli, tak ho vyhodí od policie. Ona jemu řekla, že ji jeho syn právě ukazuje ve škole. Druhý den ji přinesl pugét :-))
Na spirále mi uveřejní článek Kdo jsme http://www.totem.cz/enda.php?a=38901 a možná i tenhle. Když však vidím takovéhle reakce, divím se sobě, že se na to nevykašlu. Mám rozepsaný ještě třetí, o sobě, jmenuje se Apoplexor
<reagovat 
 ONN (Občasný) - 24.6.2003 > romann> cit.: "...divím se sám sobě, že se na to nevykašlu."

:oD Che che, ty ale hezky pateticky plácáš. :oD Proč předstíráš? Jde ti přece o nové lidi do skupiny. Potřebuješ neokoukané ksichtíky, kontakt s lačnými důvěřivci a také trochu tohu obdivu a poplácání po zádech. Proč už si to nepřiznáš? :oD

A paní Kludská? To je šarlatánka k pohledání, vždyť přelstila i channelingového inspektora, mistra jasnovidectví a již, poovažte, více než polovičního stále-božsko-extatika :oD

Hezký zbytek dne, R.

P.S. Držím palce a jsem zvědav, jaké budou reakce lidí na Spirále (slibuji, že já se zdržím). A pokud budou hodně zlé, tak přeji pevné nervy a ostrý zrak. Pasti totiž číhají především tam, kde je nečekáme!!! ;o)
<reagovat 
moonlight (Občasný) - 24.6.2003 > Fíííha, ONN tě nějak důvěrně zná Romane :)) ONN> Trochu se prosím mírni ve svých výpadech.
<reagovat 
romann (Občasný) - 25.6.2003 > ONN kecá, nejde mi o nové členy, na totemu jsem už tolik let, že vím, že tu nikoho zajímavého už nenajdu. Ale Oni se i beze mne postarají,aby ke mě přišli ti praví jako moonlight. Na netu mám věci na tolika místech! Zajímavá zkušenost- kdo za něco stál, ozval se mi ale nikdy se mnou nediskutoval...
A potřebu obdivu? To na netu neplatí, tady ti každý spíš nadává, mě nikdo nechválil... A důvěřivce zaháním, beru jen superosobnosti, kteří vydrží nápor Boha!
A proč by Kludská měla být šarlatánka? Vždyť to nic není, umí to kdekdo. Sumasumárum, my si rozumět nebudem, jak koukám na tvůj obrázek, ani se nedivím. A na spirále mám asi stále bloklé IP, tak bohužel...
<reagovat 
melront (Občasný) - 27.10.2003 > Jen by me zajimalo, jak se da jasno videctvi naucit. Je to jen o vnimani znameni, co jinak prehlizime ?
Body: 2
<reagovat 
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > Vis jak ja hledam "klice"?. Mam povesenou jehlu na delsi niti. Je to jako hra, prihoriva, hori...Kdyz se blizim ke "klicum", zacne se mi jehla tocit do kolecka a cim jsem jim bliz, tim vic se toci...:-). Trva to malicko dele, da se to naucit pomerne rychle...
Body: 5
<reagovat 
romann (Občasný) - 18.2.2005 > melronte, dá se to naučit- já na tom byl původně tak špatně, že ani kyvadlo mi nekývalo :-) Ale není to pro každého, hrozí otevření třinácté komnaty a kdo ví, co v ní je? Další příklad je na http://www.totem.cz/enda1.php?a=86589
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter