Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelingové začátky Lady
Autor: romann (Občasný) - publikováno 3.7.2003 (09:21:50)
 

Na čem bych měla teď pracovat? „Děláš to dobře. Není třeba vše vědět a jít přesně podle šablon, které bychom ti dali. Nech se unášet pravdou víry. Na konci je brána. Čekáme tě. Tam se sejdeme. Zanedlouho. Neboj se. Najdeš k ní cestu. S Námi se nikdo neztratí. I kdybys bloudila, budeš vždy vidět světlo ve svém srdci a to tě povede. Je víc než rozum. Ze srdce vychází láska a víra. Tam je tvá duše, tam ji hledej. Nalezneš odpověď, sebe, Nás, Vše. A na konci i Boha. Je všude. Jen se dívat. Nezapomenout, kdo jsi.“

A kdo jsem? „Láska pro ty, kteří ji ztratili. Naděje pro ty, kteří ji nemají. Víra pro ty, kdo nevěří. Štěstí pro bloudící. Odhodlanost pro svět.

Otevři oči a uvidíš své srdce. Je tu, My ho zříme. My víme.  Ach, vy lidé! Jak málo věříte! Láska? Je, ano. Ale někdy tolik chybí. Ale to se spraví. Přijde. Vše ve Všem. Objeví se a neodejde. Nikdy už tě neopustí. Už nejsi sama, jsi v Nás. A v Nás je Život. Měň se a chtěj tu změnu. Tak dojdeš nejdál. Tak se nezastavíš a budeš utíkat a nalezneš, aniž bys hledala. Vše ti bude dovoleno a postoupeno. Čiň a věř. Krátká je cesta do záhuby. Však jakmile postoupíš, už se nemusíš ohlížet zpět. Už bude jen vpřed. Tam v dáli. To světlo. To je Bůh. Je s tebou. Neměj strach.

Láska je dar a kdo ho objeví a dá jiným, ten bohatě vstane k životu a dál světlem půjde a bude kráčet hrdě a vznešeně a… Však víš… Je mocná. Je božská. To je Tím… Teď už jdi. Odpověď znáš. Nespěchej. Není třeba. Neuteče ti. Stihneš to a ještě víc.

Oslovili ji: „Poslouchej, neboť Já tě volám. Já jsem tvůj Strom Poznání a Života. Já jsem tvůj smysl a cíl, tvůj směr a záměr. Nech se vést. Zahoď své předsudky a buď Mnou a ve Mně a dovol Mi být v tobě. Jen otevři své srdce a poznávej pravou podstatu dění a spásy, a nech se unášet darem Života a Láskou opětovanou v Bohu. Vždyť tvé je poznání i víra a Má je Láska k tobě i Síla, která určovati bude směr tvůj a osud váš. Já nelpím na stejném, co vás svírá. Kdo míří k Nám, ten neupadne. Tak klidně dýchej, nespěchej. Já budu zpívat. Tys ve Mně a Já v tobě a společně půjdeme dál.

Nechtěj na Nás řešení. My dáme náznak a vše přijde samo. Jen musíš pečlivě naslouchat. Sama jsi to vystihla. Lidé se ztrácí ve svém světě a nevnímají Skutečnost. Je příliš těžká a nechtějí ji unést. Je to pohodlnější. Ty víš, kde je Pravda. Máš ji v sobě. Tak se nech vést jen sama sebou. Vše ostatní je jen prostředkem na tvé cestě. Není univerzální pravda, to víš. Je spousta možných cest, kratších i delších, ale všechny vedou k Nám. Nakonec pochopí každý.

Co jednou bylo vyřčeno, to nikdo nemůže vzít zpět. Já kráčím s tebou. Jsem všude a nikde. A ty? Tys se Mnou, mé dítko, Má touha, Mé zrození a radosti. Já toužím po tvém pochopení, ty po Mé lásce. Každý svému. Své cestě. Místo hledáme všichni. Nečekej vše hned. Nepřijde to. Jen jedno je pravé a nemění se -  Láska.“

Pozn.: Tato dívka byla zpočátku velmi pilná, často docházela se svými channelingovými rozhovory na konzultace. Nahlédla i do tajů meditací, ale jen slabě. Považoval jsem jí za nadějnou. Pak náhle přestala chodit. Mistr mi řekl, že už nepřijde, že si našla známost. Naposled mi sdělila, že jí vyšší Já řeklo, že jí bude dvakrát měsíčně v noci transformovat. Vyprávěla i o svém těžkém dětství. To je dosti častý případ. Lidé hledají východisko z problémů u Boha, ačkoliv spíše hledají pomoc či partnera. Jsou ale chvíli ochotni pracovat na sobě. Nakonec udělala proti naprosté většině lidí mnoho. Seznámila se se svým vyšším Já a už nikdy nebude říkat, že v Boha nevěří. Umožnila Mu, aby jí mohl stále proměňovat a to je hodně. I z tak skromných začátků se dostane v této inkarnaci daleko a splní svůj úkol duchovního rozvoje.

.



Poznámky k tomuto příspěvku
romann (Občasný) - 3.7.2003 > pokud není jasné, co je channeling, je to rozhovor s Bohem, viz stejnojmenné knihy Welche. I na webu je spousta odkazů viz prohledávač
<reagovat 
čtenář coda - 3.7.2003 > To je hezké, o lásce a pozornosti . Láska dveře otvírá a pozornost je umožní je uvidět. To jsou ty správné dveře. Jen myslím, že dívka se otevírala k lásce svého vnitřního mužského Krista do polarity, tím se ale stala atraktivní fyzickým mužským protějškům, kteří ji toto místo vyfoukli dřív než mohlo dojít k vnitřní svatbě polarit, obohacení se o duchovní mužskou část od Otce, která by jí zprostředkovávala přístup do chrámu Otce.Je to škoda. Píšu to jako názor, aby řeč nestála, možná je to úplně jinak:-). Ale je to jako pohádka, jen smutná na konci. Fyzický vztah je nakonec lepší, než co by ji čekalo v případě přemrštěné egoistické a nemístné snahy o mystickou meditaci bez lásky a pozornosti a pokusů o vyrážení dveří k Otci
<reagovat 
romann (Občasný) - 3.7.2003 > nevyrážíme dveře k Bohu, Coda. Příští meditaci jsem chtěl až za měsíc, dva, ale řekl mi - uděláme ji v neděli. A je to. Tak vidíš, jak se mýlíš.
<reagovat 
čtenář coda - 4.7.2003 > Já ti to nevěřím. Ale každý se může mýlit , viď.:-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 4.7.2003 > to je stále totéž, božské má na nás daleko větší vliv, než chceš připustit
<reagovat 
ONN (Občasný) - 4.7.2003 > I jako maximální amatér v oblasti psychologie bych rád každého upozornil na dvojsečnost myšlenky na změnu sebe sama. Na první pohled krásná a lákává představa vlastního sebezdokonalení a proměny sebe sama totiž - obzvláště při jejím trvalém ponechání ve vlastním vědomí, hůře pak ještě je-li přiživována nějakými halucinogeny - v sobě skrývá velké riziko. Její přijetí vlastně způsobí, že se na svět kolem sebe začnete dívat nedokonale a sám sebe považovat za nedokonalého a začnete tomu věřit a těšit se na budoucí okamžik AŽ. Až to bude dokonalé a božské. Až já budu dokonalý a božský. Pokud ale za tímto účelem, za účelem dosažení onoho Až, jen vylehávate víkend co víkend přešlehlý travkou a se sluchátky s Lisou na uších, žádná změna se nedostaví a vy můžete být začít zaplavováni = sami sebe zaplavovat negativními a depresivními myšlenkami na téma jak jsem nedokonalý. Pomalu si spustíte maniodepresivní psychózu, pokud navíc ve své mysli často slyšíte pod vlivem drog opravdu i hlasy, tak navíc k tomu riskujete ještě spuštění schyzofrenie, kteréžto duševní nemoci mimochodem nejsou subjektem diagnostikovatelné. Loďka na vlnách mánií (super božské stavy, kdy všechno jde skvěle a zvládáte toho mnohem víc než dřív / u feťáka pak vybíjené (jako samonabíjecí baterie Romane, ovšem přes jejich kapacitu) právě v okamžicích pod vlivem / a depresí (onen Palkou totálně zprofanovaný termín Temná noc duše) se pomalu rozjede a vlny se budou zvětšovat a zvětšovat až už si sami pomoct nedokážete a podobně komíhající se kamarád, se kterým se budete utvrzovat o jistém postupu, vám bude taky k ničemu. Vaše společně vystavená a vypilovaná pa-dharmová doktrína (v magii se takovému psychokinetickému útvaru říká larvální egregor) se vás zmocní a kdy a jak vás vyplivne, už bude záležet jen na míře štěstí, jaké budete mít. Kdo se ptá po výsledcích už má svou odměnu!
Body: 1
<reagovat 
romann (Občasný) - 7.7.2003 > když jsi amatér, proč do toho mluvíš? ta dívka žádné halucinogeni nikdy nebrala. Jsi-li veden Bohem jako mystikové všech dob, nemůžeš dojít jinam, než do NEBE, Království božího. Ostatně tak krásné to není jak to popisuješ, to jsou jen představy.
<reagovat 
 ONN (Občasný) - 7.7.2003 > romann> Jsem totiž velmi ukecaný amatér. Proč mluvím je největší tajemství světa. Že ta dívka užívala halucinogenny jsem neřekl. Bohem jsou vedeni všichni, ať chtějí nebo ne. Do NEBE, Království božího dojdou taky všichni, ať chtějí nebo ne. Já to tak krásné mám pořád. Nevěděl jsem, že ty si to musíš jen představovat, ikdyž tě z toho vlastně celou dobu podezírám, tedy že si celý svůj channelig jen představuješ a prožíváš hlavně své představy. Příliš mnoho nerealizovaných představ možná způsoboje časté opakování té tvé údajné TND. Ale TND možná není z představ, či z myšlenkových meditací, co když je z reality? ;o)
<reagovat 
romann (Občasný) - 7.7.2003 > já jsem amatér na počítače a to u nich 23 let sedím. Když někdo o nich zasvěceně mluví, tak nábožně poslouchám, případně se ptám. Ty se ale pouštíš do debaty aniž bys měl kromě laických názorů nějaké ödborné zkušenosti a to fakt nejde.
<reagovat 
 ONN (Občasný) - 7.7.2003 > romann> Co si myslíš, že jsi, je tvoje věc. Co děláš a jestli zrovna nábožně taky. Já se do debaty slutečně POUŠTÍM, ty ses nepustil ještě nikdy! Ty nedebatuješ, jen tvrdíš a tvrdíš. Uvěřil jsi, že máš patent na konečnou pravdu. Uvěřil jsi, že jsi obklopen samými diletanty a musíš jim udělat jasno v jejich špatných názorech. Ale já si dělám, co chci,a světe div se, jde to. A jde a jde a jde!!! Takže to jsme dva. Dva, co mají pravou a definitivní pravdu. Co s tím? Co na to božské síly? Co na to Bůh a co na to Jan Tleskač???
<reagovat 
romann (Občasný) - 7.7.2003 > mluvíš z cesty. Já nemám konečnou pravdu, ta ani neexistuje, jen v nekonečnu. Prostě se učím a budu věčně. Až budeš mít praxi jako Petr, co tu má tři meditace, tak se s tebou budu bavit a rád. Takových máme ve skupině 12.
<reagovat 
 ONN (Občasný) - 8.7.2003 > romann> Ta tvoje samolibost tě jednou zahubí. Říkám, že praxi mám větší než ty a vůbec o tom nehodlám diskutovat. Prostě je to tak, smiř se s tím.
<reagovat 
romann (Občasný) - 8.7.2003 > necháme si každý své a bude to.
<reagovat 
 ONN (Občasný) - 8.7.2003 > romann> No tak to je snad jasné ne? Já ti tedy alespoň žádnou výměnu a ani dárek nenabízel. Už si zase legrační. :oD
<reagovat 
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > HmHm hm....Zajimave je, ze nekdo rekne, ze divka je channeling....a misto toho, aby o tom jeden doopravdy zkusil, vyzkousel si to....tak to hned kritizuje a velmi negativne. Tentokrat tu nesouhlasim s nicim, co rekl nick Onn, navic mi zni tak trochu nastvanne...:-)

Ale nic. Kazdy se muze do urciteho stupne naucit. Je to jako ze zpivanim...nekdo bude zpivat jako Carera, nekdo jako na ZS. Navic i jako ze zpivanim, talent nestaci, je k tomu taky hodne pile.

Ja jsem vdecna za channeling...vzdycky jsem dostala kazdou zpravu v cas, tim myslim situaci,ve ktere jsem v urcitou dobu byla. Vzdycky byla zprava jednuducha a jasna, v zdycky me to v normalnim zivote posunulo dopredu. Taky vzdycky, kdyz mam otazku, je mi zodpovezena....ale musim opravdu chtit znat odpoved.

Jinak priklad byl fajn....ale mrzi me typicke ceske reakce. Nekdo dela neco jineho nez vsichni ostatni -> a uz je povazovan za halucinogenniho anebo jinak divneho. Jinak o divcinu bych se nebala, jelikoz v tomto veku je velmi ovlivnena hormony a pudy...:-))) Ja verim, ze az bude starsi, ze se k tomu vrati...:-)
Body: 5
<reagovat 
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > Jeste jsem chtela dodat, ze ne kazde channeling se tyka rozhovoru s Bohem. Muze to byt rozhovor s kymkoliv, kdo zije na jinym stupni. Ted nemyslim ve forme lidske, jak ji zname. Jeden muze channelovat se spiritem, ale problem tam je, ze kdyz nebyl spirit chytry na zemi, ze je chytry ted...:-)..Ja nestasteji komunikuji...nevim jak ho nazvat, je mym mentorem, zije ve stupni nebo dva vys nad spirit....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter