Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Konečně zvířátka!!!
Autor: Ripper (Občasný) - publikováno 6.7.2003 (21:12:40)

Na internetu jsem našel návod

na výrobu bonsajových koček.

Narozené koťátko nasoukáme do láhve

a zavedeme do něj hadičku na krmení.

Též se musí zavést i trubička na vyměšování

a nezapomenout na dýchací otvor,

aby se mládě neudusilo.

Jak kotě roste, tak ho nádoba tvaruje.

V pravý čas láhev rozbijeme

a dílo je hotovo.

Koupit lze zvíře, náčiní i skleněné formy.

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Dommi (Občasný) - 6.7.2003 > trochu drsný, ne? :-) ale pobavilo :)))
Body: 3
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 6.7.2003 > No, nevím, co ti na to řekne Kelly. Myslím, že sis měl pro klid na Totemu vybrat jiné mládě.
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 7.7.2003 > :)) docela vtipný..
Body: 4
<reagovat 
stefan (Občasný) - 7.7.2003 > Nevim, proc Naty porad ceka Nato, co rekne Kelly, ale kdybys tohle trochu predelal do neceho jineho nez poesie, mozna by to melo vetsi uspech..-)
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 7.7.2003 > stefan> Naty narozdíl od Tebe ví, že Kelly miluje kočky.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 7.7.2003 > Kelly : Jen jestli jsou ty zaručený zprávy o kočičích bonsajích opravdu zaručený ... ale je to tak neuvěřitelný, že možná i jo.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.7.2003 > DeadKennedys> viděla jsem ty www stránky... tedy neviděla, nešlo na to koukat
<reagovat 
 Ripper (Občasný) - 8.7.2003 > DeadKennedys> Námětem mých básní je skutečnost ve své nejhrubší podobě. Je to vlastně takový "ready made" z novinových článků bez výraznější osobní invence. Člověk nemusí žrát halucinogení houby nebo se pomocí tantristických cvičení dostávat do "jiných" stavů vnímání, aby kolem sebe (či v sobě samém) poznával jakýsi surreálný, neskutečný svět, poněvadž mnohdy stačí jen pozorně sledovat televizní zpravodajství, teleshopping nebo něco podobného, a člověk se hned ocitá uprostřed podivuhodného světa absurdity, jenž je o to tragičtější, čím je reálnější a není z něho úníku.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 7.7.2003 > jo, o kočičích bonsajích vím a střílela bych!!! Nebo ne, nestřílela - narvala bych ty hajzly do flašek!!!
Body: 3
<reagovat 
 Ripper (Občasný) - 8.7.2003 > Kelly> Souhlasím!
<reagovat 
markus aurelius (Občasný) - 6.7.2003 > Tak já nevím... Marně v tom hledám něco originálního... natož pak básnického...
Body: 1
<reagovat 
 Ripper (Občasný) - 8.7.2003 > markus aurelius> Jak říkal Vladimír Boudník v Hrabalově knize Něžným Barbar: Když nic, tááááááááááááák nic!
<reagovat 
stefan (Občasný) - 9.7.2003 > no vidis, ted uz je mi to take jasne..-))
<reagovat 
afro (Občasný) - 15.7.2003 > Hááárd Cóóóre. No, myslím, že to splnilo účel!
<reagovat 
gottlieb (Občasný) - 7.7.2003 > Bylo by mozna zajimavejsi popsat vse z pohledu onoho zviratka...takto jsi opsal navod :-) Mimochodem, na miste zastrelit cloveka, ktery je schopen takove zrudnosti...a zemi se ulevi...ojoj, velmi. :-)
<reagovat 
 Ripper (Občasný) - 8.7.2003 > gottlieb> Myslím si, že je vhodnější napsat nezaujatý text. Zvolil jsem (a často to tak dělám) raději "neosobní" raportážní formu. Námět se tak mnohem lépe zvírazní a každý si může vytvořit svůj vlastní pohled na věc bez toho, aniž by byl ovlivněnej autorovým názorem. Navíc se domnívám, že je zajímavý zobrazovat realitu ve své nepozměněné podobě bez zbytečných příkras a "lirických ozdobyček", které umělecké dílo často dovedou k zbytečné sentimentalitě či povrchnímu kýči.
<reagovat 
 gottlieb (Občasný) - 30.7.2003 > Ripper> Zajimave. Dovol mi, ale dalsi zamysleni...
------------------------------------------
Ralita se neda zobrazovat v nepozmenene podobe.
Cokoli zobrazujes, jiz pretvaris. Neni objektivity :-(

Nevim, co je to povrchni kyc. Kazdy ma hranici kyce
posunutou jinam. Mluvit o tom, co je a co neni kyc je,
myslim si, ztratou casu.

Sentiment...je zbytecny? Predstav si cloveka jako
dokonaly hudebni nastroj. Emoce muzeme sdilet. Vlny
nalady...ve slovech, hudbe, barvach, atd.
Trochu me desi "neosobni" umelecke dilo.

Ziju v neosobnim meste, mijim se s neosobnim davem,
nechtel bych cist neosobni dila :-)

Ale ber to jako muj osobni pocit. Jsem relativista.
Rozhodne netvrdim, ze to, co rikam je spravne.
<reagovat 
 Ripper (Občasný) - 1.8.2003 > gottlieb> Máš pravdu, že se realita nedá zobrazovat v nepozměněné podobě. Není to ani možné. Cílem mého snažení je MINIMALIZOVAT subjekt - autorovu invenci.

Hranice kýče jsou opravdu pochybné. Pojem "kýč" je sám postaven na vratkých základech. V tom se s Tebou také shodnu.

Nechceš číst neosobní poezii, i přesto že, jak sám říkáš, žiješ v neosobním městě, míjíš se s neosobním davem.
Já také žiju v takovém městě (v Praze). Záleží na tom, jak se k takové situaci vyrovnáš v básnickém díle. Je jistě mnoho způsobů. Já jsem si zvolil možná kontroverzní způsob, ale jsem přesvědčen, že nějakou logiku má.
Je to vtělení, ztotožnění se s davem, s odcizením.

Napsal jsem takový manifest, kde své názory zděluji. Budu ho však publikov až později, až co se vrátím domů z prázdnin.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter