Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na čem lidé spí
Autor: romann (Občasný) - publikováno 7.7.2003 (14:12:42)
 

 

 

Vleže strávíme značnou část svého života, lůžko silně působí na naši pohodu, takže bychom si měli dávat pozor, zda správně ležíme. Je to ale tak? Uvažujeme nad volbou stejně racionálně jako při koupi auta či domu, nebo jsme jen ve vleku reklamy?

Projdeme-li nabídku obchodů, zjistíme krutou pravdu. Všechny postele jsou zcela nevyhovující! Buď jsou pružinové, nebo měkké latexové. Jiných, trochu více použitelných je jen hrstka. Jsou to hlavně tvrdší molitanové, nebo měkké molitanové s vložkou z tvrzeného.

Na omezené a nevhodné nabídce matrací je vidět výraz neúcty k člověku. Přitom její správná konstrukce je věda jako cokoliv jiného. Překvapuje mě naprostá převaha pružinových, ačkoliv podle mého názoru nemá pružina v posteli co dělat. Lůžko má přijímat energie a tlumit je, nikoliv kmitat a houpat. Pak se divíme, že progresivně vymíráme, sex je na nich téměř nemožný!

Před dvaceti lety jsem koupil postel, jež dokonale splňovala všechny požadavky, ale dnes se ani nevyrábí, ani ji nelze opravit. Dvoucentimetrová deska z tvrzeného latexu, jež byla položená na měkkém molitanu, se prý již nevyrábí. Připomíná mi to zapomenutou progresivní technologii, podobně zmizelou jako stará tajemství šamanů.

Podle Principu podobnosti totiž nemá být mezi pružností těla a matrace velký rozdíl. Měkká i příliš tvrdá matrace způsobuje bolesti zad. Tvrdý molitan má zase tu nevýhodu, že zůstává trvale deformován.

Budeme ještě dlouho čekat na věc tak jednoduchou?



Poznámky k tomuto příspěvku
farišta (Občasný) - 7.7.2003 > dle zmíněného principu je tedy nejlépe spáti člověku na jiném člověku (tedy ideální stav). špatné ale je, že by každý chtěl být nahoře, co se týče sexu, zdá se mi pružnost naopak velmi výhodná (!)
je příjemné zjistit, co všechno vlastně spadá do mystiky, duševna a filosofie. závěrečná řečnická otázka mi připomenula slavné fejetony Nerudovy, i jistá paralela by zde šla najít, ptá-li se slavný buditel kam se starým slamníkem.
rozhodně lze říci, že informace, obsažené ve tvém příspěvku mají pro mne cenu zlata.
Doporučil 
<reagovat 
ONN (Občasný) - 8.7.2003 > Tak ty děláš i do návrhu konstrukce a technologie výroby manželských postelí? Ty si fakt vosvícenej. :oDDD
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 9.7.2003 > Patřím do sekty Redbullů a Semtexů, tvou filosofii neuznávám a nepotřebuju. Tvoje problémy na moji hlavu. Plánuju vstup do sdružení Mladejch Budíků----
<reagovat 
romann (Občasný) - 10.7.2003 > co to pleteš? O žádné filosofii tu nemluvím, ale o posteli. Navíc jsem tě nijak neoslovil.
<reagovat 
romann (Občasný) - 18.7.2003 > BTW Tak intenzivně propagované lamely roštu se při bližším pohledu jeví nevýhodné stejně jako dříve používané drátěnky. Pruží totiž nejvíce uprostřed a na krajích ne a to nutí ležet jen ve středu matrace.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter