Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Lama na Machu Picchu z kolekce Peru
Autor: fcelkamaja (Občasný) - publikováno 23.7.2003 (11:51:28)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 23.7.2003 > Fčelko já tomu taky nerozumím, mně se tahle líbí. Ta lama se krásně drbe, přijde mi to skvělý středovka nestředovka Taky nechápu, proč by měla být vlevo, vpravo nebo kde......
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 23.7.2003 > hezká akrobacie
Body: 4
<reagovat 
tomash (Občasný) - 23.7.2003 > Jé pěkná lamča:)
Rudeboy: spíš bych dal větší ohnisko než těch 36:) ale přečti si
Místní bakeliťák...
chudák fčelka...
<reagovat 
 onoseto (Občasný) - 23.7.2003 > tomash> nojo, uz to take vim... Kdyz ale chci ukazat, v jakem prostredi je, cili, jako, kdyz treba fotis na demonstraci nebo tak, tak pouzijes "siroky" ohnisko, ne?
<reagovat 
tomash (Občasný) - 23.7.2003 > rudeboy> to jo, ale myslim, že takováhle pěkná lamča by stála za hřích i bez prostředí:)
<reagovat 
 onoseto (Občasný) - 23.7.2003 > tomash> nj, take jsem myslel, ze to takhle bylo puvodne mysleno... O to se take opira ten muj vyrez... Ve kterem jsou mimochodem i pekne linie... :) (nojo, musim si to pochvalit, kdyz to nikdo jiny neudela:))
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 23.7.2003 > rudeboy> já výřez pochvaluju:) to by se muselo vidět, jaké tam byly podmínky, ale s pozadim proti horizontu bych se taky neubránil cvaknout:)
viz: http://www.totem.cz/enda.php?a=36978
:)
<reagovat 
onoseto (Občasný) - 23.7.2003 > hehe, zacina se mi libit, ze pokazde kritizuju neco jineho... Proboha!!! STREDOFKA!!! Toto nevidite?! Navic uplne spatnej vyrez... Je tam strasne moc nezajimavyho prostoru... uff
Body: 1
<reagovat 
 čtenář Fčelka - 23.7.2003 > rudeboy> Hele, a co je teda správně? Když jsem udělala fotku, kde nebyl motiv ve středu, tak mi to vždycky bylo přííííšerně zkritizovaný, že to není vycentrovaný. Když to vycentruju, tak se můžeš posrat, že je to středovka. Já nejsem profík, jsem ouplnej debil, kterýho to jen baví. Ale tak mi to někdo místo toho kritizování aspoň vysvětlete...
<reagovat 
 onoseto (Občasný) - 23.7.2003 > čtenář> Ja take nejsem zadnej profik! Co se tyka kompozice, tak jsem neco napsal u fotky "lotus"... Tak si muzes pocist... :) Jinak, kdyz chvilku pockas, tak se pokusim ukazat, jak bych to umistil ja... (coz vubec neznamena, ze je to dobre...)
<reagovat 
 onoseto (Občasný) - 23.7.2003 > rudeboy> taakze videl bych to, plus/minus, nejak takhle:

este abych dodal:
Dalsi chyba je, ze se zasadne "vzdy" foti tzv. z vejsky oci! Tzn., ze kdybych to fotil, tak bych:
1) Sel niz (napr. si kleknul)
------
2) Osobne bych sel mnohem bliz a pouzil nejake kratsi ohnisko... treba naka 28 by mohla vypadat zajimave...
- to ale neni vzdy mozne...
tot vse.
<reagovat 
 Mr.D (Občasný) - 23.7.2003 > rudeboy> $#@@$#$#@$#@jses nejakej wychytralej$#@$#@$#@$#@
<reagovat 
 onoseto (Občasný) - 23.7.2003 > rudeboy> Abych pravdu rekl, tak se mi to moc nelibi ani s tim vyrezem, takze bych sem tu fotku osobne ani nedaval, ale to je zas uz o necem trochu jinem...
Jinak preji dobre svetlo a chuti do dalsiho foceni.
<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 23.7.2003 > rudeboy> 

Díky. S foťákem jsem to už vysvětlovala u prvního příspěvku... stačilo se pět vteřin dívat jinam a byl v pr... Tak musel postačit bakeliťák. S ním už tak blízko nemůžeš... zkoušela jsem to, ale ta fotka je děsně mázlá.

Jinak s tím ořezem - bála jsem se toho, že pak by nebylo vidět, kde to zvíře stojí, to prostředí má taky dost do sebe.... Ale možná to není důležitý.

I tak díky za vysvětlení a pomoc :o))


<reagovat 
 onoseto (Občasný) - 23.7.2003 > fcelkamaja> aaha, no, ono kdyz chces, aby bylo videt i to prostredi, tak je to zas trochu o necem jinem... V tom pripade je ten muj orez blbej... To by chtelo zas trosku jinak... Ale nevim, na mem monitoru je pozadi tak tmave, ze temer nic nevidim... Snad jen nejakou travu... No, mrknu se na to este doma :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4) 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter