Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
paRohy
Autor: řetízek (Občasný) - publikováno 29.7.2003 (10:40:01)
paRohy

potkávám každý den
na ulicích různé parfémy
otáčím za nimi svůj nos

tvé mýdlo s mým jelenem!!!!

necítím necítím?

uletěl mi
jako kvítek ledu
marně jsem čekal nové
setkání vůní
další touhy

čichací



Poznámky k tomuto příspěvku
řetízek (Občasný) - 29.7.2003 > není to vůbec o nevěře, není to ani o lásce, je to o jedné žebračce, kterou jsem včera potkal, seděla u misky s drobnýma a četla si J. Derridu - Násilí a Metafyzika, byla tak zahloubaná do eseje o Foucaltovi, že ji bylo úplně jedno, kdo jí co do misky háže. Tajemná vůně kolem ní! Ostatně, předpokládám, že jako redaktor jsi tu knihu také četl a tedy není problém pro tebe dešifrovat tu narážku jak na vůně, tak na mýdlo s jelenem. Pokud ne, musíš si skutečně vystačit jen s vůní toho mýdla, ale pak nemůžeš posoudit, zda se to dá napsat lépe...
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 29.7.2003 > tak to není moc dobrá báseň...navíc mýdlo z jelenem moc nevonělo...
jo dobře je t o nevěře, ale myslím že se to dá napsat líp...
Body: 2
<reagovat 
 řetízek (Občasný) - 29.7.2003 > like.woodoo> možná bych měl ještě poznamenat, že ve skutečnosti jde o jelena s mýdlem, ale to už je moc komplokované...
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 29.7.2003 >

Výborná************

Nebo se mi to zdá? :-))


Body: 5
<reagovat 
 řetízek (Občasný) - 29.7.2003 > ouvej> Ouvej, skutečně je tam ukryt i sen....takže zdá?
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 29.7.2003 > To čichací na konci, mi připomíná sůl, to se používalo nějak ve dvacátých létech, když madam předtím než teatrálně omdlela, zvolala:"...ach René!." A pak jí dali čichnout z takový tý plechový dózičky, ona se probrala, dělala jako, že neví, a pusu měla namalovanou do takovýho rudě červenýho srdíčka. No, a do tý doby tak nějak patří i to mýdlo s jelenem
<reagovat 
 řetízek (Občasný) - 29.7.2003 > blondýna> Blondýna-přesně tak! Bingo!!!!!! Staré časy, dobré časy...ale také mladost radost!!! a chlast slast....


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 29.7.2003 >

vidím feromonového motýla-intelektuála čtrnácteráka s dlouhým nosem


Body: 5
<reagovat 
 řetízek (Občasný) - 29.7.2003 > Kelly> kelly, jenže on motýlek na květinku....ale tady nic zhrzeného není, žádná láska, žádný sex, ani pět a čtrnácterák? Nepočítám ty vůně bezdomovců, ale fascinují mne...asi vím, kam půjdu dál v bytí (a budu křičet, že vítězství sestává se z bití, blití?)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 29.7.2003 > motýlek přeci nemusí být zhrzenej, taková babočka minerál třeba z Adéla ještě nevečeřela... a jsme tam, kde blondýna  kde je blizna???
<reagovat 
 řetízek (Občasný) - 29.7.2003 > Kelly> Absolutně pozitivní! S negativním dopadem...netuším, kde přesně je blondýna, ani kde jsi ty, ale vím, kde jsem já...a není to nejhorší (a mám nový recept se špenátem)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 29.7.2003 >

Adéla, blondýna a já jsme asi někde ve starých časech

špenááááát!!!! prozradíš???


<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 29.7.2003 > tahle je vážně dobrá...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
řetízek (Občasný) - 29.7.2003 > Kelly - Vítejte ve Starých časech
<reagovat 
probably (Občasný) - 29.7.2003 > Prostě líbí
Body: 5
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 29.7.2003 > Nemohu než souhlasit s egilem..ale ne ze zvyku, ale protože mi chvilku trvalo, než jsem se do básně vžila. Původně jsem ji chtěla přejít a ani nebodovat, avšak...najednou jako bych Ti strašně moc rozuměla, jakoby ses se mnou procházel po břehu Vltavy v ČB a jako v transu sledoval z povzdálí bezdomovce s foukací harmonikou a do nekonečna naslouchal nádherně falešné melodii...už pro tu atmosféru...už z úcty k němu...z úcty k lidem...k bytí vůbec.
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 29.7.2003 > heh :-)
Body: 4
<reagovat 
stefan (Občasný) - 29.7.2003 > to je to.. prave preci ta zatoulanost..-)) jak to ze tady kruci muze byt vubec redaktorem nekdo , kdo necetl nic o Foulcatovi..-??-) To je ale uroven..(a mozna ani nevedet, ze to s jelenem bylo na prani spinaveho pradla..i toho pobliteho-)
<reagovat 
 řetízek (Občasný) - 30.7.2003 > stefan> Stefane, redaktorem může být i ten, kdo nikdy nic nečetl, může říkat i svůj názor, i svoje vidění díla, je jen otázkou, zda může být pro tebe autoritou. Na druhou stranu vidíš, jak je těžké odhadnout, o čem vlastně dílo je, ne vždy musí být o mladé holce...s tím jelenem máš pravdu, je to přesně ta asociace, v čem asi mohla prát (možná, že vůbec v ničem, ale určitě ne v Persilu či jiných navoněných prostředcích z tv-reklam).
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 30.7.2003 > Neboduji. Bez tvého dodatečného vysvětlení bych vážně nevěděla, která bije.
Asi bych se měla dneska odpojit. Náročný den. Odpoledne jsem hrála příšernou stolní hru se dvěma pubertálními fandy, vařila jsem, krmila jsem, prala jsem a ještě jsem absolvovala tříhodinouvou terénní procházku lesem. Mám dost a blbnu.
Ale vřele souhlasím se stefanem.
<reagovat 
 řetízek (Občasný) - 30.7.2003 > Naty> Naty, já nerad vysvětluji, co mne vedlo k vytvoření čehokoliv. Jenže mýdlo s jelenem je ten klíč, že se nebude jednat o mladou holku (víš o nějaké, která ho používá). Nemusíš vidět, která bije, vlastně jediné je, zda to v tobě nějaké asociace vyvolá. Jen jsem nakonec musel napsat, že o nevěře to není, alespoň ne o té v klasickém slova smyslu, možná o nevíře.
<reagovat 
Hanele (Občasný) - 29.7.2003 > ...Pro malou prodavacku zapalek , zapletek, je to zatoulane ...
<reagovat 
 řetízek (Občasný) - 30.7.2003 > Hanele> Hanele, jsem neustále zatoulaný v sobě, kolem sebe a taky slepý, marně hledající světlo v temnotách. Asi bych potřeboval alespoň jednu sirku, jenže nezlomím ji při pokusu o její zapálení?
<reagovat 
stefan (Občasný) - 30.7.2003 > dik za vysvetleni..
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 12.9.2003 >

...uletěl mi jako kvítek ledu...marně jsem čekal nové.. setkání ..touhy!!!!!....jsem mýdlový

jelen - paroháč! mýdlová bublina! Prsk! - Tak!


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter