Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Radost ze života z kolekce Radost ze života
Autor: Henrietta (Občasný) - publikováno 30.7.2003 (22:28:00)
A v jednu chvíli má člověk radost. Je pyšný sám na sebe a ne ve špatném slova smyslu.
Je hrdý na sebe a je hrdý na lidi. Jak dokázali žít. Co všechno mohou mít. Slyší radostné tóny a žije rád. Je rád za to co má, co dokázal, ikdyž toho nebylo moc. Jen se mi povedl ten výkres, omáčka byla dobrá, dneska jsem objevil nový grif, jak hodit popelnici nahoru, konečně jsem dodělal ten program, darovala jsem krev. Člověk má radost ze sebe a z jiných. Pívo bylo dobré a jídlo se jim povedlo. Dobrá hospoda. A levná, sakra levná. A dali mi 44,50 do kantýny a ještě odznáček, podívej. A teklo to do takovejch pytlíků, přesně jak v televizi. Né, nebolelo. No, neomdlela jsem, ale bylo mi špatně, ale kdybys viděl, ty sestřičky byly tak strašně příjemný. Mám z toho radost a mám radost z těch sestřiček. V takových chvílích je člověk hrdý na sebe, na národ a na zemi. Na lidi.

Ne, netrvá to dlouho, spíš jen prchavý okamžik. Ale díky těmto chvílím člověk ví, že na týhle zemi je stále ještě dost dobrýho a naděje je plná života.


Poznámky k tomuto příspěvku
Pierre Bosquet (Občasný) - 31.7.2003 > ale jo, taky si takovy chvilky pamatuju...tak za to zes mi je pripomnela
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 31.7.2003 > Hm. Líbílo!!
Body: 5
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 31.7.2003 > a vo tom to je:))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter