Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Často - někdy - nikdy
Autor: afro (Občasný) - publikováno 31.7.2003 (17:34:19)

Často splývám

v nasládlé změti chtění

opravuji slova novotvary

omámena vůní trávy.

 

Někdy vnímám zřetelněji

průhledy volí plytké metafory

každý večer zálohuji

nové dojmy - pouhé klony.

 

Nikdy neuklízím zvratky soustrastí.

Načrtnuté kontury nápadů

nechávám uležet, donekonečna.

Opouštějí mě bez rozloučení.



Poznámky k tomuto příspěvku
Adina (Občasný) - 31.7.2003 > Zajímavé, hlavně ty kontury nápadů, to znám taky.
Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 31.7.2003 > No jo, popadnout klona a nenechat prchnout. Notabene bez rozloučení. Tvůrčí krize?
Body: 5
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 31.7.2003 > Jo tak tohle jsem se taky snažila párkrát vyjádřit...Tobě se to však povedlo:o).
Body: 4
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 31.7.2003 >  a klony útočí - bez rozloučení!
Body: 4
<reagovat 
 afro (Občasný) - 31.7.2003 > Kelly> Co ten přitroublej smajlík? Taková vážná věc (tvůrčí krize), a Tobě to přijde náramně zábavné... jsem smutnej... VRRR
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 31.7.2003 > pěkný....
Body: 5
<reagovat 
jak (Občasný) - 31.7.2003 > ty kouříš trávu? taky dost klonuju. je to ze života.Je to moc depka.  Kde si vzal toto jazykovýho smajla?
Body: 3
<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 1.8.2003 > Ty jsa omámena? Taková panenka a uklízet zvratky, kdepak ty se musej nechat uležet...!
Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 31.7.2003 > Jej, jak já to znám.
Mám to označené: pokus, pokus 2, asi z toho nic nebude pokus - v tom počítači se toho najde. Tuhle jsem zrovna jeden pokus? vyhodila do koše.
Body: 5
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 1.8.2003 > Naty> Já jsem takovej plašan, že vše co mně napadne, hnedka zčerstva uveřejnim a pak už je pozdě na nějaký mazání. Ten dusivě trapný pocit, že jsem zase podlehla nekritickému nadšení, holt musim zkousnout, když su takové zbrklé ;-)
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 1.8.2003 > Cum-ley> Neboj, já jsem na tom úplně stejně. Těch okamžitých nápadů bez cenzury, co už jsem sem naplácala, a pak si vždycky říkám, mám to smazat, nebo ne. Jenže pak si vždycky řeknu a co, napsala jsem to, tak ať mi za to klidně vynadaj.
To co se mi občas válí po počítači, to už jsou opravdu úplné hrůzy.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 1.8.2003 > Cum-ley> ha, taky se mi to stává.  A pak se bojím se na to jen podívat, čtu kritiky a bojím se zvednout oči, co je nad nima. :-)))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 31.7.2003 > když mě ty klony fakt pobavily, a z tvůrčí krize vytřískat Kelluší čtyřbobek, to není zlý, ne?
<reagovat 
 afro (Občasný) - 1.8.2003 > Kelly> OK, škrtám Tě z černý listiny. :-)))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 2.8.2003 > ...a zařazuješ do lágru, já vim
<reagovat 
rabako (Občasný) - 9.8.2003 >

 no tak to je fakt dobrý!!!! pobavilo.... to víš, cizí neštěstí.... ne, vážně, na to, že jak říkáš máš tvůrčí krizi a koukáš, kde bys jaký téma ulovil  a vždycky najdeš to stejné, když už nějaké najdeš ...   .... je to hodně dobré!   


Body: 4
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 8.10.2003 > :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter