Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
look down
Autor: Cavalera (Občasný) - publikováno 4.8.2003 (00:21:32)


Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 4.8.2003 > absolutne ne..
<reagovat 
fcelkamaja (Občasný) - 4.8.2003 > Mě se to líbí. Nechává to ve mě příjemnej pocit. Jen jsem musela zkoumat, esli je to ženská nebo chlap, a vaděj mi ty kalhoty, co má na sobě... Jináč good.
Body: 4
<reagovat 
 toono (Stálý) - 4.8.2003 > fcelkamaja> joo.. taky me napadla ta tanga..
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 4.8.2003 > no jo ... ono to v malém a ještě hrozném skenu nevyzní .. tohle je přeci jen fotka alespoň na A3 .. :-)
<reagovat 
arkovic (Občasný) - 4.8.2003 > jejda, cave, ty ještě žiješ ?! ;)..celková kompozice je dobrá, ale "poleh" tý slečny je hrozně nepřehlednej a kdyby tam nebyl název, tak ani nejni jasný, že tam je nějaká propast..
Body: 3
<reagovat 
 toono (Stálý) - 4.8.2003 > Arkovic> prave ze ta kompozice je katastrofalni..
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 4.8.2003 > toono> oukej, tvůj názor / ,můj názor...and the truth is out there...
<reagovat 
toono (Stálý) - 4.8.2003 > kompozice - skládání prvků v celek; umělecká skladba (slovnik)

prepokladam tedy, ze kompozici merue autor k nejakemu vyjadreni, sdeleni..

..a kdyby tam nebyl název, tak ani neni jasný, že tam je nějaká propast.. (tvuj citat)

..celková kompozice je dobrá, (tvuj citat) - tudis usuzuji ze zrejme tady plni kompozice nejake nezname poslani..

mam jedinou otazku:
melas predstavu v dobe, kdys psala zminovanou (pro nekoho mozna nesmyslnou poznamku) poneti o tom co kompozice vubec je??







<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 4.8.2003 > toono> ses nějak špatně vyspal, ne?

Když hodnotím u fotky kompozici, jde mi především o to, jak jsou jednotlivý "prvky" (abych použila tvoje výrazy) na ploše rozvrstvený nezávisle na autorově zájmu a cíli. Tedy jak na mě celá skladba výtvarně působí, což mi zrovna v tomhle konkrétním případě sedlo...to za prvý - opakuju, že nezávisle na záměru. Fotka na každýho může působit jinak, a není stěžejní aby se pocit lícoval s původním záměrem.

A jelikož se tady evidentě nelícuje, tak jsem to zkrátka uvedla jako poznámku č.2.

Nevidím v tom žádný nesmysly. Ty snad nebo někdo jinej jo?
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 4.8.2003 > mně se to líbí moc!!
Body: 5
<reagovat 
sédy (Občasný) - 4.8.2003 > me se to velmi libi nemusim porad koukat na lidi jak sedej nebo stojej ..at je to trochu jiny, ale nefandim zrnitosti
Body: 4
<reagovat 
Mari (Občasný) - 4.8.2003 > Tam je propast? No, nebyla by to špatná módní fotka... Docela se mi to zamlouvá
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 4.8.2003 > toono:: ... rád bych znal Tvé hlavní výtky ke kompozici a návrhy řešení:-) ..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 4.8.2003 > Cavalera> no proste tak.. je to podle mne hodne nezajimavy, jako nic proti tobe, ber to v dobrym.. to povidani kolem nejakych propasti, puklin, jeskyn a sterbinek me moc nezajima.. proste premejslim jestli by to slo udelat hur.. a ta tanga..(to je jeste nejmin)
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 4.8.2003 > goood
Body: 4
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 5.8.2003 > toono: nic proti tobě, ale to jsi se ani slůvkem nezmínil o podstatě tvé kritiky kompozice ... tož prosím na druhý pokus:-)
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 5.8.2003 > je to našláplá fotka co předělat název na capoeira..?
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 5.8.2003 > .. a co "Capoeira" znamená?:-)
<reagovat 
čtenář Simulka - 30.8.2003 > jě to vážně pěkný!fakt:-D
<reagovat 
čtenář 2mek - 18.7.2004 > Ta fotka je dobrá - zajímavá,ale když se někomu víc líbjej dobře nasvícený kozy, tak je to problém..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter