Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Gavriil Govorkov v noci nespí
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 6.8.2003 (00:38:45)

Poslední tanec komárů

nad plamenem svíčky.

 

Tvoje noha kouká

zpod peřin.

 

Nečekám na ráno.

Jsem.

 

Klidný.

Bez minulosti.



Poznámky k tomuto příspěvku
Naty (Občasný,Redaktor) - 6.8.2003 > Zvláštní, opravdu z toho vyzařuje klid. Vadí mi ty první dva řádky, jsou takové trochu otřepané.
Body: 4
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 6.8.2003 > mi se to libi...snesl se z toho na me klid te chvilky :)...fajn miniaturka...tak ti nevim, jestli mi neco neuniklo...ten tvuj Govorkov je figura fiktivni ?
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.8.2003 > peetea> viz "Gavriil Govorkov v noci", tam se o tom rozkecávám... :o) zde jest to, kdybys měl zájem...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 7.8.2003 > tak se sem vracím, čtu podruhé, potřetí... ale jo, takové jednoduché, přímé, ale fajn atmosféra
Body: 4
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 7.8.2003 > Kelly> jednoduché a přímé, to miluju, ono je legrační, že u zdánlivě nejsamozřejmějších věcí (myslím teď na úplně jiné než sebe jako paautorka) se mi rozjede imaginace mnohem víc než u zapeklitých metafor, které mi rozum skoro ani nebere... :o)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 7.8.2003 > to víš, každej máme něco ;o)
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 6.8.2003 > Dala bych Ti něco přečíst..no ale na Tebe by v tom asi bylo moc poetických žvástů..i když...Říká Ti něco Rozhovor z můrou?
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.8.2003 > Přáníčková víla> 

neznám, zkusil jsem tu věc najít na internetu, něco o ní, a nikde nic... :o) 

kde to vyšlo? a kdy? můžeš-li prozradit... :o)


<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 7.8.2003 > hubert> 

Slova, která jsem si přál napsat sám. Robert Fulghum

 Ale kdy ta kniha vyšla, to Ti nepovím.


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 8.8.2003 > Přáníčková víla> dík, mám pocit, že jsem už od něj něco četl, ale tohle to nebylo... :o)
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 8.8.2003 > hubert> Fulghum není sám autorem ...tedy je, ale ne citátů, děl, pasáží, které tvoří knihu..proto tedy Slova, která jsem si přál napsat sám.:o)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 26.8.2003 > Hzeký začátek i průběh básničky, akorát nakonec bych to "bez minulosti" něčím vystřídal, co více bodne do očí...ale to už beru, že je čistě subjektivní pohled...
Body: 3
<reagovat 
T.B.Š. (Občasný) - 12.9.2003 > Je to zvláštní-zajímavý.
Body: 4
<reagovat 
g morr (Občasný) - 18.9.2003 > jiný gavrilo

zas pan g
zas nemoh v noci usnout
zas dva někde samopálci
(píšou v novinách chlapa na protější pryčně)
zastávku náměstí míru vlak projíždí
jedem rychleji
hloub
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 18.9.2003 > g_morr> ech, náměstí míru, tudy vede cest...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter