Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Franta: Kabalistická meditace (bez chemie)
Autor: romann (Občasný) - publikováno 6.8.2003 (16:08:18)
 

 

 Začala představou Stromu života, boží Hloubky a Nekonečnosti. Prošel jsem s Ní jednotlivé úrovně i aspekty Božského. Božské v tomto světě a božské za vším - Malchut. Nekonečná Věčnost obsahující božské milosrdenství bez hranic - Necach a Chesed. Tomu všemu vládne nekonečná boží Moudrost. Nekonečno jenž se nedá vyjádřit, neboť vše ostatní je jen přelud -Keter. Dále pak nekonečné Porozumění, to vše ve spojení s božskou Silou a Slávou. Pak znovu Keter a nekonečné Poznání to vše projevující se v nekonečné Nádheře. Náš svět je jen ubohým odrazem božského - Jesod a pak znovu Království. Při něm jsem si uvědomil tuto hmotu jako iluzi, prostor byl iluzí stejně jako čas a hmota.

 Byl to pohled Boha na náš zdánlivě pevný svět. Kabalistická terminologie byla pouhou představou, symbolem, jenž mi pomáhal pochopit něco daleko hlubšího, už bez symbolů.

Pak tísnivé pocity, vstup do podvědomí, ale i to jsem nakonec chápal jako projev božského.

A na závěr radost a mír, s nímž jsem se vrátil do tohoto světa. Pokud bych měl něco vyřídit lidem, tak bych jen řekl, že vše je jen relativní a dočasné. Nic nemá cenu, jen přítomnost, kterou bychom si neměli kazit takovými hloupostmi jako nenávist, závist a veškerá zloba. Bůh má pro nás něco lepšího a nádhernějšího než tohle.



Poznámky k tomuto příspěvku
romann (Občasný) - 7.8.2003 > myslím. Nejsem příznivcem popularizace, spíš navádím druhé aby to sami zkusili. Když si klikneš na mé jméno, dostaneš se i k mým článkům-prožitkům, ale stejně se to nedá sdělit...
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 7.8.2003 > Viz báječná poznámka od Moonlighta, zvláště pak rozhovor pod ní. "Channelingová meditace..."
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 6.8.2003 > Pokud myslíš Boha uvnitř každého z nás..naši vnitřní energii hluboko v neexistujícím já, vřele s Tebou souhlasím. Dnes jsem zkoušela cvičit Tibeťany, jen co jsem vrostla chodidly do země a stala se její součástí a ona mou..Nebo jí byla už dřív? Vím, chápu a doporučuji:o). Snad pochopíš, proč nehodnotím. A jinak poznámka k formě textu: Pro laika příliš složité a nahňácané informace.
Doporučil 
<reagovat 
 moonlight (Občasný) - 7.8.2003 > Přáníčková víla> Filip má pravdu i můj článek stojí za přečtení :))
http://www.totem.cz/enda1.php?a=40722 je i na Spirále.

<reagovat 
romann (Občasný) - 7.8.2003 > vřele doporučuji i moonlightovou první meditaci, ale i další tam uvedené jsou prima http://www.ritual.cz/article.php?sid=388&mode=threaded&order=0&thold=
<reagovat 
 Čtenář - 7.8.2003 > romann> Aby ne, podle mých žvástů si ji taky sepsal ty sám. Prožitek Nadjá byl opravdu úchvatný a já ti přeci za sezení poděkoval, jen škoda že hudbou generované pocity rozjely psychedelické žvanění které si podporoval. Byly to ale jen mé představy a názory které se mi reálně zhmotňovali. Divím se že takovou základní věc si neodhalil. Ale stačí vypnout uřvanou Lisu a zaměřit se na posledního pozorovatele tedy na Zdroj vědomí a Docílí se tak hlubší stav, který nelze již žvásty popsat. Jak totiž božské ukazuje to a to, tak to prostě ještě není ono, jsou to jen oživené vize a představy... Setting je dobrá věc, ale nesmí se na tom ustrnout, ale jít za něj. Pokud je něco vhodné tak táhlý dlouhý hluboký zvuk, jako tibetské mísy třeba. Ale jde Tam pak vstoupit i bez trávy a v tichosti, teď už to mohu napsat z vlastní zkušenosti. Vhodný setting je třeba mít hlavně v sobě a fraktály i hvězdice jsou jen přestupná stanice. Není je třeba hltat, je třeba jít za ně s oevzdáním a touhou. A až prožiješ, že to v Tobě se vše odráží a zračí jako v zrcadle, tak už nelze ani usilovat ani neusilovat, jako v mé 5.med. Za tím je už jen nekonečné živé Prázdno. Neumím to ale vzletně popsat na dvě stránky, jakýkoliv popis meditace totiž popisuje jen zážitek v rozšířeném vědomí i když někdy zatraceně krásný, ale není to prostě ještě TO!
<reagovat 
 moonlight (Občasný) - 7.8.2003 > čtenář> To jsem psaj já... proč Totem nemá automatickej login podle IP nebo cookies?
<reagovat 
romann (Občasný) - 7.8.2003 > Říkat tomu žvásty je urážka Boha. To by ti dr.Tomáš a Vacek dali. Sám Vacek si mi v 1983 povzdechl, ze by LSD potřeboval, ale nevěděl jsem, že už ho zná. Říkal jsi to, co ti Bůh seslal, ne své tužby. To bych ti zarazil. Na závěry nespěchej, počkej ještě pár desítek meditací, není to houska na krámě. Fraktály archetypů je božské myšlení, to je fakt, naše slova jsou jen zlomkem toho. No uvidíme, jsem na tebe zvědav. Podívej se na vedlejší Frantovu meditaci, ta byla bez chemie a velmi podobná tvým i mým... pro asi.. a takových máme víc.
<reagovat 
 moonlight (Občasný) - 7.8.2003 > romann> Nemá smysl se o tom přít, ty fantasmagoriím věříš a uveřejňuješ je na netu jako úchvatné meditace. Já je pokládám přesně za to co jsou, jen blýskavé pozlátka. Bohužel žádné božské v nich nic neukazuje, je to generované poslouchanou hudbou a pokud se ti líbí se v tom rochnit, tak je to tvoje věc a docela to chápu. Není to ale pravé! To Pravé je za tím, ale takhle si vytváříš jen psychedelické vize. Ale víš co, já nebudu radit tobě a ty zase neraď mě, to bude nejlepší. Jednou na to snad příjdeš sám a se svou učebnicí pak zatopíš v kamnech.
<reagovat 
romann (Občasný) - 8.8.2003 > ovšem, že hudba má v tom význam, se settingem. Božská meditační hudba přivolává logicky Boha. Nevím, co je pravé, ale rozhodně je to o několik řádů dokonalejší než mé myšlení a to mi stačí. Vždyť i jiným to velmi pomohlo, i umělecká díla a hlavně krááásné písničky tak vznikly. Proto se nestane, že bych knihou zatopil, kvalita je kvalita!
<reagovat 
 moonlight (Občasný) - 8.8.2003 > romann> Diskuse už nemá smysl, jednou na to stejně příjdeš sám...
<reagovat 
romann (Občasný) - 8.8.2003 > jsem si jistý, že mi čas dá za pravdu. Takhle utíkat z debaty není prognosticky příznivé.
<reagovat 
 moonlight (Občasný) - 8.8.2003 > romann> Jsi opravdu natvrdlej, nevidíš že tohle není debata, ale prosazování tvých jednostranných názorů?? Vždyď bychom takhle mohli debatovat třeba rok a to vážně nemá cenu. Třeba se jednou opět shledáme a tobě pak nezbyde, než mi dát za pravdu. Ano věřím že mi čas dá za pravdu!
<reagovat 
 Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > moonlight> Romann, tak tady s tebou nemohu souhlasit. To snad nemluvis ani ty, ale tvoje EGO. Moonlight ma pravdu v tom, ze kazdy mame jiny zkusennosti. Ty muzes sve zkusennosti nebo Franty tisknout, ale jenom jako jeho zkusennosti, ktere muzeme porovnat se svymi...a nebo to vyzkouset.....Ale rozhodne to neni sablona pro vsechny.
Navic Moonlight se snazil o inteligentni debatu a tvoje odpovedi byly -> ty tomu nerozumis, ty ses blbej, ja jsem ten, kdo ma pravdu.
Jednak pravda jako takova neexistuje, je to pojem tady na zemi, jednak to ani neni podstatne, protoze jde o vymenu zkusennosti.
Budto chces ucit tim, ze ukazes, ze je tu jina cesta a tim padem si pak vdecny za poznamky lidi jako Moonlight ...:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter