Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Blázen z kolekce Slečně K
Autor: Zdeveren (Občasný) - publikováno 14.8.2003 (00:04:39)
další ve sbírce>

Snad jsem blázen,

Když jen tak píšu,

Když jen tak koukám (jako Dalina?),

Když se neodvážím žádné

Z těch krásných něžností lásky.

A snad jsem masochista,

Že si užívám smutku,

Že se topím ve Tvých očích,

Že se snažím spatřit náznak slůvka "ano".



Poznámky k tomuto příspěvku
Kelly (Občasný) - 14.8.2003 > tak přestaň psát a měj se k dílu ;o))))))
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 14.8.2003 > Hele Dalina je méno tý kočky, jestli ne tak se to píše ,,dylina,, ty Dalino.....ne, kurňa
Body: 1
<reagovat 
 Zdeveren (Občasný) - 14.8.2003 > like.woodoo> Dalina je jméno. Sice ne té "kočky", ale jméno to je a pravopisem jsem si jistý. ;-)
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 14.8.2003 > :o)
Body: 2
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 14.8.2003 > Užij si to, dokud to trvá, protože to přejde.
Kelly ti radí zcela reálně.
<reagovat 
 Zdeveren (Občasný) - 14.8.2003 > Naty> Před časem jsem se měl k dílu - pak jsme se neviděli - pak jsme se zase viděli - a výsledek vidíte tady. :-) Ono je to kapánek komplikované - ale kdyby nebylo, tak bych asi nic nenapsal ;-)
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 14.8.2003 > Zdeveren> To je vpořádku, nemusíš mi to vysvětlovat.
Pořád platí rady "staré báby" protřelé životem.
Užívej a vychutnávej si všechny klady i zápory, dokud jsou a dokud jsou nové.
Nebudou. A to, co si vychutnáš, už ti nikdo nevezme. Tím jsem chtěla mimo jiné říct, že ten pocit znám a chápu ho. Jen mne nijak zvlášť neokouzlilo podání.
<reagovat 
 Zdeveren (Občasný) - 14.8.2003 > Naty> OK. K tomu okouzlení - jen co jsem tohle všechno napsal, tak jsem to sem hodil, abych věděl, co si o tom myslí jiní. Kdybych byl počkal, půlka věcí by tu nebyla :-)
<reagovat 
podiwýnskáreegea (Občasný) - 30.8.2003 > a schválně jsem si vybrala tu neslabší a natruc bodování známkování a blabla...:)
a líbí se mi to je to z tebe, krásné vyjádření myšlenky ...neboduju z osob důvodů...:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter